JenteK25 Skrevet 20. august 2016 #1 Del Skrevet 20. august 2016 Hei Jeg er en jente på 25 år, bor og jobber i Oslo. Liker å oppdage og prøve nye ting, er også veldig glad i musikk og reise. Jeg ønsker å finne en venn/venninne eller bygge en god vennegjeng på 4-6 som vil hverandre godt. Har hatt en venninnegjeng som jeg nå har vokst fra, vi har fått andre verdier med årene. Jeg har vært gjennom en del baksnakking, falskhet og svikt fra personer tidligere kalt mine venninner. Siden det har jeg for det meste fokusert på jobb for å bevege meg videre i livet. Det har vært vanskelig å få nye bekjentskaper, spesielt etter endt studietid. Jeg føler meg ensom til tider. Jeg vil gjerne få nye venner å finne på ting med. Dra på kafé, ta et glass vin en dag, dra til byen, gå på konsert/kino, gå på tur, trene sammen. Gå/stå på ski om vinteren, gå på skøyter osv. Jeg ønsker å finne ærlige venner som er der for meg, respekterer og støtter meg uansett. Jeg selv er en god lytter, jovial, morsom å være med, snill, stiller alltid opp, er ærlig og er der for personer som trenger å prate, oppmuntring, støtte eller hjelp. Hvis det er noen som ønsker det samme, send meg gjerne en melding. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er noen år yngre enn deg men vil bare si fra at diverse kurs (f.eks. dans) også er en bra måter å få nye venner på, da har dere jo en lik interesse også:) Anonymkode: 6a519...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #3 Del Skrevet 21. august 2016 http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/ 😌 Anonymkode: a10d2...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. september 2016 #4 Del Skrevet 5. september 2016 Heisann, send meg gjerne pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prometheus0101 Skrevet 6. september 2016 #5 Del Skrevet 6. september 2016 hei Vi er jo like gamle, bor i samme by og jeg er også nyutdannet nesten. Liker du å danse er det enda større pluss! Seng meg en pm ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauve Skrevet 21. oktober 2016 #6 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Hei, Jeg er 23 år og bor i Oslo, send meg gjerne en PM Endret 21. oktober 2016 av mauve skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naiv Skrevet 3. desember 2016 #7 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Heisann! Jeg er en tilflytta student og nordlenning på snart 24 som godt kunne tenke meg å henge med deg eller joine en vennegjeng. Liker å trene, ta en tur ut (enten i skogen eller på byen), kino/konserter, quiz og kunst. Kunne også tenkt meg å begynne på klatring eller noe lignende. Er bare å ta kontakt Endret 3. desember 2016 av Naiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch1 Skrevet 28. januar 2017 #8 Del Skrevet 28. januar 2017 Hei! Jeg bor foreløpig i asker, og ser etter noen nye venn/venninner selv. Jeg er 26 år og liker å finne på ting og ønsker noen å gjøre det sammen med, som å gå ut, dra på kino osv. send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senta Skrevet 29. januar 2017 #9 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) . Endret 2. februar 2017 av Senta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maryjane90 Skrevet 18. mars 2017 #10 Del Skrevet 18. mars 2017 Hi. Jg er 26 år og ønsker å bli kjent. Har du fb? Du kan sende meg pm.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym567 Skrevet 3. juni 2017 #11 Del Skrevet 3. juni 2017 (endret) Hei. Alltids gøy å bli kjent med nye mennesker. Ser at innlegget er noe gammelt, men send gjerne PM om ønskelig 😁 Endret 4. juni 2017 av Anonym567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Septika Skrevet 7. juni 2017 #12 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg er ei jente på snart 23, ta gjerne kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 15. juni 2017 #13 Del Skrevet 15. juni 2017 Er 26 år bare ta kontakt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarahpi Skrevet 29. april 2018 #14 Del Skrevet 29. april 2018 Jeg vil også ha nye venner i oslo er 29 søker nye venner men hvordan får man venner i en alder i 29 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joycy256 Skrevet 22. april 2019 #15 Del Skrevet 22. april 2019 Hei, Jeg er 27, bor i Oslo og ønsker det samme. Send meg en PM å bli mer kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 30. april 2019 #16 Del Skrevet 30. april 2019 (endret) På 29.4.2018 den 10.35, sarahpi skrev: Jeg vil også ha nye venner i oslo er 29 søker nye venner men hvordan får man venner i en alder i 29 år? http://hum.no/ Ser du etter et kor? Selv om vi er så heldige å ha mange og gode stemmer er det åpent for å ta inn flere. Vi ønsker spesielt flere Sopraner og Alter, men vi er selvsagt på jakt etter tenorer og basser også. HUMkoret er et blandakor med plass for nye sangere i alle stemmegrupper synger jazz, madrigaler, klassisk, folkemusikk, viser, pop etc, men er garantert salmefri sone a. Endret 30. april 2019 av Sliten&kjørt51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå