AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #41 Del Skrevet 10. november 2016 På 20.8.2016 den 19.16, AnonymBruker skrev: Hei, samboeren og jeg har vært sammen i 2 år nå og har hele veien møtt mye motstand fra familien hans men moren hans har stått ved vår side frem til nå. Jeg har to barn fra tidligere, han har ett og jeg er nå gravid med vårt første og siste felles barn. I dag sendte han melding til svigermor for å få klokkeslettet til når en bursdag hos dem begynner. Svaret han fikk var "kl 15, men bare du og barnetsnavn kan komme." Uten noen forklaring utenom. Han svarte bare at da kommer ingen og det neste han fikk da var at barnet kunne jo komme alene. Jeg kjenner jeg blir både skuffet og sint, jeg har i utgangspunktet ikke noe i mot familien hans - men jeg misliker at de utestenger mine barn (som de har hatt et godt forhold til hele veien), samboern og hans barn. Spørsmålet er, overreagerer jeg ved å la det gå så inn på meg? Anonymkode: 2607f...639 Ikke sant. Dette kjenner jeg godt til. Jeg fikk alt av dem, men jeg bare klagde og klagde. Jeg gjør ikke stort annet enn å klage over alle de nye tingene jeg får gratis av min tidligere svigermor hele tiden. Nå skal det sies at jeg hadde en på si, så å kalle det en svigermor er ikke helt riktig, men la oss nå kalle det det siden dere har dette som tema. Anonymkode: ae7f8...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 11. november 2016 #42 Del Skrevet 11. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sant. Dette kjenner jeg godt til. Jeg fikk alt av dem, men jeg bare klagde og klagde. Jeg gjør ikke stort annet enn å klage over alle de nye tingene jeg får gratis av min tidligere svigermor hele tiden. Nå skal det sies at jeg hadde en på si, så å kalle det en svigermor er ikke helt riktig, men la oss nå kalle det det siden dere har dette som tema. Anonymkode: ae7f8...be1 Jaha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timaras Skrevet 11. november 2016 #43 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du dem? Og o.t, du har en og-å feil i signaturen din. Anonymkode: e013a...a7b En sak har bestandig flere sider. Ikke bestandig bare 2 . Om jeg kjenner dem? Ikke umulig det. Endret 11. november 2016 av Jaikkesant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. november 2016 #44 Del Skrevet 12. november 2016 På 10.11.2016 den 7.52, MartheC skrev: Hei, tja på en måte. Vi har valgt å ha minimalt med familien hans å gjøre etter alt dette, med unntak av bestefaren og det fungerer fint. Hilser pent på de vi møter på når vi er ute men ellers holder vi oss unna. Hva som var grunnen til at ting ble som de ble får vi nok aldri vite men jeg er fornøyd så lenge ungene skånes for drama :-) Ikke noe du kan tippe deg til altså? Du var sammen med et annet familiemedlem og det var et stygt brudd. Det er ofte sånn at man støtter familiemedlemmer mer enn en de ikke kjenner så godt, som heller går bort på en annen kar i familien. Husk at det ikke hjelper hva du sier om bruddet til dem (kan gjøre vondt verre), det er bare tiden som leger mange sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 12. november 2016 #45 Del Skrevet 12. november 2016 @Evilposelos jeg var ikke sammen med en annen i familien der - søsteren min var.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2016 #46 Del Skrevet 12. november 2016 Bra at du står opp for deg selv og barna TS. Dette viser at en person (mormoren?) kan forsure og splitte en familie. Anonymkode: 66025...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 12. november 2016 #47 Del Skrevet 12. november 2016 Du er slett ikke urimelig! Vær glad for at mannen din ser at familien hans gjør urett. Så typisk KG å mene at noe må ligge bak. Her er bakteppet at din søster hadde et forhold til et medlem av deres familie, som endte dramatisk. Det har ikke noe med deg å gjøre. Om det så hadde hatt, gir dette voksne rett til å gjøre forskjell på barn som vokser opp sammen? Nei! Vi besteforeldre kan gjerne innerst inne føle ekstra for de barnebarna som vi har fulgt fra de ble født. Men vi må aldri vise det! Barna må alltid behandles likt, for ellers skader vi dem. Jeg er ikke enig med dem som synes at du skal ta saken opp med din svigermor. Enten må mannen din gjøre det, eller dere holder en lav profil, dvs. at det er enten alle eller ingen som møter opp i familiesammenkomster. Det viktigste er at dere som familie fungerer sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå