Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min..???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg er ganske forvirret, og vet rett og slett ikke riktig hva som skjer med kroppen min. Vi har hatt ubeskyttet samleie en stund nå. Å få barn er ikke noe vi stresser veldig med, men vi tenker heller "skjer det, så skjer det! Og vi blir glade for det!".

Menstrausjonen min har alltid vert veldig presis, omtrent på klokkeslaget. Så når den ikke kom som forventet tok jeg en test - den var negativ. Jeg hadde da i en lengre periode følt meg veldig sliten og en rar kvalm-følelse. Som å være "bilsyk". Sov bort store deler av sommerferien min, og var generelt sett veldig redusert. 

Mensen er nå over en uke forsinket, og jeg har begynt å få magesmerter - som veldig kraftige menstrausjonssmerter. Jeg tok derfor en ny test i forrigårs, denne var også negativ. Men i dag oppdaget jeg svake spor av brunaktig spotting (noe jeg sjelden har. Isåfall kun mot slutten av en menstrausjon).

Kan også nevne at jeg hadde ømme og røde nipler i perioden mellom EL og IKM, men dette har avtatt nå. 

Hva skjer med kroppen min? Har noen av dere opplevd det samme? Tror neppe at jeg er gravid, iom de negative testene. 

Anonymkode: 54f1b...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en tur til legen å få blodprøve. Du kan være gravid. Å det kan være hormonforstyrrelser 

Anonymkode: 0095b...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...