Gjest Just singel Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har truffet en mann som er 13 år eldre enn meg. Jeg er selv 34 og han 47 :oops: Dumt spørsmål, men er dette noe som kan bli problematisk? Jeg har overhode ingen erfaring, men jeg syntes liksom ikke alder bør stoppe når alt det andre er der. Han er forøvrig veldig ung av sinn da Hva tenker dere om en sånn aldersforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #2 Del Skrevet 14. november 2004 Ser jeg overhodet ikke noe problem med. Iallfall ikke når dere begge er godt voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. november 2004 #3 Del Skrevet 14. november 2004 hadde ene vært 13 og andre 26 hadde jeg nok reagert, men 34 og 47 går så fint så da er begge to voksne nok til å skjønne hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. november 2004 #4 Del Skrevet 14. november 2004 Alderen i seg selv bør ikke være noe problem .. det som vel kanskje kan være vanskeligere er at dere er på forskjellige starider i livet.. som feks. ang barn etc. De fleste menn som nærmer seg 50 føler seg ofte ferdig med små barn .. mens kvinner i første halvdel av 30 årene - ofte ikke har begynt ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 14. november 2004 #5 Del Skrevet 14. november 2004 Det finnes ingen alder. Jeg tror jeg vil føle meg ung ennå når jeg er 80 hvis jeg opplever det. Makter ikke se for meg at jeg stivner fast i et mønster. Snakket med ei barndomsvenninne her en dag, og hun bemerket tørt; at ja man blir jo voksen. Helt ærlig, så skjønte jeg ikke hva hun mente, eller kanskje jeg ikke ville forstå. Men det jeg skjønte, var at jeg ikke kan prate med henne, at vi ikke ser ting på samme måte og sikkert aldri vil gjøre det heller... Spørsmålet er om dere er på samme plan(et). Kjenner til et forhold der det var ca 20 års forskjell og han hadde voksne barn fra før, hun ingen. Det endte med brudd når hun begynte å nærme seg overgangsalderen, pga hennes ønske om barn. De er venner i dag, det er ikke det, men de brukte cirka 15 år på å finne ut av tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #6 Del Skrevet 14. november 2004 Mellom meg og kjæresten er det 14 års aldersforskjell, og aldersforskjellen merker vi bare på at han har opplevd mer enn meg. Synes ikke det er noe å lure på om du har lyst til å satse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 14. november 2004 #7 Del Skrevet 14. november 2004 Mannen min er 16 år eldre enn meg og for oss er det perfekt. Alder kan ha noe å si, men det trenger ikke ha det. Som Lillebille skrev så kommer det mye an på hva dere vil med forholdet og om dere har de samme framtidsplanene. Tanker om barn eller ikke barn er f.eks. noe veldig viktig som dere bør ha felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Razumik Skrevet 15. november 2004 #8 Del Skrevet 15. november 2004 Siden dere begge er såpass voksne ser jeg ingen problemer ved denne aldersforskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knøtten Skrevet 15. november 2004 #9 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg synes det er for stor aldersforskjell i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 21. november 2004 #10 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg syns det er for stor aldersforskjell først når den ene kunne vært barnet til den andre. Så 13 år går nok bra, særlig når begge er over 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna_ Skrevet 21. november 2004 #11 Del Skrevet 21. november 2004 En jente som er 20-22, hva i all verden har hun felles med en mann på 35++? Eneste må være at hun er en liten "hor*" som liker å få seg med endre menn. Det pluss at han sikkert har litt mer penger enn henne. De har jo ike muliheter for å ha like interesser, syn på livet og fremtiden. Jentene bruker bare mannfolka for sexen. han gir det + penger når hu trenger nytt mobilkort og sminke. Hu klarer vel å lure til seg disse pengene ogaå. Manipulerende kjerringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2004 #12 Del Skrevet 21. november 2004 Ah. Du sitter med normen på dette også. Skjønner at du er vis, og vet mye om livet. *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. november 2004 #13 Del Skrevet 21. november 2004 En viss "Anna" bør kanskje korrekturlese før hun poster rent vås og tøv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna_ Skrevet 21. november 2004 #14 Del Skrevet 21. november 2004 greit nok jeg leser aldri gjennom det jeg har skrevet. Det gidder jeg ikke. Greit nok om det står litt feil her og der..Du forstod kanskje ikke hva jeg prøvde å si? Skal litt til å forstå, det jeg har skrevet når det er litt feil. Og det at du synes det er tull og vås, det bryr jeg meg langt inn i fletta om. forstod du meg denne gang? klarte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. november 2004 #15 Del Skrevet 23. november 2004 Min x var 10 år eldre enn meg og det var ikke aldersforskjellen som var grunnen til at det ble slutt, men det at han var en drittsekk. Ja, jeg er bitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #16 Del Skrevet 23. november 2004 Anna_: Greit at du har meninger, men det trenger ikke bety at du har rett! Hva vet du om jenter som liker eldre menn kun liker de pga sex? Har du vært i den situasjonen? Du bør ha vært det for å kunne si noe sånt, men likevel gjelder ikke det alle! Man kan faktisk elske en person som er mange år eldre! Tro det eller ei! Og grunnen til at jeg kan si det er fordi jeg er i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 24. november 2004 #17 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg syns det er helt greit jeg. Bare det ikke er pappa du har tenkt å legge an på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassy Skrevet 24. november 2004 #18 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg tror ikke at aldersforskjell har mye å si når man er kommet over tjueårene. Men man må jo selvfølgelig gå inn med 'åpne øyne'- hans venner vil jo være på et helt annet stadie i livet. (Eldre barn osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå