AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #41 Del Skrevet 31. august 2016 Det er fryktelig barnslig å ville informere noen om at du har ligget med typen deres!? Har heldigvis aldri skjedd meg, vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Hva hvis trådstarter ikke hadde fått vite det fra kjæresten sin og en dame hun har småminglet med bare buser ut med noe sånt? Herlighet, snusfornuftige damer... La nå folk reagere med følelser. Anonymkode: 00962...398 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 31. august 2016 #42 Del Skrevet 31. august 2016 22 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Men jenta visste jo ikke hva kjæresten hadde fortalt TS eller ikke. Ergo sier jeg det kan være langt bedre å vite, om det er noen man omgås med ofte, enn å ikke vite. Slik jeg oppfatter det forsøker jenta derfor å være redelig gjennom å legge alle kortene åpent på bordet, så får hun en verbal knyttneve i retur. Og jeg syns hun oppførte seg upassende. Tror vi bare får være enige om å være uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #43 Del Skrevet 31. august 2016 TS vet jo ikke hva som egentlig skjedde mellom dem! Selv om typen NÅ avfeier det med "bare et ligg" er det langt fra sikkert det er sannheten. Ei heller at han var "soleklar på at han ikke ønsket forhold". Det er svært, svært sjeldent gutter er det!! Som oftest later de som de er sååå interesserte, nettopp for å få gjentakende sex. En promille har baller nok til å si rett ut "jeg er ikke interessert", at TS sin type er en av disse er vel lite sannsynlig. I jentas øyne hadde de nok et slags forhold, kortvarig eller ei. Jeg har selv opplevd å drive på med en fyr over laaaang tid, og i praksis være kjærester. Hang sammen daglig, var med hverandres venner, reiste sammen osv. Vi definerte oss aldri, men jeg kaller det med god grunn et forhold for det om. Den dag i dag vedder jeg på at han hadde avfeid meg som "bare ei jeg lå litt med, var kjempetydelig på at jeg ikke ville noe mer", dersom det hadde vært taktisk (la oss si han hadde prøvd seg på en venninne eller bekjent av meg). Sannheten er en helt annen. Og ja, ufint av TS å dra den klassiske "jeg er god nok for forhold, det er ikke du, hah!". Hadde blitt satt ut selv. Og syns i beste fall Ts er naiv, om ikke dum, som automatisk kjøper kjærestens historie. Å avfeie tidligere jenter som "bare sex" er jo den mest klassiske historien i boka liksom... Spesielt om dama er sjalu! Anonymkode: 07dd5...08f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #44 Del Skrevet 31. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS vet jo ikke hva som egentlig skjedde mellom dem! Selv om typen NÅ avfeier det med "bare et ligg" er det langt fra sikkert det er sannheten. Ei heller at han var "soleklar på at han ikke ønsket forhold". Det er svært, svært sjeldent gutter er det!! Som oftest later de som de er sååå interesserte, nettopp for å få gjentakende sex. En promille har baller nok til å si rett ut "jeg er ikke interessert", at TS sin type er en av disse er vel lite sannsynlig. I jentas øyne hadde de nok et slags forhold, kortvarig eller ei. Jeg har selv opplevd å drive på med en fyr over laaaang tid, og i praksis være kjærester. Hang sammen daglig, var med hverandres venner, reiste sammen osv. Vi definerte oss aldri, men jeg kaller det med god grunn et forhold for det om. Den dag i dag vedder jeg på at han hadde avfeid meg som "bare ei jeg lå litt med, var kjempetydelig på at jeg ikke ville noe mer", dersom det hadde vært taktisk (la oss si han hadde prøvd seg på en venninne eller bekjent av meg). Sannheten er en helt annen. Og ja, ufint av TS å dra den klassiske "jeg er god nok for forhold, det er ikke du, hah!". Hadde blitt satt ut selv. Og syns i beste fall Ts er naiv, om ikke dum, som automatisk kjøper kjærestens historie. Å avfeie tidligere jenter som "bare sex" er jo den mest klassiske historien i boka liksom... Spesielt om dama er sjalu! Anonymkode: 07dd5...08f Vet du - jeg er helt sikker på at kjæresten min snakker sant. Han har svært høy moral (noe jeg er enig i at er sjelden sort) og har bevist dette for meg mange ganger. De hadde aldri noe forhold, og han var tydelig på at han ikke ønsket det også. De hadde sex 3 ganger. Jeg VET dette. Han har fortalt meg om andre damer jeg omgås av og til som han har hatt forhold med. Hvorfor lyve om henne men være åpen om andre? Jeg vet veldig godt hva dette var for noe. Anonymkode: eca2c...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #45 Del Skrevet 31. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du - jeg er helt sikker på at kjæresten min snakker sant. Han har svært høy moral (noe jeg er enig i at er sjelden sort) og har bevist dette for meg mange ganger. De hadde aldri noe forhold, og han var tydelig på at han ikke ønsket det også. De hadde sex 3 ganger. Jeg VET dette. Han har fortalt meg om andre damer jeg omgås av og til som han har hatt forhold med. Hvorfor lyve om henne men være åpen om andre? Jeg vet veldig godt hva dette var for noe. Anonymkode: eca2c...31c Altså - det er i så fall ikke her problemet ligger. Det må i så fall være at jeg formulerte meg for krasst. Anonymkode: eca2c...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #46 Del Skrevet 31. august 2016 Nå som du har fått så mange svar på at dette var galt av deg. Hva vil du gjøre med det? Unnskylder du deg eller fortsetter du som før? Du kan faktisk (neste gang du møter henne) si unnskyld, du mente ikke å være så kvass og at du kun vet hans side av saken. Da er du i hvert fall veldig moden og modig om du klarer det. Anonymkode: b1f02...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #47 Del Skrevet 31. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså - det er i så fall ikke her problemet ligger. Det må i så fall være at jeg formulerte meg for krasst. Anonymkode: eca2c...31c Evt lyver han om alle. Anonymkode: b1f02...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #48 Del Skrevet 31. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som du har fått så mange svar på at dette var galt av deg. Hva vil du gjøre med det? Unnskylder du deg eller fortsetter du som før? Du kan faktisk (neste gang du møter henne) si unnskyld, du mente ikke å være så kvass og at du kun vet hans side av saken. Da er du i hvert fall veldig moden og modig om du klarer det. Anonymkode: b1f02...e56 Men jeg har fått nesten like mange svar som mener det jeg gjorde var helt greit.. Jeg vet ikke enda, får tenke litt på det. Må foresten rette opp noe av det jeg skrev. Hun sa aldri at de hadde hatt et forhold, men at de hadde hatt noe på gang/ at hun hadde vært bortpå han. Jeg husker ikke nøyaktig hvordan hun formulerte seg, men hun sa altså aldri at de hadde hatt et forhold. (Selv om hun trolig hadde håpet dette.) TS Anonymkode: eca2c...31c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #49 Del Skrevet 31. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har fått nesten like mange svar som mener det jeg gjorde var helt greit.. Jeg vet ikke enda, får tenke litt på det. Må foresten rette opp noe av det jeg skrev. Hun sa aldri at de hadde hatt et forhold, men at de hadde hatt noe på gang/ at hun hadde vært bortpå han. Jeg husker ikke nøyaktig hvordan hun formulerte seg, men hun sa altså aldri at de hadde hatt et forhold. (Selv om hun trolig hadde håpet dette.) TS Anonymkode: eca2c...31c Da sa hun det jo akkurat som det var? Hun har jo åpenbart ikke "skrytt på seg" en dritt. Eller hva kaller du å ligge med noen flere ganger? Jeg kaller det akkurat noe a la "ha noe på gang"/"drive på"/"vært bortpå" osv. Siden typen din har så høy moral (!) antar jeg at han ikke avtalte et rent sextreff med henne! Men at de rotet, og i større eller mindre gang hadde noe på gang. Hvis hun faktisk ikke brukte ordet forhold en gang, kan jeg virkelig ikke forstå trangen til å ydmyke henne på den måten som ble gjort!!! Det blir helt teit; "Du bruker et annet begrep om det å ligge med noen flere ganger enn jeg, derfor skal jeg skjelle deg ut". Anonymkode: 07dd5...08f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #50 Del Skrevet 1. september 2016 Ikke unnskyld deg ts. Jeg synes et er rart med alle dere som forsvarer denne dama. Hadde ei dame kommet bort til meg og smurt inn at hun hadde vært med typen min tidligere, hadde jeg bedt henne FUCK OFF!!! Får være grenser til "forståelse" her...Noen mennesker trenger å bli satt på plass. Og nei, handler ikke om sjalusi , som noen her merkelig nok spekulerer i...Det handler om at sånn gjør man ikke! ( går bort og sier at man har vært med kjæresten din liksom...) Da går man over på et territorium man ikke har noe å gjøre. Hun er passiv-aggressiv laaang vei...Sint på seg selv fordi hun aldri hadde grensene i seg selv til å forvente et forhold av han før hun hadde sex med han. Easy come, easy go... Anonymkode: 37264...3ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #51 Del Skrevet 1. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS vet jo ikke hva som egentlig skjedde mellom dem! Selv om typen NÅ avfeier det med "bare et ligg" er det langt fra sikkert det er sannheten. Ei heller at han var "soleklar på at han ikke ønsket forhold". Det er svært, svært sjeldent gutter er det!! Som oftest later de som de er sååå interesserte, nettopp for å få gjentakende sex. En promille har baller nok til å si rett ut "jeg er ikke interessert", at TS sin type er en av disse er vel lite sannsynlig. I jentas øyne hadde de nok et slags forhold, kortvarig eller ei. Jeg har selv opplevd å drive på med en fyr over laaaang tid, og i praksis være kjærester. Hang sammen daglig, var med hverandres venner, reiste sammen osv. Vi definerte oss aldri, men jeg kaller det med god grunn et forhold for det om. Den dag i dag vedder jeg på at han hadde avfeid meg som "bare ei jeg lå litt med, var kjempetydelig på at jeg ikke ville noe mer", dersom det hadde vært taktisk (la oss si han hadde prøvd seg på en venninne eller bekjent av meg). Sannheten er en helt annen. Og ja, ufint av TS å dra den klassiske "jeg er god nok for forhold, det er ikke du, hah!". Hadde blitt satt ut selv. Og syns i beste fall Ts er naiv, om ikke dum, som automatisk kjøper kjærestens historie. Å avfeie tidligere jenter som "bare sex" er jo den mest klassiske historien i boka liksom... Spesielt om dama er sjalu! Anonymkode: 07dd5...08f Lær deg til å forvente mer av en mann neste gang! Å holde på med en mann så lenge som du beskriver, uten å definere dere, er et tegn på usikkerhet fra din side. Er en mann interessert, kaller han deg kjæresten sin. Er han ikke interessert, drøyer han det, som i ditt tilfelle. Slutt å gi alt før du vet mer hvor du står. Det var heller ikke ufint av ts å reagere. det var ufint av den dama å oppsøke ts. Ts har jo også skrevet at hun har merket seg at hun har ofte sirkuert rundt ts fortsatt, hun burde tatt hintet for lenge siden, menlegger ut om sitt tidligere "forhold" til mannen til ts, og forventer at ts skal godsnakke med henne? Ærlig talt! Anonymkode: 37264...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #52 Del Skrevet 1. september 2016 Den 30.8.2016 at 23.23, Hapi skrev: Det som i utgangspunktet er merkelig er at hun skulle fortelle deg om deres "forhold", og hva skal man svare til det liksom? Det var jo hun som la opp til at dette skulle bli ubehagelig. Det er merkelig, men hun andre vil nok prøve å psyke ts ut av forholdet. Tror det er det hun prøver seg på. Jeg hadde nok gjort det samme som trådstarter. Anonymkode: 3814a...16a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 1. september 2016 #53 Del Skrevet 1. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fryktelig barnslig å ville informere noen om at du har ligget med typen deres!? Har heldigvis aldri skjedd meg, vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Hva hvis trådstarter ikke hadde fått vite det fra kjæresten sin og en dame hun har småminglet med bare buser ut med noe sånt? Herlighet, snusfornuftige damer... La nå folk reagere med følelser. Anonymkode: 00962...398 Vel, det har skjedd meg, og jeg la ingentingen i det, og har egentlig ikke tenkt så nøye over det, før denne tråden. Hun som sa det var ei som vi møtte tilfeldig gjennom felles bekjente flere ganger. Det var ikle for å true meg eller være ekkel, og det ble heller litt humoristisk. Jeg har også hatt "noe på gang" en gang i tiden med en mann som ble sammen med en bekjent/venninde av meg. (Ikke nære venn, så bekjent er mer riktig) jeg visste heller ikke (som jenta TS skriver om) at de var sammen før etter en stund, og lurte ofte på hvor nære hans "forhold" med meg, var med hans forhold med henne, mest sannsynlig overlappet de eller foregikk samtidig. Jeg på min side gjorde ikke som jenta TS snakket med, jeg sa ingenting, men tenker at hun da kanskje har levd i den tro at han var trofast, når det er en ganske stor sannsynlighet for at han ikke var det. Jeg sa Ingenting nettopp fordi jeg var redd for konflikt og at det ville fremstå som at jeg ønsket å ødelegge noe (som jeg absolutt ikke ville) - de er ikke sammen idag da, bare for å understreke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #54 Del Skrevet 1. september 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du - jeg er helt sikker på at kjæresten min snakker sant. Han har svært høy moral (noe jeg er enig i at er sjelden sort) og har bevist dette for meg mange ganger. De hadde aldri noe forhold, og han var tydelig på at han ikke ønsket det også. De hadde sex 3 ganger. Jeg VET dette. Han har fortalt meg om andre damer jeg omgås av og til som han har hatt forhold med. Hvorfor lyve om henne men være åpen om andre? Jeg vet veldig godt hva dette var for noe. Anonymkode: eca2c...31c Unnskyld at jeg ler, men "svært høy moral" - han høres jo ikke akkurat sånn ut? Anonymkode: 9d123...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #55 Del Skrevet 1. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld at jeg ler, men "svært høy moral" - han høres jo ikke akkurat sånn ut? Anonymkode: 9d123...b2f Hvorfor høres det ikke sånn ut? Fordi han har hatt sex med flere? Det er jo helt greit - så lenge du er ærlig om intensjonene dine. Det har han alltid vært. Skjønner ikke hva du vil frem til? Anonymkode: eca2c...31c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. september 2016 #56 Del Skrevet 1. september 2016 kjæresten din har gjort det klinkende klart for deg at det ikke var noe mer enn et ligg, likevel er du livredd for både ekser og kjæresten din og går ut og markerer revir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #57 Del Skrevet 1. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor høres det ikke sånn ut? Fordi han har hatt sex med flere? Det er jo helt greit - så lenge du er ærlig om intensjonene dine. Det har han alltid vært. Skjønner ikke hva du vil frem til? Anonymkode: eca2c...31c Playboy-typen, med andre ord, helt OK det men å kalle det "svært høy moral" å ligge rundt er kanskje å ta i litt... Anonymkode: 9d123...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #58 Del Skrevet 1. september 2016 Nå som du innrømmer at hun aldri har brukt ordet forhold, hun løy faktisk ikke, hun overdrev heller ikke, så burde du være voksen nok til å unnskylde deg. Hva om hun var rundt deg fordi hun likte deg som person? Og ville at du skulle vite det før dere kunne bygge videre på et evt vennskap? At hun var veldig usikker på om du visste det og ville være vennlig med deg og fortelle det før hun fortsatte som din venn. Fordi hun likte deg. Har selv blitt venninne med ei som typen har ligget med før, de holdt på et par mnd. Jeg valgte å ikke si at jeg visste det, men hun fortalte det mens vi holdt på å bli kjent og da bekreftet jeg at han hadde fortalt meg det, men at jeg liker henne som person. Anonymkode: b1f02...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #59 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg synes det var galt av deg å fortelle denne damen noe som kjæresten din tydeligvis har fortalt deg i fortrolighet. Anonymkode: 67ba2...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #60 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg forstår ingenting her, en dama TS knapt kjenner kommer og sier at hun har hatt seg med typen hennes, og noen tolker dette til at hun bare ville si ifra? Være ærlig? Er dette virkelig sosial åkei å gjøre? Jeg synes det i beste fall høres ut som en som har mista antennene for en god stund siden, i verste fall er det en som forsøker å ødelegge mellom TS og den nye typen. Uansett er det jo ikke greit, men helt på sin plass å si ifra om at sånn sier man ikke. Det er kjæresten til TS sin oppgave å snakke om dette med TS, ikke denne dama. Om hun er sosialt utfordret er det ok å sette grenser tydelig, om hun er ekkel kan man gjerne gi en verbal fik. Anonymkode: bf085...eb2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå