Catnip Skrevet 28. august 2016 #21 Del Skrevet 28. august 2016 3-4 stykker jeg vil omtale som nære (beste?)venner. Ellers har jeg vel rundt 7 stykker som jeg vil omtale som venner, i den forstand at vi er sammen på fritida og snakker en del sammen. I kretsen utenfor kommer bekjente, det definerer jeg som folk jeg kommer godt overens med og liker godt, men som jeg ikke er noe særlig sammen med. Her er det naturlig nok flere, folk jeg jobber med, gamle studiekamerater, venners venner osv. Har aldri hatt noe behov for stor vennekrets, men merker meg at det blir færre "venner" og flere "bekjente" jo eldre jeg blir. Folk flytter fra byen, får barn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #22 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har 4 veldig nære venner! 2 av dem snakker jeg med hver dag og de to siste har jeg vært venn med for alltid. Ellers har jeg rundt 4 andre som er med i gjengen, men jeg ikke snakker med så ofte Anonymkode: 536b8...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 28. august 2016 #23 Del Skrevet 28. august 2016 Har kun 1 god og nær venninne. Som jeg har vært nær venninne med helt siden barneskolen. Jeg stoler 110% på henne. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne. Resten er overfladiske venninner og bekjente. Det er folk jeg kan finne på noe med i ny og ne, men ingen jeg stoler på og kan fortelle ting til. Men det går greit, for jeg har jo en slik venninne som jeg forteller ting til. Trenger ikke flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #24 Del Skrevet 28. august 2016 1 som er min bedre halvdel, utover det har mine tidligere 2-3 nærmeste venner bare nå blitt venner/bekjente som jeg snakker med et par ganger årlig Anonymkode: 9658e...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 28. august 2016 #25 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Ingen bestevenner. Har vel stort sett bare bekjente, tror jeg. De fleste bor andre steder. Har en venninne som er snill og god, men også hun bor et annet sted. Men hun er ihvertfall smart og forståelsesfull. Et bevis på at det finnes kvinner som kan være ordentlige. Håper jeg. En slags trøst i en ellers trasig verden. Endret 28. august 2016 av fullførsetningen Autokorrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #26 Del Skrevet 28. august 2016 Ingen, egentlig... Anonymkode: a26bc...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #27 Del Skrevet 28. august 2016 Ingen. Bare random venninner og bekjente. Jeg skulle jeg hadde en bestevenn da. Aldri hatt det. Utenom da jeg gikk i barnehagen. Anonymkode: 7b31e...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 #28 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) 7(jeg har vel egentlig 15-20, men regner 5 som de nærmeste). Endret 28. august 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #29 Del Skrevet 28. august 2016 Ingen. Eller jo, min mann. Mitt valg. Anonymkode: 71d1b...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #30 Del Skrevet 28. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ganske mange venner, egentlig. Men det er komplisert. B- kjedelig, men samtidig grei å ha. Veldig hyggelig, gjør mye for vennene sine. Men ikke en jeg kan snakke med om ting. Spør jeg han om han vil være med å gjøre noe, som f.eks; kjøretur-han har lappen, dra å spise-liker ikke å spise alene, osv. Til en viss grad siste valget. Han blir aldri bedt med om det er fler som møtes ilag. N- min beste venninne igjennom alle tider. Kjent henne siden før jeg kan huske, klassevenninne. hun ringer jeg hvis jeg ikke har noe å gjøre, bare for å skravle, vi drar på shopping, osv. Hun trives jeg veldig godt sammen med. S- hun er jeg litt usikker på, men det har jeg egentlig vært helt siden jeg ble kjent med henne. Vi møttes på en fest, der jeg hverken var invitert eller hadde planer om å dra. Vi klikket ganske fort etter noen måneder. Og vi var sammen ofte, men hun er veldig surrete, og jeg er ikke sånn som orker å stå på for å opprettholde vennskap. Men vi finner på ting sammen. Hun er kanskje litt spm B- ikke veldig viktig, men god å ha. M- møtes veldig sjeldent, kjent hverandre veldig lenge. Hver gang vi møtes, finner vi tonen med en gang, vi koser oss masse sammen. Kan snakke med hu om alt, og hun er veldig voksen å ålreit å snakke med. Men synd vi møtes så lite. L- en av mine beste venner. Han er alltid der for meg, nesten. Vet at når det virkelig gjelder, så er han der, men han er veldig susette. Jeg er veldig glad i han, han betyr veldig mye for meg og jeg er takknemlig for å ha han i livet mitt. Men han er veldig egoistisk og susette. Vi bodde sammen ift. Jobb en periode i helger, og koste oss masse sammen. Veldig koselig, når vi først er sammen, er vi helt perfekte sammen. Det er alltid verdens beste følelse. Vi har vært igjennom utrolig mye sammen, og opplevd mye sammen. A- kjæresten min, og min beste venn! Vi har det utrolig bra sammen, og jeg elsker han mer enn jeg trodde var mulig. Aldri vært så glad i en person før, og vi koser oss masse sammen. Kan snakke med han om alt, og han hjelper meg og støtter meg med alt jeg trenger, han er virkelig det beste som har skjedd meg, jeg gleder meg til å etablere meg skikkelig med han etterhvert. O- min verdens beste venn! Jeg er så glad i han. Han er alltid der når jeg trenger han mest, han er morsom å være sammen med, han er helt klart den jeg er mest takknemlig for å ha blitt kjent med. Ingen er bedre enn han, vi har det alltid gøy sammen. Ingen er bedre enn han, vi er helt like i personlighet. Når vi ikke har vært med hverandre på en stund, savner jeg han veldig mye. Vi ler av de samme tingene, vi blir sint på det samme temaet, og vi ler nesten hele tiden. Vi går aldri tom for ting å snakke om, og vi er alltid enige uansett hva det dreier seg om. Jeg har aldri trivdes så godt i noen sitt selskap som jeg gjør med han. Vi drar på turer sammen, vi drar på tur bare for å spise sammen, vi har opplevd så mye gøy sammen. Jeg er så takknemlig for å ha denne gutten i livet mitt. Jeg har aldri hatt det slikt med noen før. Han er som min bedre halvdel, min andre halvdel. Tror det var det. Har maange andre venner også. Men det er vel disse som kan anses som nære. Men regner med at jeg har glemt noen. Veldig koselig da, med så mange gode venner. hehe, ble litt mye det her, men men Anonymkode: 15f62...807 Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #31 Del Skrevet 28. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee Blir flau på dine vegne.. At dere faktisk klarer å utnytte folk på den måten er helt uforståelig for meg. Anonymkode: 0982d...46c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #32 Del Skrevet 28. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Blir flau på dine vegne.. At dere faktisk klarer å utnytte folk på den måten er helt uforståelig for meg. Anonymkode: 0982d...46c Unytte? Hva er det du babler om? Anonymkode: ca488...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannemor76 Skrevet 28. august 2016 #33 Del Skrevet 28. august 2016 5 nære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #34 Del Skrevet 28. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner om min kompis. Han har vært forelsket i meg 2 år å han tror det er gjensidig fra min side. Han gjør veldig mye for meg også, han er liksom en søndags kjæreste for meg hvis jeg kjeder meg å ingen andre gidder. Tror faktisk jeg er den eneste vennen han har..hehe Anonymkode: ca488...3ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #35 Del Skrevet 28. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Unytte? Hva er det du babler om? Anonymkode: ca488...3ee Lurte Jeg også på. Det kalles ikkr utnytting. Hva skal man si til slike da? "Beklager, men jeg liker ikke deg til å være en venn engang, så kan du fjerne deg fra livet mitt? Det er ikke hyggelig! Når man spør om noen vil være med å gjøre noe, så er det fordi man vil være sosial. Alle har vel et siste-valg og et første - valg ? Anonymkode: 15f62...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #36 Del Skrevet 28. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurte Jeg også på. Det kalles ikkr utnytting. Hva skal man si til slike da? "Beklager, men jeg liker ikke deg til å være en venn engang, så kan du fjerne deg fra livet mitt? Det er ikke hyggelig! Når man spør om noen vil være med å gjøre noe, så er det fordi man vil være sosial. Alle har vel et siste-valg og et første - valg ? Anonymkode: 15f62...807 Man trekker seg unna. Man oppfordrer ikke til kontakt. Man er normalt høflige når man møtes, men passer på å ikke oppmuntre til noe som helst. Seriøst, det finnes en mellomting mellom å utnytte noen, og å si "jeg liker deg ikke". Det du beskriver over er ikke grei oppførsel. Anonymkode: b260d...5ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #37 Del Skrevet 28. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurte Jeg også på. Det kalles ikkr utnytting. Hva skal man si til slike da? "Beklager, men jeg liker ikke deg til å være en venn engang, så kan du fjerne deg fra livet mitt? Det er ikke hyggelig! Når man spør om noen vil være med å gjøre noe, så er det fordi man vil være sosial. Alle har vel et siste-valg og et første - valg ? Anonymkode: 15f62...807 Riktig! Det er tilogmed han som spør om å være sammen for det meste så. Jeg må jo ha en guttevenner også! Anonymkode: ca488...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #38 Del Skrevet 28. august 2016 51 minutter siden, Rumle skrev: Slapp av! Han lider ikke. Anonymkode: ca488...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #39 Del Skrevet 28. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slapp av! Han lider ikke. Anonymkode: ca488...3ee Hvem liker vel at kvinnfolk tramper over følelsene deres? Anonymkode: a26bc...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #40 Del Skrevet 28. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem liker vel at kvinnfolk tramper over følelsene deres? Anonymkode: a26bc...d6e Det er ikke snakk om å trampe over følelsene til noen. Hva ville du likt? En gutt som var sammen med deg og finner på ting med deg, så du ble glad for at du ihvertfall har et forhold og vennskap med gutten, eller at gutten trakk seg unna? -ikke noe kontakt, ikke noe ut å spise, ikke noe filmkveld? Ingen har sagt noe om.sex, kos eller noe sånt, det ville vært dårlig! Å ha sex bare fordi man kan. Men nå oppfordres det bare til vennskap, og da ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 15f62...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå