Sykkelkopp Skrevet 27. august 2016 #21 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor er det å vise seg i sin naturlige form blitt så ille og farlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. august 2016 #22 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) At han går naken på sin tomt er nå en ting, men veldig sært å gå over til naboen og dinge på naken. WTF? Jeg hadde blitt maks paff om en av mine naboer troppet opp naken på min dør. Lekkert hvis det er en gammel gubbe på 70. Endret 27. august 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 27. august 2016 #23 Del Skrevet 27. august 2016 56 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hvorfor er det å vise seg i sin naturlige form blitt så ille og farlig? Fordi det er mange som ikke er interessert i å se snabelen eller slofsa de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 27. august 2016 #24 Del Skrevet 27. august 2016 Å anmelde synes jeg er helt drøyt! Du må ta kunne tørre å snakke med fyren? Hva med å gi han en burkinini julegave? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #25 Del Skrevet 27. august 2016 2 timer siden, Rose11 skrev: At han går naken på sin tomt er nå en ting, men veldig sært å gå over til naboen og dinge på naken. WTF? Jeg hadde blitt maks paff om en av mine naboer troppet opp naken på min dør. Lekkert hvis det er en gammel gubbe på 70. Men akkurat det var jo en hastesak. Sett i lys av at han går mye naken på egen tomt er det faktisk ikke SÅ rart. Jeg skjønner likevel poenget ditt. Anonymkode: c496e...79d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #26 Del Skrevet 27. august 2016 Noen liker å lufte skrittet sitt Anonymkode: 06fe3...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #27 Del Skrevet 27. august 2016 3 timer siden, Rose11 skrev: Fordi det er mange som ikke er interessert i å se snabelen eller slofsa de. Jeg er ikke interessert i å se overvektige. Jeg synes de er så motbydelige at jeg blir kvalm. Jeg mener likevel at de må få ferdes rundt om kring akkurat som resten. Hva jeg er interessert i å se eller ikke betyr ikke noe som helst. At jeg blir kvalm er mitt problem Anonymkode: 5bfc0...601 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #28 Del Skrevet 27. august 2016 Den 26. august 2016 at 10.35, AnonymBruker skrev: Han er nudist eller noe, men hver dag er han naken hele dagen. Om sommeren går han rundt naken, i sin egen hage, han har en hekk, men den er så lav at man ser jo helt ned til veiviseren hans. Hvis jeg skal hente posten står han midt i glaninga i full prakt, og jeg synes det er så ubehagelig. En gang kom han på døra og skulle fortelle meg noe viktig (hunden min hadde kommet seg ut av hundegården, det var en helt OK ting å si ifra om, og det hastet) og han var naken. Stod der i blanke messingen og jeg visste ikke hvor jeg skulle se. Vil ikke skape noen nabofeid heller, men kan jeg anmelde ham? Anonymkode: b1fa6...23c Så du vil ikke skape en nabofeide, men du vil anmelde han? Nøyaktig hvordan ser du for deg at et møte i rettens lokaler mellom deg og din nakne nabo ikke skulle skape et ... noe dårlig naboskap? Om du sånn helt oppriktig ikke er ute etter å forsure naboskapet: gjør som voksne folk flest og si på en ok måte at det ikke er ok å være naken i områder der "god og hvermann" ser han og heller ikke ok å ringe naken på dørene til folk. Jo, en kan være naken i egen hage. Nei, en kan ikke vise seg frem naken - selv i egen hage. For å "vise seg frem" er blotting. Å bare være naken bak hekken er ok. Og om du må aktivt se over hekken for å se han - ja da er du en kikker. Og det også er ulovlig. Gråsoner. Snakk med naboen, du. Anonymkode: 9f3ce...64e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 27. august 2016 #29 Del Skrevet 27. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og om du må aktivt se over hekken for å se han - ja da er du en kikker. Anonymkode: 9f3ce...64e Nudisten burde anmelde TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #30 Del Skrevet 28. august 2016 Her er løsningen enkel. TS slutter å glane over hekken, men ber naboen om å la være å gi beskjed neste gang bikkja har stukket av. Anonymkode: fb454...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #31 Del Skrevet 28. august 2016 Problemet er at han har rødt hår, hadde det vært en brun&blid og mørkhåret mann på 190 hadde jeg håpet han var naken hver gang jeg gikk ut, men denne her.. han er skotsk med rødt hår. Holdt vel ikke med kilt og ikke truse under, han må ta den helt ut (av buksa). Rødt brystkassehår har han og, han ligner litt på groundskeeper Willy fra Simpsons. Anonymkode: b1fa6...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. august 2016 #32 Del Skrevet 28. august 2016 I alle dager.. Vil ikke skape en feide men vurderer faktisk å anmelde ham fremfor å si til ham direkte at du synes det er ubehagelig at han går i nettoen. Det er det jo rett og slett null logikk i. Skal du liksom levere inn en anonym anmeldelse du? Feiging 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. august 2016 #33 Del Skrevet 28. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han har rødt hår, hadde det vært en brun&blid og mørkhåret mann på 190 hadde jeg håpet han var naken hver gang jeg gikk ut, men denne her.. han er skotsk med rødt hår. Holdt vel ikke med kilt og ikke truse under, han må ta den helt ut (av buksa). Rødt brystkassehår har han og, han ligner litt på groundskeeper Willy fra Simpsons. Anonymkode: b1fa6...23c Faktisk, de flotteste og hotteste mannfolka jeg har sett er rødhårede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 28. august 2016 #34 Del Skrevet 28. august 2016 Hahhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 28. august 2016 #35 Del Skrevet 28. august 2016 For min del ville det kommet an på oppførselen hans, er han en ekkel pervo som tenner på å bli sett naken uansett om folk vil det eller ikke, eller er han bare en trivelig fyr som tilfeldigvis liker å være naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #36 Del Skrevet 28. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han har rødt hår, hadde det vært en brun&blid og mørkhåret mann på 190 hadde jeg håpet han var naken hver gang jeg gikk ut, men denne her.. han er skotsk med rødt hår. Holdt vel ikke med kilt og ikke truse under, han må ta den helt ut (av buksa). Rødt brystkassehår har han og, han ligner litt på groundskeeper Willy fra Simpsons. Anonymkode: b1fa6...23c Ah, så problemet er at han ikke er fin nok? Anonymkode: 89139...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2016 #37 Del Skrevet 28. august 2016 Den 26.8.2016 at 10.35, AnonymBruker skrev: Han er nudist eller noe, men hver dag er han naken hele dagen. Om sommeren går han rundt naken, i sin egen hage, han har en hekk, men den er så lav at man ser jo helt ned til veiviseren hans. Hvis jeg skal hente posten står han midt i glaninga i full prakt, og jeg synes det er så ubehagelig. En gang kom han på døra og skulle fortelle meg noe viktig (hunden min hadde kommet seg ut av hundegården, det var en helt OK ting å si ifra om, og det hastet) og han var naken. Stod der i blanke messingen og jeg visste ikke hvor jeg skulle se. Vil ikke skape noen nabofeid heller, men kan jeg anmelde ham? Anonymkode: b1fa6...23c I Norge er det slikt at man har lov å anmelde hva man ønsker, også nakne menn. Så er det opp til politiet å prioritere bort anmeldelse eller å etterforske den. Den blir garantert henlagt. Du kan ringe politiet neste gang han sprader rundt og "blotter" seg. Da er det opp til politiet å vurdere om de ønsker å benytte seg av å anmelde ham selv. Men du..... han er bare naken.... (han er ikke en terrorist med bomber rundt bjellene.... la fyren dumme seg ut om han selv ønsker det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. august 2016 #38 Del Skrevet 28. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han har rødt hår, hadde det vært en brun&blid og mørkhåret mann på 190 hadde jeg håpet han var naken hver gang jeg gikk ut, men denne her.. han er skotsk med rødt hår. Holdt vel ikke med kilt og ikke truse under, han må ta den helt ut (av buksa). Rødt brystkassehår har han og, han ligner litt på groundskeeper Willy fra Simpsons. Anonymkode: b1fa6...23c Så problemet er utseende ikke at han er naken. Da er svaret enkelt Grow Up, nakenhet er naturlig og om folk hadde sluttet å være så flau over kroppene sine og heller godtok at vi alle er forskjellige og at alle kropper er vakre på sitt eget vis. Det er i utgangspunktet ikke noe seksuelt med å være naken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #39 Del Skrevet 29. august 2016 Den Saturday, August 27, 2016 at 12.45, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i å se overvektige. Jeg synes de er så motbydelige at jeg blir kvalm. Jeg mener likevel at de må få ferdes rundt om kring akkurat som resten. Hva jeg er interessert i å se eller ikke betyr ikke noe som helst. At jeg blir kvalm er mitt problem Anonymkode: 5bfc0...601 Du kan ikke sammenligne at overvektige går rundt i offentligheten og at nakne mennesker tropper opp på døra til folk. Det er ikke ulovlig for overvektige å bevege seg rundt utenfor hjemmet sitt, men det er ulovlig for naken mennesker å gå rundt naken i offentligheten. Hadde jeg sett en naken person valse rundt med underlivet på vift, så hadde jeg ringt politiet. Skjønner ikke hvorfor folk må blotte seg for andre. Noen ting må man bare finne seg i mens andre ting skal man ikke finne seg i. Anonymkode: 454e7...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #40 Del Skrevet 30. august 2016 Den 28.8.2016 at 18.12, AnonymBruker skrev: Problemet er at han har rødt hår, hadde det vært en brun&blid og mørkhåret mann på 190 hadde jeg håpet han var naken hver gang jeg gikk ut, men denne her.. han er skotsk med rødt hår. Holdt vel ikke med kilt og ikke truse under, han må ta den helt ut (av buksa). Rødt brystkassehår har han og, han ligner litt på groundskeeper Willy fra Simpsons. Anonymkode: b1fa6...23c Ååå en rødhåret Skotte,det kan neppe bli bedre. Anonymkode: a4ad4...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå