Gå til innhold

Åndeutryddning - barndomsvenn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjer i min leilighet. Det er vanlig at jeg foreksempel hører knipselyder i veggen med senga når jeg sover.

Det er mye rart som skjer. Men charles darwin har jo ikke sagt at de eksisterer så da gjør de ikke det :ironi:

Men det gjør det faktisk.

Anonymkode: 92380...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Jeg vil også ha en enhjørning! Er det bare å kalle på dem tro? :klo: 

Hvorfor ikke prøve? I verste fall kommer det en sebra i stedet, og sebraer er søte de også. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri hatt kontakt med folk som bor i ett slikt hus. Tror det er mye mer mellom himmel og jord enn det øyet kan se. Ville aldri vært venn med folk som prøver å påkalle ånder. Så er det også ett ordtak som sier noe sånt som "vis meg dine venner, så skal jeg fortelle deg hvem du er".

Anonymkode: 7ed80...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎28‎.‎08‎.‎2016 at 12.36, AnonymBruker skrev:

Ikke så langt i fra ei jeg kjenner så bor en barndomsvenn. De bor i blokk, og i de blokkene der så spøker det.
De har visst ritualer seg i mellom for å påkalle ånder og sånt. De er en familie på 20 stk som bastant mener at det går igjen i blokken de bor i, og at dette har skapt problemer for dem. Så store problemer at personligheter og alt ble byttet om av ånder (hvordan enn det foregår - merker at jeg ikke vil vite akkurat dèt).

Hvordan hadde dere reagert på at noen mente dem gjorde sånt?

Anonymkode: cc63e...e58

Hadde ikke orket å være sammen med dem mer. Herlighet!

Anonymkode: c501d...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Cathrine88 skrev:

Familien påkaller ånder og når åndene kommer klager familien på at det er ånder i huset? Snakk om falsk gjestfrihet!

Det er ikke rart at åndene blir sinte og litt slemme når de blir ropt på for så å bli bedt om å pelle seg vekk igjen. De skulle bare visst hvor langt det er fra åndeverdenen til den virkelige verdenen. De var nok både sultne og tørste da de kom frem, så jeg forstår godt at de ble sinte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...