Crissi25 Skrevet 24. august 2016 #1 Del Skrevet 24. august 2016 Har alltid lurt på ang. Graviditetstest. Noen som vet hvor langt inn i svangerskapet en kan teste positivt på graviditetstest? Kan en teste positivt helt til slutten av svangerskapet eller stopper det av seg selv etter noen mnd?? Får alle kvinner festeblødninger og hvordan skjer det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #2 Del Skrevet 24. august 2016 Man vil få positiv test hele svangerskapet ja. Hcg stiger til ca uke 10(til 50000-10000,) så vil det synke og stabilisere seg på ca 20000 og ligge der. Jeg testet dette i siste svangerskap(da noen her inne hevdet det ikke var mulig å få positiv test etter uke 12) og fikk da en tydelig positiv test i uke 20. Jeg har vært gravid 5 ganger(mistet 2) og har aldri hatt festeblødning) Anonymkode: 05abd...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crissi25 Skrevet 24. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 24. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man vil få positiv test hele svangerskapet ja. Hcg stiger til ca uke 10(til 50000-10000,) så vil det synke og stabilisere seg på ca 20000 og ligge der. Jeg testet dette i siste svangerskap(da noen her inne hevdet det ikke var mulig å få positiv test etter uke 12) og fikk da en tydelig positiv test i uke 20. Jeg har vært gravid 5 ganger(mistet 2) og har aldri hatt festeblødning) Anonymkode: 05abd...5cb Har hørt mange sagt at En ikke får testet positivt etter uke 12. Så var veldig greit og høre noen som har opplevd det . Da er det vertfall ikke noe og "lete" etter om en har festeblødning om ikke det er alle som får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå