AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #1 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg er 27 år, han er 28. Vi har vært samboere i fem år. Vi leier en leilighet med to soverom. Jeg har arbeidskontrakt i ett år, mens samboeren min har fast jobb - provisjon. Med andre ord, litt usikker økonomi. Vi har mer enn god nok økonomi dette året og jeg tror det er mulighet for fast jobb for meg etterhvert - men en kan jo aldri vite for sikkert. Vi begge har lyst på barn, han virker hakket mer klar for det enn meg. Jeg dveler litt med det at vi må kjøpe oss egen bolig først. Men samtidig er jeg redd det skal gå veldig lang tid før jeg i det hele tatt blir gravid. Har venner som har prøvd i to år, og mine foreldre prøvde i fem år før de i det hele tatt fikk. Men jeg er så redd for hva folk vil mene - at jeg er ufornuftig som får barn med kun 1 års arbeidskontrakt. Men når skal det bli vår tur da? Hva tenker dere om situasjonen? Anonymkode: 12b27...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Del Skrevet 24. august 2016 Det viktigste er at du har jobbet de siste ti av seks måndene for å ha rett til permisjonspenger. Det er heller ikke lett å søke jobb når du er i permisjon eller har et barnnsom skal begynne i barnehage. Anonymkode: 8b4d1...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #3 Del Skrevet 24. august 2016 Det er jo vanskelig nok nå med tanke på min alder og det at jeg har samboer tenker jeg.. Anonymkode: 12b27...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alabaster Skrevet 26. august 2016 #4 Del Skrevet 26. august 2016 Den 24.8.2016 at 20.16, AnonymBruker skrev: Det viktigste er at du har jobbet de siste ti av seks måndene for å ha rett til permisjonspenger. Det er heller ikke lett å søke jobb når du er i permisjon eller har et barnnsom skal begynne i barnehage. Anonymkode: 8b4d1...9dd Holder heldigvis å jobbe seks av de siste ti månedene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #5 Del Skrevet 26. august 2016 Hehe Tullete av meg, men her sitter jeg å venter på klarsignal fra en haug med folk som ikke vet hvem jeg er en gang... haha Anonymkode: 12b27...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #6 Del Skrevet 26. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe Tullete av meg, men her sitter jeg å venter på klarsignal fra en haug med folk som ikke vet hvem jeg er en gang... haha Anonymkode: 12b27...ba9 Og ettersom du gjør det, så er det allerede noe som sier deg at du ikke skal begynne nå, men søker etter mennesker som kan gi deg en "Joda, det går fint". Og noen kan sikkert det, mens andre mener nok det samme som deg. Jeg mener at når man først får barn, så er det utrolig godt og ikke tenke på/bekymre seg for husrom/økonomi oppi alt det andre man skal bekymre seg for da man går gravid. Så jeg hadde valgt å vente. Du er 27 år, venter du ett år eller to, så er du fortsatt ikke gammel og hvis du skulle ha problemer så vil du antageligvis enda rekke å fø barn innen få år. Hvis ikke, så ville du på en måte aldri kunne ha fått uansett.. Anonymkode: a897b...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå