Jerry Lee Skrevet 25. august 2016 #21 Del Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel mann sier ikke nei til litt ungt friskt på kølla si. Og stakkars naive kone hjemme. Typisk mannfolk!! Anonymkode: 46a9f...ac8 Hvorfor ta de verste antakelser i bruk med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #22 Del Skrevet 25. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i 20 årene og studerer, så jeg leier i et kollektiv. Her bor også noen som bruker det som pendlerleilighet. Deriblant en mann i 40 årene. Har har kone og barn på det stedet han egentlig bor. Vi har snakket sammen mye når han er her. Han deler gjerne mat med meg når han spiser, og sier jeg kan ta hva jeg vil. Av og til liker han å ta seg en og, og spør ofte om jeg vil ha. Han har også spurt om vi skal gå ut sammen, men jeg har bare unskyldt med at jeg skal studere, for det vil bare føles litt rart å gå ut med en mann i denne alderen og som på toppen av alt har kone og barn, selv om det kanskje er uskyldig ment. Men, han var hjemme en helg for ikke så lenge siden, da tok jeg imot alkohol fra han. Han satt seg plutselig intil meg og strøk meg på ryggen. Jeg gjorde ingenting imot det. Vi drakk og jeg ble etter et par timer veldig dårlig og gikk på do og spydde. Gikk opp igjen og han spurte om vi skulle se på en film på rommet hans, og at det ikke gjorde noen ting om jeg sovnet. Men at han ikke ville presse meg til noe. Jeg bare sa at jeg var dårlig (noe jeg var) og jeg ville jo ikke sitte på rommet med han, full på toppen av det hele. Er dette helt uskyldig, eller ville du fått mistanker? Btw, har menn en greie med å prøve å få seg yngre elskerinner? Jeg har nemlig opplevd dette med flere menn med damer.. Anonymkode: c7d24...001 VEttu hva, dette er ikke normalt. Det er ikke vennskapelig å sjenke en 20 åring til personen spyr!! Hva i alle dager var det du drakk da? sprit? whiskey? Du må ikke finne på å sovne på rommet til den fyren!!!!!Da er du dum da!!! Våkn opp dama! Anonymkode: 2d5ca...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #23 Del Skrevet 25. august 2016 22 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvorfor ta de verste antakelser i bruk med en gang? Og hva tror så du intensjonene hans var/er? Anonymkode: 5f238...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. august 2016 #24 Del Skrevet 25. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva tror så du intensjonene hans var/er? Anonymkode: 5f238...98d Det sa jeg noe om litt oppi her. Håper jeg har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #25 Del Skrevet 26. august 2016 Opplevde noen slike menn når jeg var I 20 årene. Ja han prøver seg på noe , å ha sex med deg. Ille nok at han har kjerring og unger men det verste er at han skjenker deg og sier at det ikke gjør noe om du sover I senga. Bra du hadde vett til å så nei for ikke bli overassket om du hadde våknet opp med en kuk i ræva! Dønn seriøs ! Beste du kan gjøre er å holde deg unna, for en creep. Anonymkode: 2b130...0cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 26. august 2016 #26 Del Skrevet 26. august 2016 han vil pule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #27 Del Skrevet 26. august 2016 Gammel mann er han ikke. Han er godt voksen. Men iallefall han er gift og har barn. Det er mer enn nok til at du bør holde deg unna han selv om han viser intresse for deg. For det er et svik mot all moral og de uskyldige barna om du uten samvittighets og av ren egoisme innleder sex forhold og dermed kan ødelegge og splitte en hel familie. For det er det som kan skje. Dessuten viser han en manglende karakter og moralsk svikt med å så lettvindt å vil innlede seksuelle forhold med yngre kvinner uten tanke på fam... Anonymkode: a7606...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 26. august 2016 #28 Del Skrevet 26. august 2016 Den 24.8.2016 at 1.59, AnonymBruker skrev: Gikk opp igjen og han spurte om vi skulle se på en film på rommet hans, og at det ikke gjorde noen ting om jeg sovnet. Men at han ikke ville presse meg til noe. Jeg bare sa at jeg var dårlig (noe jeg var) og jeg ville jo ikke sitte på rommet med han, full på toppen av det hele. Er dette helt uskyldig, eller ville du fått mistanker? Btw, har menn en greie med å prøve å få seg yngre elskerinner? Jeg har nemlig opplevd dette med flere menn med damer. Nei, dette er langtfra helt uskyldig. Kutt ned på kontakten med ham i så stor grad du kan (si hei i gangen er mer enn nok). Han ville ikke presse deg til noe? Min 40 år gamle hjerne er tilbøyelig til å tolke det som at han sier at han ikke skal prøve å ha sex med deg hvis du sovner i full og syk tilstand. Og det betyr jo at han faktisk har tenkt tanken. Avslørt. Ikke ta i mot tilbud om mat / hva det enn er han tilbyr deg å forsyne deg av. Ikke etabler noen som helst relasjon med ham, og trekk deg unna. Snakk om været hvis du absolutt må, ikke noe mer personlig enn det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 26. august 2016 #29 Del Skrevet 26. august 2016 Hvem andre bor i det kollektivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå