AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #21 Del Skrevet 23. august 2016 Det er slettes ikke sikkert at bruden bryr seg om at noen hun ikke kjenner blir glodd på fordi hun har en tilsittende kjole. Alle ser på bruden, hilser på og snakker om bruden, og det er vel heller en mulighet for at bruden synes oppmerksomheten er slitsom. Anonymkode: 252a2...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #22 Del Skrevet 23. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har lest hele tråden, og i motsetning til deg tar jeg med alt det hun har skrevet i stedet for å se bort fra enkelte bemerkninger. Det er ganske vesentlig at hun har funnet det relevant å trekke frem at hun er så pen, flott kropp og at både kvinner og menn snur seg etter henne. Videre så legger hun også frem om manikyr, pedikyr, hårfrisyre, og stilettsandaler. Det er slettes ikke bare kjolen som blir reagert på, og det er vel det eneste jeg kan tenke meg er noe å heve øyenbrynet over. Videre er jeg likevel ganske skeptisk over om dette blir lagt frem riktig ettersom TS generelt er så negativ over at venninnen er så pen og pynter seg til et bryllup. Anonymkode: 25f7b...6c9 TS her. Vær så snill, jeg er ikke negativ over at venninnen min er pen, jeg er glad i henne og hun er skjønn. Det er bare det at hun aldri overdriver slik når det er jentefest, det er i de bryllupene vi har vært. Nei nei og atter nei, jeg er ikke misunnelig! Hun har vært min bestevenninne fra jeg var liten, hadde jeg vært av typen som ikke likte at andre får oppmerksomhet, er det i alle fall ikke henne man velger som venninne. Og jeg unner henne å pynte seg, det skrev jeg jo også. Tror det er mer det at jeg alltid har fulgt visse regler i bryllup selv, og at kjolevalget hennes ikke passer overhodet. Hvorfor dristige kjoler som viser hele stellet, dog på en stilig kjole riktignok, i en slik anledning og aldri ellers? Det er bruden jeg tenker på, for hun er så forsakt. Dette er bryllup, ikke rikmannsfest i St. Tropez liksom. Men som flere skriver, det er jo stort sett bruden som skinner likevel. Ja, jeg får bare passe mine egne saker, jeg ser jo den......Og så får jeg bare lukke ørene når min venninne ringer for ørtende gang for å legge ut om spray-tan, manikyr, veske, smykker etc etc. Anonymkode: f9ca2...7c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #23 Del Skrevet 23. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er slettes ikke sikkert at bruden bryr seg om at noen hun ikke kjenner blir glodd på fordi hun har en tilsittende kjole. Alle ser på bruden, hilser på og snakker om bruden, og det er vel heller en mulighet for at bruden synes oppmerksomheten er slitsom. Anonymkode: 252a2...9d0 TS igjen her: takk for trøst, sant det du skriver så den der skal jeg tenke på!! Anonymkode: f9ca2...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 23. august 2016 #24 Del Skrevet 23. august 2016 Det er da virkelig ikke ditt problem. Det er da hun som er ansvarlig for hvordan hun dresser seg opp. Ikke noe som du skal være flau over, absolutt ikke. Jeg synes det viser respekt for brudeparet at gjestene legger vekt i å pynte seg og gjøre seg umake. Pynter hun seg for mye, så er det hennes sak. Hvis det f.eks er oversminket er jo ikke det så pent, men det er henne, så hun om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #25 Del Skrevet 23. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Vær så snill, jeg er ikke negativ over at venninnen min er pen, jeg er glad i henne og hun er skjønn. Det er bare det at hun aldri overdriver slik når det er jentefest, det er i de bryllupene vi har vært. Nei nei og atter nei, jeg er ikke misunnelig! Hun har vært min bestevenninne fra jeg var liten, hadde jeg vært av typen som ikke likte at andre får oppmerksomhet, er det i alle fall ikke henne man velger som venninne. Og jeg unner henne å pynte seg, det skrev jeg jo også. Tror det er mer det at jeg alltid har fulgt visse regler i bryllup selv, og at kjolevalget hennes ikke passer overhodet. Hvorfor dristige kjoler som viser hele stellet, dog på en stilig kjole riktignok, i en slik anledning og aldri ellers? Det er bruden jeg tenker på, for hun er så forsakt. Dette er bryllup, ikke rikmannsfest i St. Tropez liksom. Men som flere skriver, det er jo stort sett bruden som skinner likevel. Ja, jeg får bare passe mine egne saker, jeg ser jo den......Og så får jeg bare lukke ørene når min venninne ringer for ørtende gang for å legge ut om spray-tan, manikyr, veske, smykker etc etc. Anonymkode: f9ca2...7c1 Vis henne tråden. Mange likes som er enig med deg, Hun riskerer faktisk å ikke bli inverte lengre, en slik gjest hadde ikke jeg bed til bryllypet, og værtfall ikke i en dåp ol. Anonymkode: cde36...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #26 Del Skrevet 23. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis henne tråden. Mange likes som er enig med deg, Hun riskerer faktisk å ikke bli inverte lengre, en slik gjest hadde ikke jeg bed til bryllypet, og værtfall ikke i en dåp ol. Anonymkode: cde36...b30 Hvorfor ikke? Har utseende og klær så mye å si? Er normene og reglene for klessmak dresskode så strenge? Hvis de er det, bør de opplyses om i invitasjonen. Man kan ikke bare gå ut fra alle rent intuitivt vet hva reglene er. Anonymkode: 2e3fb...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FayFerner Skrevet 23. august 2016 #27 Del Skrevet 23. august 2016 12 minutter siden, exictence skrev: Det er da virkelig ikke ditt problem. Det er da hun som er ansvarlig for hvordan hun dresser seg opp. Ikke noe som du skal være flau over, absolutt ikke. Jeg synes det viser respekt for brudeparet at gjestene legger vekt i å pynte seg og gjøre seg umake. Pynter hun seg for mye, så er det hennes sak. Hvis det f.eks er oversminket er jo ikke det så pent, men det er henne, så hun om det. Ja, helt til hun dukker opp i ditt eget bryllup.................. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #28 Del Skrevet 23. august 2016 Synes ikke det gjør noe at venninnen er slående vakker og liker å pynte seg. La hun få lov til å ta manikyr, pedikyr og spray tan! Ingen problem. Det jeg dog reagerer på er hennes kjole, som ikke hører til i et bryllup. Jeg synes du skal holde munn om det andre, men jeg ville faktisk ha snakket med henne om kjilevalget, og at tettsittende kjole som stopper rett under rumpa bør spares til jentekveld, og heller finne en kjole som passer mer til et bryllup. Anonymkode: 69eac...562 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #29 Del Skrevet 23. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det gjør noe at venninnen er slående vakker og liker å pynte seg. La hun få lov til å ta manikyr, pedikyr og spray tan! Ingen problem. Det jeg dog reagerer på er hennes kjole, som ikke hører til i et bryllup. Jeg synes du skal holde munn om det andre, men jeg ville faktisk ha snakket med henne om kjilevalget, og at tettsittende kjole som stopper rett under rumpa bør spares til jentekveld, og heller finne en kjole som passer mer til et bryllup. Anonymkode: 69eac...562 TS her. Ja i grunn er det kjolen(e) jeg reagerer mest på. Tanningen og det der er mest irriterende fordi jeg må høre om det stup i ett i en måned før bryllupet. Egentlig er kjolen denne gangen råstilig men svært dristig. Er fristet til å legge ut link til lignende kjole, men tør ikke, redd for å bli avslørt her. Vet at den koster 8.000 kr her i Oslo, så det er ikke noe billig skrot. Den har sånn utrigning/ utdypning som går nesten ned til navlen, hvis du skjønner. Bak er nesten hele ryggen åpen, men strammer over sprettrompa. Jeg er en type som blir fort flau over ting. Er redd for brura sin store dag, pluss at folk skal skule på venninnen min. Jeg er redd hun tror jeg er misnunnelig hvis jeg sier noe mer om outfiten hennes nå. Men kan jo si at hun må ha på seg en sjal, så ikke balkongene detter ut kanskje? Anonymkode: f9ca2...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #30 Del Skrevet 23. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pass på deg selv! Anonymkode: 8e2c6...ac6 Haha typisk KG svar Anonymkode: d9c36...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #31 Del Skrevet 23. august 2016 Har enda til overs å se en brud som skinner mer eller mindre enn gjestene. At gjestene er vesentlig penere enn bruden kan ingen hjelpe for. Anonymkode: 24dae...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 23. august 2016 #32 Del Skrevet 23. august 2016 26 minutter siden, FayFerner skrev: Ja, helt til hun dukker opp i ditt eget bryllup.................. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #33 Del Skrevet 23. