Ayesh Skrevet 26. august 2016 #1 Del Skrevet 26. august 2016 Hei Tok ovitrelle 20.aug kl 23:15. Ble insiminert 22.aug kl 11:15. Har fortsatt falsk positiv eggløsnings test pga ovitrellen. Hvilken dpo er jeg på? Var 23.august dpo 1? Ayesh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. august 2016 #2 Del Skrevet 26. august 2016 Hei Ayesh. Det tar ca 10 dager fra man tar Ovitrelle til den er ute av kroppen, så rundt den 30. burde sprøyten ikke gi utslag på testen lenger. 22. august regnes i ditt tilfelle som eggløsningsdagen, så det stemmer som du sier at 23. august var 1 dpo. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 26. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2016 23 minutter siden, Askmeagain89 skrev: Hei Ayesh. Det tar ca 10 dager fra man tar Ovitrelle til den er ute av kroppen, så rundt den 30. burde sprøyten ikke gi utslag på testen lenger. 22. august regnes i ditt tilfelle som eggløsningsdagen, så det stemmer som du sier at 23. august var 1 dpo. Lykke til Takk askmeagain😊. Da er jeg på 4 dpo idag. Da begynner jeg med testing rundt 1 sep. Skal egentlig ta hcg blodprøve 8 sep Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. august 2016 #4 Del Skrevet 26. august 2016 8 minutter siden, Ayesh skrev: Takk askmeagain😊. Da er jeg på 4 dpo idag. Da begynner jeg med testing rundt 1 sep. Skal egentlig ta hcg blodprøve 8 sep Ts Spennende Håper det blir full klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå