Arwen Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 Er det riktig at de ikke skriver ned verdien mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 14. november 2004 #2 Del Skrevet 14. november 2004 Det stemmer. De gjorde det iallefall ikke på min, så jeg måtte betale toll. Men de betaler jo tilbake alle ekstrautgiftene hvis du sender dem kvitteringer, så egentlig er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. november 2004 Hvordan sender man kviteringen da? Synes det er litt rart jeg, for de må jo tape på det når de betlaer tilbake toll og har graits porto :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. november 2004 Ingen som vet hvordan man gjør det? Vil ikke bestille før jeg vet hvor mye "knot" det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #5 Del Skrevet 15. november 2004 De skrev ned verdien på min pakke, som jeg hentet i forrige uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå