Gå til innhold

2.date og han spør

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, Charmander skrev:

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

Herre Jesus! Går det an å ønske seg at du skrur på det apparatet som sitter på toppen av kroppen før du ytrer deg om hva kvinner bør og ikke bør?

Anonymkode: 1afb5...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 29.8.2016 at 19.54, Envy skrev:

Syns 2. date er litt tidlig for hjemmedate og sex. Ville foreslått å gjøre noe hyggelig ute. Hjemmedate 3. date er litt mer greit, da har man i det minste fått noe mer enn kun et førsteinntrykk.

Den 29.8.2016 at 19.46, Mythic skrev:

Godt skrevet, skrev litt mer, er du snill ;) Sorry, klarte ikke dy meg!

TS: Hvis du ikke har lyst til å gå på hjemmedate allerede, så gjør du ikke det. Foreslå at dere finner på noe annet, så finner du ut litt mer om hvordan dere kan passe sammen. Så lenge du ikke føler deg helt sikker på at dette er en du vil gå videre med, er det helt greit å styre unna en hjemmedate så tidlig i datingfasen.

Takk for støtten, jenter 😊

Magefølelsen slo til igjen, han var ikke så interessert gitt. Iallfall ikke i det utenpå klærne og i topplokket. Så takk til Charmander, for dine meget kloke og riktige betraktninger 😉 Tror jeg holder meg til min teori om at menn som hinter til sex etter 1.date er no go. 

Anonymkode: e2e62...081

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende skriver vitterlig "uønskede seksuelle hendelser". Du har åpenbart ikke respekt for andres syn på sex og grensesetting. Jeg håper ingen usikre, unge kvinner treffer på deg. 

Anonymkode: 1e660...cee

Nei det håper ikke jeg heller......

Skrevet
Den Monday, August 29, 2016 at 19.04, Charmander skrev:

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Fyfaen TS, du er helt skutt først og fremst.. Om dere dater håper jeg vel du har lyst på pikk også. Du snakker jo som en nonne som aldri har hatt en pikk i kjeften. Hva faen er poenget med i det hele tatt å date om man ikke havner i sengen sammen etterhvert? Da kan du heller spise middag med venner.....

Om han er selvopptatt og du har følelsen av at han ikke lytter så still spørsmål senere og kontroller om han faktisk hører på deg? Om han kun tenker på seg selv så ikke date han mer.

🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...