Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 24. august 2016 #101 Del Skrevet 24. august 2016 12 minutter siden, FayFerner skrev: Husker jeg var i et bryllup en gang der ei av gjestene kom i knallrød dress, uten noe inni dressjakka, kun en sort bh og med århundrets puppestell to meter ut foran resten av kroppen. Kanskje hun hadde lest på KG at man ikke bør gå i rødt i bryllup og bestemte seg for å drite i det. Og når hun først var i gang, så kunne hun jo like gjerne dra linjen helt ut og bryte resten av kleskodene (og de sosiale kodene) i samme slengen. Åh, hvorfor inviterte du meg ikke som din +1 (eller +2), @FayFerner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 24. august 2016 #102 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) 10 minutter siden, Summers skrev: 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Huff, føler jeg blir litt misforstått. Jeg er ikke jantete av meg overhodet, og jeg unner så klart min venninne å pyte seg, hun har like mye rett hun som alle andre, det har jeg sagt hele tiden! Poenget er at det tar helt av, og at det er jeg som "får alt" maset når hun planlegger to måneder i forkant av bryllup. Hun er absolutt ikke glorete av seg, kjolene er rådyre og lekre, men jeg blir irritert fordi jeg ikke forstår hvorfor hun må velge de mest dristige til bryllupet. Sånn var det i de forrige bryllupene vi var i også. Hun får oppmerksomhet uansett, fordi hun er så pen, livlig og sjarmerende. Derfor begynner jeg å lure på hvorfor det er om å gjøre å være mest mulig avkledd i et bryllup. Jeg vet hun ikke er på KG, så jeg drister meg til å lime inn bilde av sånn ca hva slag kjole det er hun skal ha denne gangen. Den har slik åpen rygg, og fronten ligner også, bare at hennes utrigning ikke er så dristig da, men nesten lik. Til gjengjeld har hun desto større pupper enn Klum sine. Ja, jeg burde passe mine egne saker..... det er jo ikke mitt problem. Jeg har allerede nevnt til henne at hun burde ha sjal, i alle fall i kirken. Men neida, sjalet ødelegger hele kjolen, mener hun. Sorry hvis jeg virker Jante. Jeg klarer bare ikke la være å kjenne på irritasjon, tenker på respekten for bruden liksom. Anonymkode: f9ca2...7c1 Hva sier du, Summers? Er dette en passende kjole i et kirkebryllup og i selskapet etter vielsen?. Endret 24. august 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #103 Del Skrevet 24. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal folk tenke sånn fremover blir det mange som ikke blir bedt i bryllup fra nå av. Det er helt sykt hvordan tankegang kan være. Hadde ei mindre pen venninne av meg giftet seg og invitert meg, hadde jeg ikke kommet i joggebukse bare fordi jeg ikke skulle overskygge henne. Herregud... Folk kan ikke noe for hvordan de ser ut! Hvis folk har begynt å få så store komplekser, syns jeg synd på de! Anonymkode: bd998...e4b Ingen kan noen ting for hvordan de ser ut. Men de kan noe for hvordan de går kledd. Hvorfor er det noen som bare må kle seg vulgært og trashy uansett hvor de er og ikke kan kle seg ordentlig når de skal i en familiefest? Det handler ikke om at folk bare er misunnelig og har ræva selvtillit. Tviler på det er noen som faktisk ber venninnene sine å komme i jobbebukse i sitt bryllup. Anonymkode: d9c36...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #104 Del Skrevet 24. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen. Huff, føler jeg blir litt misforstått. Jeg er ikke jantete av meg overhodet, og jeg unner så klart min venninne å pyte seg, hun har like mye rett hun som alle andre, det har jeg sagt hele tiden! Poenget er at det tar helt av, og at det er jeg som "får alt" maset når hun planlegger to måneder i forkant av bryllup. Hun er absolutt ikke glorete av seg, kjolene er rådyre og lekre, men jeg blir irritert fordi jeg ikke forstår hvorfor hun må velge de mest dristige til bryllupet. Sånn var det i de forrige bryllupene vi var i også. Hun får oppmerksomhet uansett, fordi hun er så pen, livlig og sjarmerende. Derfor begynner jeg å lure på hvorfor det er om å gjøre å være mest mulig avkledd i et bryllup. Jeg vet hun ikke er på KG, så jeg drister meg til å lime inn bilde av sånn ca hva slag kjole det er hun skal ha denne gangen. Den har slik åpen rygg, og fronten ligner også, bare at hennes utrigning ikke er så dristig da, men nesten lik. Til gjengjeld har hun desto større pupper enn Klum sine. Ja, jeg burde passe mine egne saker..... det er jo ikke mitt problem. Jeg har allerede nevnt til henne at hun burde ha sjal, i alle fall i kirken. Men neida, sjalet ødelegger hele kjolen, mener hun. Sorry hvis jeg virker Jante. Jeg klarer bare ikke la være å kjenne på irritasjon, tenker på respekten for bruden liksom. Anonymkode: f9ca2...7c1 En slik kjole er ikke passende i et bryllup. Men vi som mener dette blir jo bare kalt for misunnelig Anonymkode: d9c36...a3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. august 2016 #105 Del Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Hva sier du, Summers? Er dette en passende kjole i et bryllup?. Nei, det synes jeg ikke. Men det er jo noe annet enn å stjele oppmerksomheten fra bruden som TS skrev i åpningsinnlegget. Her handler det jo om hva som er passende antrekk i en kirke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #106 Del Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Nei, det synes jeg ikke. Men det er jo noe annet enn å stjele oppmerksomheten fra bruden som TS skrev i åpningsinnlegget. Her handler det jo om hva som er passende antrekk i en kirke. Det handler også faktisk om å lese alt TS skriver, og ikke bare overskrifteb og kanskje lese litt mer enn bare HI: Anonymkode: cde36...b30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #107 Del Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Nei, det synes jeg ikke. Men det er jo noe annet enn å stjele oppmerksomheten fra bruden som TS skrev i åpningsinnlegget. Her handler det jo om hva som er passende antrekk i en kirke. Hadde du lest halve første siden hadde du fått med deg. Anonymkode: cde36...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #108 Del Skrevet 24. august 2016 At hun er pen, pynter seg, tar spraytan, manikyr, pedikyr og slik må hun bare få lov til. Hun må jo få gå "all in" og pynte seg i bryllup om hun vil. At kjolen høres ut til å være totalt upassende er en annen sak. Men da hadde jeg tatt opp det - og ikke blandet inn alt det andre. Det er ikke så rart du blir litt misforstått i denne tråden - for du fokuserer kanskje på feil ting. Tema i tråden burde være "venninnen min vil gå i en totalt upassende kjole", ikke "venninnen min kommer til å overskygge bruden". Hvis kjolen ser ut slik som du sier, er det heldigvis ingen fare for det siste. Ingen kommer til å synes at noen i en sånn kjole i bryllup er flottere enn bruden. Normale folk vil vel tenke at det er upassende. Anonymkode: b4f0f...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. august 2016 #109 Del Skrevet 24. august 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler også faktisk om å lese alt TS skriver, og ikke bare overskrifteb og kanskje lese litt mer enn bare HI: Anonymkode: cde36...b30 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du lest halve første siden hadde du fått med deg. Anonymkode: cde36...b30 Ja, burde lest tråden, men det er vel også en fordel om åpningsinnlegget har samme problemstilling som resten av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemøy Skrevet 24. august 2016 #110 Del Skrevet 24. august 2016 14 minutter siden, Summers skrev: Ja, burde lest tråden, men det er vel også en fordel om åpningsinnlegget har samme problemstilling som resten av tråden. Nettopp! TS har vridd det etter åpningsinnlegget hvor kjolen ikke var det første problemet hun tok opp og hvor det ble fokusert ekstremt på hvor pen hun var og at det var unødvendig hvor mye hun stæsjet seg generelt. Kjolen ble bare så vidt nevnt og var åpenbart ikke TS' hovedproblem i starten. Andre innlegg i tråden har snudd dette til å bare handle om kjolen, men det er ikke utgangspunktet for debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #111 Del Skrevet 24. august 2016 Det er feil når man ikke er serlig pyntet og det er feil når man pynter seg litt for mye. La hun pynte seg slik hun vil. Eneste man skal unngå, er knæsj røde kjoler eller hvitt/lys beige som kan minne om brudekjole. Hadde jeg vært invitert i bryllup ville jeg også ha fikset neglene, tatt etterveksten og tatt på meg det fineste jeg hadde. Man pynter seg jo for brudeparet. Jeg syntes det er verre å komme upyntet! Anonymkode: d37b1...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 24. august 2016 #112 Del Skrevet 24. august 2016 Jeg hadde nok gjort som venninna di. Aldri om jeg hadde tonet meg selv ned, bare fordi jeg skal i bryllup. Hadde gjort alt for å se best mulig ut - som jeg gjør ved alle sosiale hendelser. Det samme om jeg var brud. Jentene skal bare dolle seg opp å bli så perfekte som de bare vil, for jeg gjør akkurat det samme. At de single gjestene legger an på henne, tror jeg bruden synes er ok Bruden vil likevel få mye oppmerksomhet. Om hun i tillegg er sjenert, vedder jeg på at hun ikke har noe imot et par øyne som innimellom titter på de andre jentene i stedet : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #113 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, Summers skrev: Ja, burde lest tråden, men det er vel også en fordel om åpningsinnlegget har samme problemstilling som resten av tråden. Det gjorde det hvis du gadd å lese hele hi, OG ordenlig. Anonymkode: cde36...