Gå til innhold

Hvordan stil har DU hjemme?✨


EternalMe

Anbefalte innlegg

Også har vi et møbel som ikke passer inn da- blant alle de mørke, nemlig en svær veggreol i lakket furu!

Men den er veldig pen og var dyr i sin tid, med innbygd lys og god plass...

Egentlig skulle vi male den, men vi har aldri tid og man må jo pusse ned og greier... 

venter til ungene er litt større, så får vi selge/gi den bort, og kjøpe oss noe fancy smancy....

men aner virkelig ikke hvilket det skal være... vi har behov for stor plass til å ha penservice, duker osv, samt noen pyntegjenstander... noen som har link til en mer moderne veggreol? Kan være mørk/svart.... men må se fin ut, ikke for moderne eller macho. Jeg liker som sagt litt klassiskmoderne...

en mellomting.

 

Anonymkode: 1fe63...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg har noen skikkelig stil.. Da må jeg ramse opp en hel haug med stiler og da minner jeg meg selv om en viss blogger.. Min stil er under utvikling, foreløbig er det mye hvitt og litt svart, men jeg driver sakte, men sikkert å introduserer farger. Jeg har og blitt skikkelig glad i møbler av natrulige materialer med struktur, ikke bare glatte ikea-møbler, men alikevel det som er moderne. Vi har to gamle skjenker som er ca 65-70 år, en kiste som er fra 1814(!) jeg synes den er stygg, men den har sjel. Synes det er nok gammelt. Jeg bryr meg lite om dyr kunst, min kunst kan godt være fra ebay. Til slutt håper jeg at vårt hjem blir moderne og avslappet. Pompøs og overdådig stil er det jeg liker minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart ferdig å pusse opp. Ufattelig fornøyd med resultatet, derav bilde, selv om jeg vet at det slettes ikke er for alle 😊

20161008_191153.jpg

Anonymkode: c8806...99c

Så fint! Elsker stilen din 😃

Anonymkode: 3dd7e...594

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2016 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Hehe. Her er spisestuekrok hos meg. Gjenstår å tapetsere resten av stua (ensfarget tekstilstrie).

20160926_221612.jpg

Anonymkode: c8806...99c

Det var flytende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Det var flytende...

Flytende? Er ikke kjent med det uttrykket her jeg bor :)

Anonymkode: c8806...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke tremøbler og sorte skinnstoler. Grønne planter.. litt maskulint, men pyntet :)

Anonymkode: 2ce89...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine
25 minutter siden, melatonin skrev:

Kan ikke si jeg har noen skikkelig stil.. Da må jeg ramse opp en hel haug med stiler og da minner jeg meg selv om en viss blogger.. Min stil er under utvikling, foreløbig er det mye hvitt og litt svart, men jeg driver sakte, men sikkert å introduserer farger. Jeg har og blitt skikkelig glad i møbler av natrulige materialer med struktur, ikke bare glatte ikea-møbler, men alikevel det som er moderne. Vi har to gamle skjenker som er ca 65-70 år, en kiste som er fra 1814(!) jeg synes den er stygg, men den har sjel. Synes det er nok gammelt. Jeg bryr meg lite om dyr kunst, min kunst kan godt være fra ebay. Til slutt håper jeg at vårt hjem blir moderne og avslappet. Pompøs og overdådig stil er det jeg liker minst.

Hehe. Tror jeg vet hvilken blogger du mener.:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flytende? Er ikke kjent med det uttrykket her jeg bor :)

Anonymkode: c8806...99c

Vel, jeg synes det ser ut som en teaterkulisse fra etterkrigstiden, ikke som en heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, jeg synes det ser ut som en teaterkulisse fra etterkrigstiden, ikke som en heim.

Jaja. Smaken er som baken. Tråden spør om hvilken stil man har, og her er da min ;)

Anonymkode: c8806...99c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaja. Smaken er som baken. Tråden spør om hvilken stil man har, og her er da min ;)

Anonymkode: c8806...99c

Beklager at jeg var uhøflig, så lenge du trives så er alt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da må jeg tenke meg om. Litt gammelt, noe arvet, noe splitter nytt og noe for nostalgiens skyld. Men reine fine farger, hvitt, grått, støvblått og mørkebrunt. Trives kjempegodt i hjemmet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snart ferdig å pusse opp. Ufattelig fornøyd med resultatet, derav bilde, selv om jeg vet at det slettes ikke er for alle 😊

20161008_191153.jpg

Anonymkode: c8806...99c

Elsker det!! 😍

(Skulle du slumpe til å ha en åpen ig-profil med bilder av denne typen så send meg gjerne en pm med tips 😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kokkos skrev:

Elsker det!! 😍

(Skulle du slumpe til å ha en åpen ig-profil med bilder av denne typen så send meg gjerne en pm med tips 😊)

Smigret :)

Har sendt deg PM ;)

Anonymkode: c8806...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...