AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg er i 20 årene og studerer, så jeg leier i et kollektiv. Her bor også noen som bruker det som pendlerleilighet. Deriblant en mann i 40 årene. Har har kone og barn på det stedet han egentlig bor. Vi har snakket sammen mye når han er her. Han deler gjerne mat med meg når han spiser, og sier jeg kan ta hva jeg vil. Av og til liker han å ta seg en og, og spør ofte om jeg vil ha. Han har også spurt om vi skal gå ut sammen, men jeg har bare unskyldt med at jeg skal studere, for det vil bare føles litt rart å gå ut med en mann i denne alderen og som på toppen av alt har kone og barn, selv om det kanskje er uskyldig ment. Men, han var hjemme en helg for ikke så lenge siden, da tok jeg imot alkohol fra han. Han satt seg plutselig intil meg og strøk meg på ryggen. Jeg gjorde ingenting imot det. Vi drakk og jeg ble etter et par timer veldig dårlig og gikk på do og spydde. Gikk opp igjen og han spurte om vi skulle se på en film på rommet hans, og at det ikke gjorde noen ting om jeg sovnet. Men at han ikke ville presse meg til noe. Jeg bare sa at jeg var dårlig (noe jeg var) og jeg ville jo ikke sitte på rommet med han, full på toppen av det hele. Er dette helt uskyldig, eller ville du fått mistanker? Btw, har menn en greie med å prøve å få seg yngre elskerinner? Jeg har nemlig opplevd dette med flere menn med damer.. Anonymkode: c7d24...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #2 Del Skrevet 25. august 2016 Hold deg unna denne fyren. Han vil tydeligvis ha deg til sengs og driter i kona og ungene. Anonymkode: 5f238...98d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. august 2016 #3 Del Skrevet 25. august 2016 En mann sjenker deg å inviterer deg på rommet hans etter han har strøket deg over ryggen og du lurer på om han har vennskapelig uskyldige tanker? Really? Are you serious bro 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. august 2016 #4 Del Skrevet 25. august 2016 Åh, herregud. Så upassende. Hvor ofte er han i leiligheten? Uff, ekkelt at han bor med deg 😔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Del Skrevet 25. august 2016 Ville nok ha holdt meg unna denne fyren. Hans intensjoner er ikke uskyldige. Du virker litt ung og naiv når du lurer på om intensjonene hans var uskyldige i den situasjonen der. Jeg hadde aldri blitt med en mann jeg ikke var interessert i inn på rommet. Han her har jo kone og barn så da er det jo bare å holde seg unna. Han har kanskje misoppfattet det at du er hyggelig mot han som at du er interessert i noe mer. Ikke din feil, men det er endel eldre menn som misforstår slike ting fra yngre kvinner. Anonymkode: 114a9...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. august 2016 #6 Del Skrevet 25. august 2016 Vær så snill, hold deg langt unna denne sleipingen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7 Del Skrevet 25. august 2016 Det er jo tydelig at intensjonene hans ikke er uskyldige. Ettersom dere faktisk bor sammen (tidvis) og han har kone og barn bør du holde deg unna. Det kan fort bli stygt dersom du velger å involvere deg med han. Så uavhengig om du har lyst til det eller ei synes jeg du bør holde avstand. Anonymkode: fb057...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #8 Del Skrevet 25. august 2016 At han har kone og barn er jo fullstendig underordnet. Grunnet til at du skal holde deg unna han her, er fordi han er en ekkel "creep". Han har tydeligvis få moralske sperrer. Og er helt klart kandidat som voldtektsmann. Anonymkode: 188ce...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #9 Del Skrevet 25. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han har kone og barn er jo fullstendig underordnet. Grunnet til at du skal holde deg unna han her, er fordi han er en ekkel "creep". Han har tydeligvis få moralske sperrer. Og er helt klart kandidat som voldtektsmann. Anonymkode: 188ce...5c2 Hehe, hva du vet. Jeg synes tvert i mot det er sentralt at det er kone og barn inne i bildet. Hadde han ikke hatt det så må det jo være lov å flagge sin interesse. Samme hvor urealistisk det måtte være. Anonymkode: face6...d33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #10 Del Skrevet 25. august 2016 he he, kvinner er så naive. Gratis alkohol gir ingen ekte menn fra seg uten å forvente noe tilbake. Anonymkode: 5615a...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #11 Del Skrevet 25. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i 20 årene og studerer, så jeg leier i et kollektiv. Her bor også noen som bruker det som pendlerleilighet. Deriblant en mann i 40 årene. Har har kone og barn på det stedet han egentlig bor. Vi har snakket sammen mye når han er her. Han deler gjerne mat med meg når han spiser, og sier jeg kan ta hva jeg vil. Av og til liker han å ta seg en og, og spør ofte om jeg vil ha. Han har også spurt om vi skal gå ut sammen, men jeg har bare unskyldt med at jeg skal studere, for det vil bare føles litt rart å gå ut med en mann i denne alderen og som på toppen av alt har kone og barn, selv om det kanskje er uskyldig ment. Men, han var hjemme en helg for ikke så lenge siden, da tok jeg imot alkohol fra han. Han satt seg plutselig intil meg og strøk meg på ryggen. Jeg gjorde ingenting imot det. Vi drakk og jeg ble etter et par timer veldig dårlig og gikk på do og spydde. Gikk opp igjen og han spurte om vi skulle se på en film på rommet hans, og at det ikke gjorde noen ting om jeg sovnet. Men at han ikke ville presse meg til noe. Jeg bare sa at jeg var dårlig (noe jeg var) og jeg ville jo ikke sitte på rommet med han, full på toppen av det hele. Er dette helt uskyldig, eller ville du fått mistanker? Btw, har menn en greie med å prøve å få seg yngre elskerinner? Jeg har nemlig opplevd dette med flere menn med damer.. Anonymkode: c7d24...001 Jeg er 40+. Og neida jeg ville ikke forsøkt meg på deg. Hadde bare lyst til å prate litt med deg, og stryke deg litt på ryggen. Skal du ha litt mer vin? Nå må du ikke tro at jeg vil noe mer, men skal du være med på rommet for å se en film i senga? Ikke missforstå, tenker kun på at det vil være hyggelig å se en film i lag...vil du ha mer vin? Det er mer behagelig å ligge under dyna, så skal vi ta av klærne og legge oss under dyna? Nei nei, tenker ikke slik, tenker på at det ville vært behagelig som venner. Mer vin? Godt å ligge under dyna? Skal bare styrke deg litt på ryggen, bare vennskapelig altså. Mer vin? #Helt uskyldig #Uten baktanker #Vennskap Anonymkode: 6c5d4...115 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #12 Del Skrevet 25. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: he he, kvinner er så naive. Gratis alkohol gir ingen ekte menn fra seg uten å forvente noe tilbake. Anonymkode: 5615a...fad Du har lest hva kvinner svarer i tråden her, eller....? Anonymkode: 5f238...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. august 2016 #13 Del Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40+. Og neida jeg ville ikke forsøkt meg på deg. Hadde bare lyst til å prate litt med deg, og stryke deg litt på ryggen. Skal du ha litt mer vin? Nå må du ikke tro at jeg vil noe mer, men skal du være med på rommet for å se en film i senga? Ikke missforstå, tenker kun på at det vil være hyggelig å se en film i lag...vil du ha mer vin? Det er mer behagelig å ligge under dyna, så skal vi ta av klærne og legge oss under dyna? Nei nei, tenker ikke slik, tenker på at det ville vært behagelig som venner. Mer vin? Godt å ligge under dyna? Skal bare styrke deg litt på ryggen, bare vennskapelig altså. Mer vin? #Helt uskyldig #Uten baktanker #Vennskap Anonymkode: 6c5d4...115 Skal vi leke doktor og pasient? Bare som vennskapelig lek altså. Kle av deg så jeg kan undersøke deg. Bare som lek altså. Oi jeg må utrede underlivet ditt litt nærmere for å se om det fungerer som det skal. Har planer om å komme til bunns i saken. Men bare som lek altså. Jeg må også kjenne etter om du har noen kuler i brystene. Ikke bare som lek i dette tilfellet for kuler i brystet kan være farlig derfor må jeg undersøke dette grundig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 25. august 2016 #14 Del Skrevet 25. august 2016 At noen menn vil ha seg en (ung) elskerinne på si er ingen overraskelse. Men det er mer bekymringsverdig at han sjenker deg til du spyr og så sier at du skal bli med på rommet - og at det ikke gjør noe om du sovner... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #15 Del Skrevet 25. august 2016 Altså, det er jo helt åpenbart at han vil få seg et ligg. Æsj, ekkel type. Hold deg langt unna han, og ikke ta imot alkohol fra han, høres dodgy ut. Anonymkode: 4e6d7...177 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #16 Del Skrevet 25. august 2016 Menn forveksler ofte vennlighet/høflighet som interesse. Been there,done that sååå mange ganger. Drittlei av at man ikke kan være normalt hyggelig med mannfolk. Det ÅPENBART at han er ute etter å ligge med deg,så kom deg unna han. Anonymkode: 5730a...ccc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludolek Skrevet 25. august 2016 #17 Del Skrevet 25. august 2016 15 minutter siden, tingeling skrev: At noen menn vil ha seg en (ung) elskerinne på si er ingen overraskelse. Men det er mer bekymringsverdig at han sjenker deg til du spyr og så sier at du skal bli med på rommet - og at det ikke gjør noe om du sovner... Samme tenker jeg. Jeg hadde bytta kollektiv til noen i samme aldersgruppe som har et bedre bomiljø. Jeg kunne sikkert bodd sammen med andre om jeg pendlet, men ikke 20åringer av motsatt kjønn - det virker jo helt snålt. Og at en voksen mann synes det er helt greit å dele leilighet med yngre jenter er vel kanskje ikke helt tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 25. august 2016 #18 Del Skrevet 25. august 2016 18 minutter siden, tingeling skrev: At noen menn vil ha seg en (ung) elskerinne på si er ingen overraskelse. Men det er mer bekymringsverdig at han sjenker deg til du spyr og så sier at du skal bli med på rommet - og at det ikke gjør noe om du sovner... Ja også at han sa at han ikke ville presse henne til noe! Æsj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #19 Del Skrevet 25. august 2016 Gammel mann sier ikke nei til litt ungt friskt på kølla si. Og stakkars naive kone hjemme. Typisk mannfolk!! Anonymkode: 46a9f...ac8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. august 2016 #20 Del Skrevet 25. august 2016 Trur kanskje han føler seg litt ensom ved å måtte bo borte fra familien. Men... ...det kommer så jævlig klønete, umodent og, for deg, litt skremmende fram. 😡 (Vi får håpe det kun er slik!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå