Gå til innhold

Først svakt positiv graviditetstest, også negativ.


Monikalis

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag tok jeg en graviditetstest, som ble svakt positiv, men likevel så synelig at den ble positiv. Har hørt at strek er strek. Tok en til test i dag, og den ble negativ, denne testen er tatt på morningen. Jeg har ikke lege time før den 5 sep, derfor lurer jeg på om noen andre har opplevd dette men forsatt vært gravide? 

Om jeg er gravid nå er jeg ca 6 uker påvei. Jeg vet ikke hvordan syklusen min er, siden jeg tok ut p-staven den 1 juni, og fikk ikke mensen etter det, så jeg aner ikke, men har da forsatt ikke fått mensen. 

Grunnen til at jeg misstenker graviditet er at brystene mine er så ømme at det gjør vondt av absolutt ingenting, og de er blitt synelig mørkere... Har også slitt med kvalme om nettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er 6 uker på vei burde graviditetstesten vært tydelig positiv, samme når på døgnet du tar den.

Er det mulig at du kan være kortere på vei?(den burde uansett blitt positiv på morgen om den var positiv på ettermiddag i går)

Anonymkode: c2cdf...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er 6 uker på vei burde graviditetstesten vært tydelig positiv, samme når på døgnet du tar den.

Er det mulig at du kan være kortere på vei?(den burde uansett blitt positiv på morgen om den var positiv på ettermiddag i går)

Anonymkode: c2cdf...849

Er mulighet for at jeg produserer HCG sent også, derfor jeg spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være du ikke var 6 uker på vei? Og da kan det ha vært kjemisk.. Derfor er den negativ idag igjen :/ 

Anonymkode: 88d64...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være du ble gravid, men mistet. Sies at opptil 50% blir gravid, men mister, bare at de ofte ikke vet at de er gravid fordi de mister så tidlig.

Anonymkode: 3b228...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...