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #114 Del Skrevet 24. august 2016 55 minutter siden, Lillemøy skrev: Nettopp! TS har vridd det etter åpningsinnlegget hvor kjolen ikke var det første problemet hun tok opp og hvor det ble fokusert ekstremt på hvor pen hun var og at det var unødvendig hvor mye hun stæsjet seg generelt. Kjolen ble bare så vidt nevnt og var åpenbart ikke TS' hovedproblem i starten. Andre innlegg i tråden har snudd dette til å bare handle om kjolen, men det er ikke utgangspunktet for debatten. 1 time siden, Summers skrev: Ja, burde lest tråden, men det er vel også en fordel om åpningsinnlegget har samme problemstilling som resten av tråden. Siste setning i HI. "Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe." Anonymkode: cde36...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 24. august 2016 #115 Del Skrevet 24. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste setning i HI. "Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe." Anonymkode: cde36...b30 Ja, kjolen er nevnt med en setning eller to i åpningsinnlegget, men det meste av innlegget handler om hvor pen venninnen er, at hun overpynter seg og at bruden er en grå mus. Det kan ikke være sånn at alle som svarer i tråden skal være pålagt å svare på alle problemstillingene til TS. Jeg valgte den TS hadde brukt mest plass på og det synes jeg ikke er dårlig forumetikette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #116 Del Skrevet 24. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste setning i HI. "Nå kommer hun til å stille i en kjole med dyp utringning som strammer over en pretten rumpe." Anonymkode: cde36...b30 Og den fikk meg til å tenke sjalusi. Anonymkode: 5c223...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #117 Del Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Ja, kjolen er nevnt med en setning eller to i åpningsinnlegget, men det meste av innlegget handler om hvor pen venninnen er, at hun overpynter seg og at bruden er en grå mus. Det kan ikke være sånn at alle som svarer i tråden skal være pålagt å svare på alle problemstillingene til TS. Jeg valgte den TS hadde brukt mest plass på og det synes jeg ikke er dårlig forumetikette. Det må viss være noe meget spesiell ved meg da, siden jeg skriver allerede ett innlegg om problemstilling som er den tredje også det sjette OG niende innlegget om problemstillingen, og det var før TS forklarte seg, Jøss det er noe meget unik om meg, eller kanskje jeg har lest hele hi og det aller viktigste nøye.. Fordi det er ikke bare der hun nevner det fohold til dristige kjoler... Anonymkode: cde36...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #118 Del Skrevet 24. august 2016 9 minutter siden, Summers skrev: Ja, kjolen er nevnt med en setning eller to i åpningsinnlegget, men det meste av innlegget handler om hvor pen venninnen er, at hun overpynter seg og at bruden er en grå mus. Det kan ikke være sånn at alle som svarer i tråden skal være pålagt å svare på alle problemstillingene til TS. Jeg valgte den TS hadde brukt mest plass på og det synes jeg ikke er dårlig forumetikette. Det må viss være noe meget spesiell ved meg da, siden jeg skriver allerede ett innlegg om problemstillingen de er den tredje også det sjette OG niende innlegget, og det var før TS forklarte seg, Jøss det må være noe meget unik om meg, eller kanskje jeg har lest hele hi og det aller viktigste nøye.. Fordi det er ikke bare den siste setning hun nevner det fohold til dristige kjoler... Anonymkode: cde36...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemøy Skrevet 24. august 2016 #119 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er feil når man ikke er serlig pyntet og det er feil når man pynter seg litt for mye. La hun pynte seg slik hun vil. Eneste man skal unngå, er knæsj røde kjoler eller hvitt/lys beige som kan minne om brudekjole. Hadde jeg vært invitert i bryllup ville jeg også ha fikset neglene, tatt etterveksten og tatt på meg det fineste jeg hadde. Man pynter seg jo for brudeparet. Jeg syntes det er verre å komme upyntet! Anonymkode: d37b1...daf Ikke sant! Det eneste jeg virkelig hadde reagert på hadde vært hvis noen kom i en hvit kjole, i hvert fall hvis de var på min egen alder. Blir helt overraska over hvor mange damer det er som går i fistel over andre kvinners klesvalg, vitner om dårlig selvtillit, det gjør det virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #120 Del Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, Lillemøy skrev: Ikke sant! Det eneste jeg virkelig hadde reagert på hadde vært hvis noen kom i en hvit kjole, i hvert fall hvis de var på min egen alder. Blir helt overraska over hvor mange damer det er som går i fistel over andre kvinners klesvalg, vitner om dårlig selvtillit, det gjør det virkelig. Anonymkode: cde36...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå