AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #41 Skrevet 25. august 2016 6 minutter siden, spavalica skrev: 6 minutter siden, spavalica skrev: Som jeg forsto er det veldig enkelt. Alt er forklart på youtube og da er det bare å laste ned app eller noe. Utestenging varer i 4 timer eller noe sånt. Vi har snakket om det og han vet at det er ikke lov. Men det er mange som driver med sånt. Som jeg forsto er det veldig enkelt. Alt er forklart på youtube og da er det bare å laste ned app eller noe. Utestenging varer i 4 timer eller noe sånt. Vi har snakket om det og han vet at det er ikke lov. Men det er mange som driver med sånt.... Anonymkode: b55e7...4c4
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2016 #42 Skrevet 25. august 2016 7 minutter siden, spavalica skrev: Som jeg forsto er det veldig enkelt. Alt er forklart på youtube og da er det bare å laste ned app eller noe. Utestenging varer i 4 timer eller noe sånt. Vi har snakket om det og han vet at det er ikke lov. Men det er mange som driver med sånt. Samsung J telefonene går det faktisk ikke ann å jailbreake slik at spillet fungerer, prøvde det på en kompis sin siden han ikke er særlig mobil pga sykdom. Måtte låne han en Huawai tlf slik at han kunne kose seg med spillet.
Rotemor Skrevet 25. august 2016 #43 Skrevet 25. august 2016 2 timer siden, spavalica skrev: Som jeg forsto er det veldig enkelt. Alt er forklart på youtube og da er det bare å laste ned app eller noe. Utestenging varer i 4 timer eller noe sånt. Vi har snakket om det og han vet at det er ikke lov. Men det er mange som driver med sånt. Men det gjelder jo ikke din sønn uansett ettersom han ikke spiller. Detgår fint an å ha noen kjøreregler. Min sønn på 10 er ute og sykler og går hver eneste ettermiddag. Så stopper de litt opp og hopper på en trampolinen, sykler til Pokemonstopp, spiser og ut igjen.... Det er full gass. Hadde han satt seg i sofaen for å fange Pokemon så hadde jo poenget med det vært borte. Min sønn på 20 har jukset - han om det. Da er jo spillet ødelagt. Jeg synes Pokemon Go er helt supert !! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå