Fakse Skrevet 15. november 2004 #21 Skrevet 15. november 2004 Aldir hørt om sitronsaft på pannekaker' date=' men siden så mange her sier at det er godt, skal jeg prøve det neste gang!! :-)[/quote'] Det må blandes med sukker altså, ellers tror jeg det blir at for surt
Elle Melle Skrevet 15. november 2004 #22 Skrevet 15. november 2004 Er det bare der jeg kommer fra at vi har ulik røre til søte pannekaker og middagspannekaker? Pannekaker med bacon i er det IKKE sukker i (yuk!). Personlig synes jeg at folk som blander bacon med noe søtt er helt sprø, men jeg klarer ikke engang å venne meg til at nesten alt brødet her på østlandet inneholder sukker heller... Jeg tror mattradisjonene her i landet er veldig ulike på akkurat det punktet. Ellers finnes det kun en negativ ting med pannekaker, og det er av vi lager det alt for sjeldent. :-?
Amic@ Skrevet 15. november 2004 #23 Skrevet 15. november 2004 Pannekaker med bacon OG sukker! Baconet stekes ved siden av!!! Nammm..
Calla Skrevet 15. november 2004 #24 Skrevet 15. november 2004 Hjemme hos oss har vi alltid brukt melis (i tørr form altså) på pannekaker i stedet for sukker... ikke spør meg hvorfor... men det smaker ihvertfall ypperlig!
Gjest Ethereal Skrevet 15. november 2004 #25 Skrevet 15. november 2004 Sambo har lurt meg til å prøve pannekaker med cottage cheese og syltetøy, og det er faktisk veldig godt. Ellers foretrekker jeg epler og kanel.
søndagsengel? Skrevet 15. november 2004 #26 Skrevet 15. november 2004 Sambo vil helst ha brunost på pannekakene, han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå