AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Del Skrevet 27. august 2016 Hvor fort tror dere man kan lære seg nynorsk? Men det mener jeg primært bøyningsmønstre og grammatiske særegenheter, ikke ordforråd. Det er utallige år siden jeg gikk i skolen, og jeg husker bokstavelig talt ingenting av det. Bokmål har jeg god kontroll på, og jeg er for øvrig en erfaren student i dels innfløkte fremmedspråk. Anonymkode: eed7b...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Del Skrevet 27. august 2016 2-8 uker kanskje? (da regner jeg ikke med at du leser hver dag, men etter jobb/helg, også avhenger det jo av din mentale kapasitet). Hvis du virkelig går inn for det, tror jeg du lærer hovedreglene helt fint på 1 uke. Anbefaler deg å lese en roman på nynorsk, det hjelper virkelig! Anonymkode: 8d7fe...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. august 2016 #3 Del Skrevet 27. august 2016 😍 Det spørs jo kor fort du klarar å læra deg reglane. Les litteratur på nynorsk, det er til god hjelp td Jan Roar Leikvoll sine bøker. Det finst og mykje god lyrikk på nynorsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Del Skrevet 27. august 2016 Takk for gode råd! Anonymkode: eed7b...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå