Gå til innhold

2.date og han spør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager,  dette temaet var visst sensitivt for noen 😉 skal ikke nevne navn, Pokémon...

Men jo, når gutta hinter til sex så tidlig i datinga har jeg alltid erfart det som at de kun er gira på underlivet mitt. Jeg er kanskje litt gammeldags der og mener man kunne holde på spenningen litt lenger enn 48 timer. Kan hende jeg har feil denne gangen,  who knows. 

Og jo, selvfølgelig vil jeg jo at han skal tenne på meg. 

Velger å stole på magefølelsen og spørre om han heller vil møtes ute. Om han er negativ til det skjønner jeg tegninga😉

 

Anonymkode: e2e62...081

Det er ikke spesielt unormalt at det første man blir gira på er sex, heller enn unger, enebolig og stasjonsvogn (les: seriøst forhold), men det betyr ikke at forhold er utelukket av den grunn. For noen er sex viktigere enn for andre. For noen er det å finne ut hvordan den kjemien i senga er, avgjørende for om de kan tenke seg et forhold. For andre igjen er det datens forhold til hunder/unger/foreldre osv. som er avgjørende. 

Som tidligere nevnt skjønner jeg ikke hvorfor du vil møte ham igjen i det hele tatt, han har jo allerede vist tydelig at han synes det er uinteressant å høre deg snakke. Altså er han neppe aktuell for noe langvarig forhold uansett. Blir han automatisk en fin fyr fordi han vil vente med sex, uansett om han synes du er uinteressant?

Anonymkode: d5f3c...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Charmander skrev:

Hjemme date som #2 er ganske standard. Jeg inviterer stort sett alltid til det som annengangs date om det var hyggelig på den første. Du må ikke ha sex med han heller selv om dere spiser middag hjemme hos han......

Er det? Ganske amøbe på datinga så mulig jeg ikke har fått med meg kotymen her. 

Har vært på noe hjemmedater før hvor de har villet ha sex, og ikke jeg, og det blir så kleint 😉 

Anonymkode: e2e62...081

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Charmander skrev:

Godt skrevet må jeg si. 

Godt skrevet, skrev litt mer, er du snill ;) Sorry, klarte ikke dy meg!

TS: Hvis du ikke har lyst til å gå på hjemmedate allerede, så gjør du ikke det. Foreslå at dere finner på noe annet, så finner du ut litt mer om hvordan dere kan passe sammen. Så lenge du ikke føler deg helt sikker på at dette er en du vil gå videre med, er det helt greit å styre unna en hjemmedate så tidlig i datingfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns 2. date er litt tidlig for hjemmedate og sex. Ville foreslått å gjøre noe hyggelig ute. Hjemmedate 3. date er litt mer greit, da har man i det minste fått noe mer enn kun et førsteinntrykk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Ganske amøbe på datinga så mulig jeg ikke har fått med meg kotymen her. 

Har vært på noe hjemmedater før hvor de har villet ha sex, og ikke jeg, og det blir så kleint 😉 

Anonymkode: e2e62...081

Ok 😉😉😉😉

Anonymkode: 66a30...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager,  dette temaet var visst sensitivt for noen 😉 skal ikke nevne navn, Pokémon...

Men jo, når gutta hinter til sex så tidlig i datinga har jeg alltid erfart det som at de kun er gira på underlivet mitt. Jeg er kanskje litt gammeldags der og mener man kunne holde på spenningen litt lenger enn 48 timer. Kan hende jeg har feil denne gangen,  who knows. 

Og jo, selvfølgelig vil jeg jo at han skal tenne på meg. 

Velger å stole på magefølelsen og spørre om han heller vil møtes ute. Om han er negativ til det skjønner jeg tegninga😉

 

Anonymkode: e2e62...081

Bra valg. Fortsetter han å kun snakke om seg selv og ikke høre på deg så hadde jeg droppet han.

Anonymkode: 9f643...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr som bare snakker om seg selv i 4 timer kan jeg spå hvordan sexen med vedkommende vil bli: over etter 4 minutters penetrering og NULL slikking NOENSINNE. Med andre ord: dropp egoisten NÅÅÅÅÅÅÅååååÅ!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Envy skrev:

Syns 2. date er litt tidlig for hjemmedate og sex. Ville foreslått å gjøre noe hyggelig ute. Hjemmedate 3. date er litt mer greit, da har man i det minste fått noe mer enn kun et førsteinntrykk.

Vet ikke om jeg ville invitert til hjemmedate selv på gang nr. 3...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NuckingFutz skrev:

En fyr som bare snakker om seg selv i 4 timer kan jeg spå hvordan sexen med vedkommende vil bli: over etter 4 minutters penetrering og NULL slikking NOENSINNE. Med andre ord: dropp egoisten NÅÅÅÅÅÅÅååååÅ!

Hvorfor skal man slikkes? Vi er jo ikke katter heller. Skjønner ikke vitsen. 

Anonymkode: acec0...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker like mange blunke smileys når dere sender melding som du bruker her, kan jeg godt skjønne det om han tror du er hypp på noe mer 😉

Anonymkode: 66ba5...bef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man slikkes? Vi er jo ikke katter heller. Skjønner ikke vitsen. 

Anonymkode: acec0...861

 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Charmander skrev:

Nei, men det er samme greia hele tiden på dette forumet. De har vært på 2 dater og TS fremstiller hele settingen som at hun er en jomfru nonne. De "dater" sex ligger i luften på et eller annet tidspunkt.... hallo i luken? Om jeg har datet noen 2 ganger og har avtalt 3 hjemme så vil jeg ikke si at jeg forventer det. Men jeg forventer heller at  det kan skje...

Dette vitner jo om lite forståelse for hvordan det er å være kvinne. Grunnen til at vi unngå hjemmedater for tidlig er risiko for voldtekt og andre uønskede seksuelle hendelser. Har ikke så mye med prippenhet å gjøre. 

Anonymkode: 3bb4d...71a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette vitner jo om lite forståelse for hvordan det er å være kvinne. Grunnen til at vi unngå hjemmedater for tidlig er risiko for voldtekt og andre uønskede seksuelle hendelser. Har ikke så mye med prippenhet å gjøre. 

Anonymkode: 3bb4d...71a

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Charmander skrev:

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

Men ikke på 2. Date? Det er goood tid til å ha sex om de liker hverandre :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Charmander skrev:

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

Dette er konsekvensen av at jenter til stadighet får "skylden" for voldtekt. 

Anonymkode: 77880...b92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Men ikke på 2. Date? Det er goood tid til å ha sex om de liker hverandre :) 

Det er det, men hjemmedate er ikke ensbetydende med sex heller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man slikkes? Vi er jo ikke katter heller. Skjønner ikke vitsen. 

Anonymkode: acec0...861

Hvorfor skal menn suges? De er jo ikke sugerør heller. Skjønner ikke vitsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NuckingFutz skrev:

Hvorfor skal menn suges? De er jo ikke sugerør heller. Skjønner ikke vitsen.

Nei jeg skjønner ikke det heller. Man kan jo få aids i halsen. 

Anonymkode: acec0...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Charmander skrev:

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

Folk er forskjellig. Prøv å aksepter det. Jeg venter så lenge jeg vil og det fungerer fint.

Anonymkode: 9f643...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Charmander skrev:

Unngå voldtekter/Seksuelle hendelser. Da får du heller søke etter venner. Sex er helt essensielt i et forhold, og man bør prøve kjøre før man kjøper...

Vedkommende skriver vitterlig "uønskede seksuelle hendelser". Du har åpenbart ikke respekt for andres syn på sex og grensesetting. Jeg håper ingen usikre, unge kvinner treffer på deg. 

Anonymkode: 1e660...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...