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja i grunn er det kjolen(e) jeg reagerer mest på. Tanningen og det der er mest irriterende fordi jeg må høre om det stup i ett i en måned før bryllupet. Egentlig er kjolen denne gangen råstilig men svært dristig. Er fristet til å legge ut link til lignende kjole, men tør ikke, redd for å bli avslørt her. Vet at den koster 8.000 kr her i Oslo, så det er ikke noe billig skrot. Den har sånn utrigning/ utdypning som går nesten ned til navlen, hvis du skjønner. Bak er nesten hele ryggen åpen, men strammer over sprettrompa. Jeg er en type som blir fort flau over ting. Er redd for brura sin store dag, pluss at folk skal skule på venninnen min. Jeg er redd hun tror jeg er misnunnelig hvis jeg sier noe mer om outfiten hennes nå. Men kan jo si at hun må ha på seg en sjal, så ikke balkongene detter ut kanskje? Anonymkode: f9ca2...7c1 Den der kan hun ikke gå med i et bryllup! Du får bare kvinne deg opp og gi beskjed. Jeg vet ikke hvordan de andre kjolene hun har gått med er, men denne her passer ikke i et bryllup. Rart hun ikke ser det selv. Anonymkode: 69eac...562 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #34 Del Skrevet 23. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja i grunn er det kjolen(e) jeg reagerer mest på. Tanningen og det der er mest irriterende fordi jeg må høre om det stup i ett i en måned før bryllupet. Egentlig er kjolen denne gangen råstilig men svært dristig. Er fristet til å legge ut link til lignende kjole, men tør ikke, redd for å bli avslørt her. Vet at den koster 8.000 kr her i Oslo, så det er ikke noe billig skrot. Den har sånn utrigning/ utdypning som går nesten ned til navlen, hvis du skjønner. Bak er nesten hele ryggen åpen, men strammer over sprettrompa. Jeg er en type som blir fort flau over ting. Er redd for brura sin store dag, pluss at folk skal skule på venninnen min. Jeg er redd hun tror jeg er misnunnelig hvis jeg sier noe mer om outfiten hennes nå. Men kan jo si at hun må ha på seg en sjal, så ikke balkongene detter ut kanskje? Anonymkode: f9ca2...7c1 Så noen som brukte en slik kjole i en DÅP. Trodde det nesten ikke. Stiletthæler også. Tenk på stakkars babyen som trodde han skulle få pupp for 50% av puppene var pusha opp og frem!!! Anonymkode: 252a2...9d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 23. august 2016 #35 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke helt hva som er problemet. Venninnen din liker å pynte seg opp, og bryllup er jo den perfekte anledningen for det. Altså... Hun kan jo ikke noe for at hun er pen. Tviler på at dette vil overskygge bruden. Det er nok bare i ditt eget hode. Av den grunn er jeg ikke helt overbevist om at du ikke er misunnelig. Anonymkode: 25f7b...6c9 Dette! Bryllup er jo den anledningen man 'tar den ut'. Ser ikke problemet. Endret 24. august 2016 av Puny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 23. august 2016 #36 Del Skrevet 23. august 2016 Pene mennesker får også pynte seg i bryllup. Om dette var et problem for bruden, ville hun kutta alle de pene fra gjestelisten. Venninnen di bør som alle gjester passe på å kle seg passende for bryllup. Jeg synes nok ikke de dristigste og trangeste kjolene passer i bryllup. Da velger man antrekk som er pent/romantisk/klassisk. Sånn at man kan både gå inn i kirken og snakke med Farmor uten å føle man må dekke seg til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FayFerner Skrevet 23. august 2016 #37 Del Skrevet 23. august 2016 How to steal the show: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #38 Del Skrevet 23. august 2016 2 minutter siden, ViljaH skrev: Pene mennesker får også pynte seg i bryllup. Om dette var et problem for bruden, ville hun kutta alle de pene fra gjestelisten. Venninnen di bør som alle gjester passe på å kle seg passende for bryllup. Jeg synes nok ikke de dristigste og trangeste kjolene passer i bryllup. Da velger man antrekk som er pent/romantisk/klassisk. Sånn at man kan både gå inn i kirken og snakke med Farmor uten å føle man må dekke seg til. Ts igjen: Ja, det sier jeg jo også, at selv om hun er pen må hun få lov til å pynte seg. Det er bare det at det blir så enormt too much, og jeg kommer til å være flau, kan ikke noe for det, det er kjolen mest. Anonymkode: f9ca2...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. august 2016 #39 Del Skrevet 23. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere gjort? Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe. Jeg tør nesten ikke ankomme med henne, nesten litt flaut. Skal jeg ta det opp med henne en gang til?? Anonymkode: f9ca2...7c1 Det var da en dristig utringning i ryggen, synes jeg. Virkelig ikke en passende kjole i en bryllupsfest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 23. august 2016 #40 Del Skrevet 23. august 2016 59 minutter siden, FayFerner skrev: Ja, helt til hun dukker opp i ditt eget bryllup.................. Hadde ikke hatt imot det i mitt bryllup, nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå