waco Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Det var en gang en kjerring som var så lei og lat. Alt var feil og mennene var dumme syntes hun. Hun ville mye heller skravle og tulle med sine venninner enn å få like gode karakterer som gutter, fordi hun visste at en dag så ville hun blitt kvotert inn sånn som kvinner ønsket den gang. Latskap og udugelighet var mottoet for kvinner på den tiden og hver gang hun så en brannmann eller en rik mann ropte hun; jeg oooogså. Hvorfor kan ikke jeg når han kan tenkte kjerringa. Hun lurte fælt på hvordan hun skulle greie dette? Som alle visste var jo kvinner og menn forskjellige skapt, men hun ville allikevel. Først møtte kjerringa den rike mannen, sørget for ekteskap og bryllup, og fikk ei unge. En unge var alt en kjerring trengte på den tiden for nå kunne hun ta brannmannen som elsker. Uten noen konsekvenser av noen slag, fikk hun både omsorgsrett og bidragspenger, hele huset og halve hytta, leilighet i Spania og halve bedriften mannen måtte starte opp helt på egenhånd, kjerringa kjøpte Audi til brannmannen og nye pupper til seg selv. For jeg oooogså sa kjerringa =) Waco skriver morgendagens eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 ... og så levde de lykkelig alle sine dager... snipp, snapp, snute, så er eventyret ute. (Er det ikke bra at vi har funnet en metode å organisere livene våre på, så alle parter er fornøyde?) Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 At du ikke går lei? Nå har du gnålt om dette temaet helt siden jeg registrerte meg her, og tror de fleste har fått med seg hva du mener nå. (eventuelt hva du later som du mener) Frk. Busybody (lei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 #4 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja... det var altså jeg som skrev det over her... (men autoinnlogginga er visst ikke helt i formen sin) Frk.Busybody: Hvorfor gidder du å bry deg? Er ikke Waco en av de få som klarer å lage litt liv her? Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #5 Del Skrevet 22. juli 2002 Waco, du mister taket på damene her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. juli 2002 #6 Del Skrevet 22. juli 2002 Har ikke brydd meg frem til nå.. hopper elegant over innleggene hans, og det kommer jeg også til å fortsette med.. Er egentlig ikke så provosert heller, bare nysgjerrig på hvordan det er mulig å synes den samme greia er like festlig måned etter måned etter måned.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 #7 Del Skrevet 22. juli 2002 Selvfølgelig er det festlig, folk lar seg fortsatt provosere... ... Waco får nok dekket sitt daglige oppmerksomhetsbehov her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 22. juli 2002 frøken bodybody.... du må huske på at det er et skjult budskap i eventyrer, du kan ikke bare avvise alt som ikke stemmer overens med din egen virkelighetsoppfattning. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 22. juli 2002 #9 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvis kvinner er så teite, så foreslår jeg at du prøver å ha minst mulig med dem å gjøre... Hvis det ikke går, så får du lære deg å leve med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå