Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange episoder i forhold til antall deltakere, mon tro? Kommer det plutselig inn en skokk islandske og finske jenter eller noe? :P 

Anonymkode: b513d...827

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg hadde glemt skrikingen. Jentene går inn i huset. Jentene skriker. Norske jenter får øye på svenske jenter. Norske og svenske jenter skriker. Jentene finner ut hvordan man skrur på dusjen. Jentene skriker. Post fra juryen. Jentene skriker. Nå skal dere ha på høye hæler og møte i byen. Jentene skriker. Osv. Hvor får de tak i disse skrikejentene? Er det audition på lydnivå?

:ler: Det er så sant, dette. Trøsten er at skrikingen pleier å avta fordi jentene blir mer og mer slitne av alt presset. Til slutt orker de knapt heve et øyenbryn. 

Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg hadde glemt skrikingen. Jentene går inn i huset. Jentene skriker. Norske jenter får øye på svenske jenter. Norske og svenske jenter skriker. Jentene finner ut hvordan man skrur på dusjen. Jentene skriker. Post fra juryen. Jentene skriker. Nå skal dere ha på høye hæler og møte i byen. Jentene skriker. Osv. Hvor får de tak i disse skrikejentene? Er det audition på lydnivå?

Hadde tenkt å kommentere det samme. Lurer på om de har blitt bedt om å skrike? Det er mye skriking i den amerikanske versjonen også.

"Det er et svømmebasseng heeeeeer! Skriiik!" *hopper uti med klærne på*

Endret av Kelsi
Skrevet
13 timer siden, frk91 skrev:

Ingen har blitt kjente modeller, de har kommet tilbake til Norge etter noen måneder og klaget over vektkritikk, mye jobbing og lite penger.

De aller fleste norske jenter klarer ikke å bli toppmodeller. Vi er født med sølvskje i munnen og har derfor ikke "driven" i oss til å orke å slite som modell for kanskje en vakker dag bli nok kjent til å tjene penger. Hvorfor slite på minstelønn, konstant vektkrav og dårlige arbeidstider når man kan ha en helt vanlig butikkjobb og tjene mer uten noen som helst krav? 

Du sier noe. Man må jobbe beinhardt for å klare det. Hvis man virkelig brenner for yrke, så gir man ikke opp. Tyra  Banks gikk jo på haugevis av castinger i starten og fikk nei hver gang. Til hun til slutt endelig fikk ja. Tror vi nordmenn er ganske bortskjemt og ikke vant så hard jobbing. Å man får jo en wake up call når man kommer ut i verden og finner ut hvor tøft det faktisk er i den virkelige Modellbransjen. Top model er jo ingenting i forhold. 

Skrevet

Enig i at Guro er fantastisk nydelig :-) Hun og Jannie er etter min mening de eneste norske jentene som har potensiale. De har høyden også!

Anonymkode: e328c...6a7

• Liker 1
Skrevet
Den 3.9.2016 at 9.13, Rose11 skrev:

Men har noen deltakere fra tidligere sesonger jobbet som internasjonalt? Hva med vinneren fra forrige sesong? Modellbransjen er beintøff og jeg ser ikke for meg de kan få noen karriere internasjonalt. De er for vanlige og ingen har noen wow faktor. Eneste er reklamemodell.  

Kamilla Alnes som vant i 2007 har jobbet internasjonalt.  Hun jobber mest som skuespiller nå da.   

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gigi, Kendall, Gisele, Cara, Adriana. Vennligst fortell meg hvem av dem som eeegentlig har helt kort hår 

Anonymkode: 038dd...6a7

Altså, nå er det egentlig ikke slik at de jentene som er med i Top Model Norge kommer til å bli super modeller og de største i verden. Jeg har faktisk sett på Project runway f.eks at modellene har måtte endre frisyre og ja klippe seg kort. Ikke pin kort, men kort. Hvorfor tror du Tyra hele tiden sier dette ANTM da? Ingen av de har eeegentlig kort nå, men kan godt være de måtte klippe håret kort en gang i karrieren. 

Anonymkode: fa670...c86

• Liker 3
Skrevet
Den 9/3/2016 at 19.20, Kelsi skrev:

Hadde tenkt å kommentere det samme. Lurer på om de har blitt bedt om å skrike? Det er mye skriking i den amerikanske versjonen også.

"Det er et svømmebasseng heeeeeer! Skriiik!" *hopper uti med klærne på*

Ja, jeg lurer på om de oppfører seg sånn i virkeligheten. Inn i butikken. De har kaffe her! Skriiik. Møter kollegaene på jobben. Skriiiik. Sjefen har innkalt til møte! Skriiiik. Så fin du er på håret! Skriiik. Grandiosa til middag! Skriiik.

Apropos middag, jeg måtte le av hun som var så disgusted av at noen kunne finne på å ta seg en burger til frokost. Altså på kvelden, helt ok, men til frokost er det jo ren gift. Og måten hun beskrev hvordan den langsomt snurret rundt i mikroen og ble deigete og ekkel :fnise:

Den 9/8/2016 at 10.11, AnonymBruker skrev:

Men sånn _helt_ egentlig så skjer jo ikke det i virkeligheten. Hvis vi tar en titt på verdens største modeller akkurat nå, så har de alle sammen langt flott hår. 

Anonymkode: 038dd...6a7

Ja de som virkelig er top models lar seg nok ikke diktere til hva som helst. Ser ikke for meg noen si til Elle Macpherson at sorry babe, det håret må bort. Bzzzzzzzzzzzzz...

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de som virkelig er top models lar seg nok ikke diktere til hva som helst. Ser ikke for meg noen si til Elle Macpherson at sorry babe, det håret må bort. Bzzzzzzzzzzzzz...

Nei, men nå er det en liten håndfull supermodeller og en hel haug med vanlige modeller. Disse kan jo selvsagt sammenlignes. 

Anonymkode: 41ba5...975

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg lurer på om de oppfører seg sånn i virkeligheten. Inn i butikken. De har kaffe her! Skriiik. Møter kollegaene på jobben. Skriiiik. Sjefen har innkalt til møte! Skriiiik. Så fin du er på håret! Skriiik. Grandiosa til middag! Skriiik.

Apropos middag, jeg måtte le av hun som var så disgusted av at noen kunne finne på å ta seg en burger til frokost. Altså på kvelden, helt ok, men til frokost er det jo ren gift. Og måten hun beskrev hvordan den langsomt snurret rundt i mikroen og ble deigete og ekkel :fnise:

Nettopp. Supermodeller som Gigi, Kendall, Cara osv har ræva full av penger. Hvis de måtte endre look for photoshoot eller runway, så kunne de jo bare sagt nei og fått nytt tilbud neste dag . For de taper ikke penger på det. Verre hvis du er en lavbudsjett modell som ikke tjener all verdens. De må nesten gå med på det for å få penger og ha noe å leve av.

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, LeilaS skrev:

Nettopp. Supermodeller som Gigi, Kendall, Cara osv har ræva full av penger. Hvis de måtte endre look for photoshoot eller runway, så kunne de jo bare sagt nei og fått nytt tilbud neste dag . For de taper ikke penger på det. Verre hvis du er en lavbudsjett modell som ikke tjener all verdens. De må nesten gå med på det for å få penger og ha noe å leve av.

Ja, så hvis de vil snauklippe modellene kan de heller kalle serien rock bottom model ;) 

Skrevet

Aldri hørt om TLC og All Saints...? :dry:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Kelsi skrev:

Aldri hørt om TLC og All Saints...? :dry:

Sjokkerende faktisk. Trodde alle hadde hørt om de. Hvert fall TLC.

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart (men fint) å se modeller sitte og spise is!

Anonymkode: 2dff2...46b

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkerende faktisk. Trodde alle hadde hørt om de. Hvert fall TLC.

Jeg tenkte at de i alle fall hadde hørt om All Saints :P

Anonymkode: 6f058...5ad

Skrevet
Den 31.8.2016 at 16.27, Teta skrev:

Men altså, de ER jo plus size i modellkonkurransesammenheng.

Selv er jeg str. 40 og helt normal. Men i modellsammenheng ville jeg helt klart vært stor. Sånn er det bare. 

Nettopp. 

Skrevet

Følger ikke med, men studerte sammen med en av deltakerne. Vurderer å begynne å se på, men må vel kanskje kjøpe meg abonnement på nett da?

Anonymkode: 8a425...dfc

Skrevet
Den 13. september 2016 at 23.50, AnonymBruker skrev:

Veldig rart (men fint) å se modeller sitte og spise is!

Anonymkode: 2dff2...46b

Modeller? Dette er da vitterlig ikke modeller?

Anonymkode: 0e321...dc3

• Liker 3
Skrevet

070527070628_36tcif8ynj.jpg

flere som synes Maria ligner på Frida med hjertet i hånden? :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...