Gjest LadyAntebellum Skrevet 28. august 2016 #41 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) 2 svært nære veninner som nesten ser på som familie. Og min bedre halvdel er jo også min beste venn da❤️. Mange bekjente utenom. Endret 28. august 2016 av LadyAntebellum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #42 Del Skrevet 28. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Slapp av! Han lider ikke. Anonymkode: ca488...3ee Hva vet du om det? Jeg synes måten du fremstiller det på er rimelig usympatisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #43 Del Skrevet 28. august 2016 Ingen nære venner. Anonymkode: e1a97...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #44 Del Skrevet 28. august 2016 5 minutter siden, Rumle skrev: Hva vet du om det? Jeg synes måten du fremstiller det på er rimelig usympatisk. Hva er greia? Går det ikke an å ha venner? Hvorfor skal alltid alle forvente noe mer? Er det fitte han er ute etter? Er det å gifte seg? Skjønner ikke hvorfor dette er feilen til de som bare vil være venner. Helt ærlig... Anonymkode: 15f62...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2016 #45 Del Skrevet 28. august 2016 Ingen. Jeg er vanskelig å ha en relasjon med, venner kommer og går - aldri noe varig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #46 Del Skrevet 28. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia? Går det ikke an å ha venner? Hvorfor skal alltid alle forvente noe mer? Er det fitte han er ute etter? Er det å gifte seg? Skjønner ikke hvorfor dette er feilen til de som bare vil være venner. Helt ærlig... Anonymkode: 15f62...807 Hva i alle dager er ditt problem? Har du i det hele tatt lest innlegget hennes? Synes du virkelig det er ok å utnytte en som åpenbart er forelsket i deg på den måten? Og le av ham på toppen av det hele? Det er jo helt latterlig. La nå fyren være i fred så han kan komme over det og finne seg en som fortjener ham. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 28. august 2016 #47 Del Skrevet 28. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee Forstår ikke hvorfor du ler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #48 Del Skrevet 28. august 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Hva i alle dager er ditt problem? Har du i det hele tatt lest innlegget hennes? Synes du virkelig det er ok å utnytte en som åpenbart er forelsket i deg på den måten? Og le av ham på toppen av det hele? Det er jo helt latterlig. La nå fyren være i fred så han kan komme over det og finne seg en som fortjener ham. Du bør sjekke anonym kodene. Det er 2 forskjellige personer som har skrevet disse innleggene. Jeg skrev det siste du sikter til. Og ja, jeg lurer på hvorfor man ikke bare kan være venner med folk, og hvorfor det hele tiden må være en baktanke med alt. Hvis han vil ødelegge et vennskap fordi han vil ha fitte eller gifte seg, så greit. Denne gutten jeg er venn med vet veldig godt at jeg har kjæreste forresten. Anonymkode: 15f62...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #49 Del Skrevet 28. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du bør sjekke anonym kodene. Det er 2 forskjellige personer som har skrevet disse innleggene. Jeg skrev det siste du sikter til. Og ja, jeg lurer på hvorfor man ikke bare kan være venner med folk, og hvorfor det hele tiden må være en baktanke med alt. Hvis han vil ødelegge et vennskap fordi han vil ha fitte eller gifte seg, så greit. Denne gutten jeg er venn med vet veldig godt at jeg har kjæreste forresten. Anonymkode: 15f62...807 Tror heller det er du som bør sjekke kodene? Det første sitatet er fra den ab'en jeg svarte som du siterte meg på. Jeg har overhodet ikke uttalt meg om din sak i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. august 2016 #50 Del Skrevet 28. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #51 Del Skrevet 28. august 2016 18 minutter siden, Rumle skrev: Tror heller det er du som bør sjekke kodene? Det første sitatet er fra den ab'en jeg svarte som du siterte meg på. Jeg har overhodet ikke uttalt meg om din sak i det hele tatt. Du siterte mitt innlegg, jo. Anonymkode: 15f62...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #52 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har egentlig ingen nære venner, som jeg kan ringe til når som helst. Har mange bekjente, mange overflatiske bekjentskaper fra utelivet i Oslo, men ingen som hadde kommet i bursdagen min for å si det sånn. Er litt rart det der, hvordan enkelte bare har et hav av folk (som en "kompis" av meg som fikk 216 gratulerer med dagen meldinger på Face idag) de kjenner godt, mens andre som meg, som også bare er blid og hyggelig, prøver å inkludere alle osv er mer av den typen som får 9 gratulerer med dagen meldinger.. Anonymkode: dd024...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #53 Del Skrevet 29. august 2016 Den 27.08.2016 at 23.46, AnonymBruker skrev: Jeg har ganske mange venner, egentlig. Men det er komplisert. B- kjedelig, men samtidig grei å ha. Veldig hyggelig, gjør mye for vennene sine. Men ikke en jeg kan snakke med om ting. Spør jeg han om han vil være med å gjøre noe, som f.eks; kjøretur-han har lappen, dra å spise-liker ikke å spise alene, osv. Til en viss grad siste valget. Han blir aldri bedt med om det er fler som møtes ilag. N- min beste venninne igjennom alle tider. Kjent henne siden før jeg kan huske, klassevenninne. hun ringer jeg hvis jeg ikke har noe å gjøre, bare for å skravle, vi drar på shopping, osv. Hun trives jeg veldig godt sammen med. S- hun er jeg litt usikker på, men det har jeg egentlig vært helt siden jeg ble kjent med henne. Vi møttes på en fest, der jeg hverken var invitert eller hadde planer om å dra. Vi klikket ganske fort etter noen måneder. Og vi var sammen ofte, men hun er veldig surrete, og jeg er ikke sånn som orker å stå på for å opprettholde vennskap. Men vi finner på ting sammen. Hun er kanskje litt spm B- ikke veldig viktig, men god å ha. M- møtes veldig sjeldent, kjent hverandre veldig lenge. Hver gang vi møtes, finner vi tonen med en gang, vi koser oss masse sammen. Kan snakke med hu om alt, og hun er veldig voksen å ålreit å snakke med. Men synd vi møtes så lite. L- en av mine beste venner. Han er alltid der for meg, nesten. Vet at når det virkelig gjelder, så er han der, men han er veldig susette. Jeg er veldig glad i han, han betyr veldig mye for meg og jeg er takknemlig for å ha han i livet mitt. Men han er veldig egoistisk og susette. Vi bodde sammen ift. Jobb en periode i helger, og koste oss masse sammen. Veldig koselig, når vi først er sammen, er vi helt perfekte sammen. Det er alltid verdens beste følelse. Vi har vært igjennom utrolig mye sammen, og opplevd mye sammen. A- kjæresten min, og min beste venn! Vi har det utrolig bra sammen, og jeg elsker han mer enn jeg trodde var mulig. Aldri vært så glad i en person før, og vi koser oss masse sammen. Kan snakke med han om alt, og han hjelper meg og støtter meg med alt jeg trenger, han er virkelig det beste som har skjedd meg, jeg gleder meg til å etablere meg skikkelig med han etterhvert. O- min verdens beste venn! Jeg er så glad i han. Han er alltid der når jeg trenger han mest, han er morsom å være sammen med, han er helt klart den jeg er mest takknemlig for å ha blitt kjent med. Ingen er bedre enn han, vi har det alltid gøy sammen. Ingen er bedre enn han, vi er helt like i personlighet. Når vi ikke har vært med hverandre på en stund, savner jeg han veldig mye. Vi ler av de samme tingene, vi blir sint på det samme temaet, og vi ler nesten hele tiden. Vi går aldri tom for ting å snakke om, og vi er alltid enige uansett hva det dreier seg om. Jeg har aldri trivdes så godt i noen sitt selskap som jeg gjør med han. Vi drar på turer sammen, vi drar på tur bare for å spise sammen, vi har opplevd så mye gøy sammen. Jeg er så takknemlig for å ha denne gutten i livet mitt. Jeg har aldri hatt det slikt med noen før. Han er som min bedre halvdel, min andre halvdel. Tror det var det. Har maange andre venner også. Men det er vel disse som kan anses som nære. Men regner med at jeg har glemt noen. Veldig koselig da, med så mange gode venner. hehe, ble litt mye det her, men men Anonymkode: 15f62...807 Man glemmer vel ikke noen... som man anser som sine nære venner?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 29. august 2016 #54 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg har flyttet litt rundt, og alle steder jeg har bodd har jeg hatt 1-2 nære venner. Har liksom ikke overskudd til å "pleie" flere vennskap og liker å ha endel alenetid. Det er jo andre mennesker som jeg snakker med og hilser på, kan også være noen jeg vil karakterisere som venner, men som jeg ikke tilbringer noe særlig tid med. Har også noen venner spredt rundt i landet/verden, men de blir ikke så nære når jeg ikke ser dem så ofte. Akkurat nå har jeg kanskje 0 faktisk, siden den ene flyttet og den andre ble syk og har vært lite sosial siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #55 Del Skrevet 29. august 2016 Den 27.08.2016 at 23.31, Nasse Nøff ❤ skrev: 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #56 Del Skrevet 29. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Anonymkode: fcf93...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #57 Del Skrevet 29. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen Anonymkode: 9a133...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #58 Del Skrevet 29. august 2016 16 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #59 Del Skrevet 29. august 2016 14 timer siden, fullførsetningen skrev: Ingen bestevenner. Har vel stort sett bare bekjente, tror jeg. De fleste bor andre steder. Har en venninne som er snill og god, men også hun bor et annet sted. Men hun er ihvertfall smart og forståelsesfull. Et bevis på at det finnes kvinner som kan være ordentlige. Håper jeg. En slags trøst i en ellers trasig verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 29. august 2016 #60 Del Skrevet 29. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen, egentlig... Anonymkode: a26bc...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå