AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #1 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg har alltid hatt komplekser med meg selv, først starter det med hudfargen, så nesen, så ansiktsformen, så leppene og til slutt hele kroppen. Jeg pleide alltid å redigere bildene mine og etterhvert begynte jeg å redigere så mye at hele ansiktet mitt var ugjenkjennelig, jeg kunne ikke en gang sende snap av ansiktet mitt til folk fordi hu jeg var på Instagram og Facebook, var jeg ikke på Snapchat. Det ble så ille at jeg ikke en gang turte å møte folk en gang...og nå på mandag skal jeg starte på skole sammen med alle som kjenner meg fra "Instagram" hvor flaut blir det ikke da de ser meg uten sminke??? Trenger sårt hjelp!!! Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: fd901...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #2 Del Skrevet 20. august 2016 Hvorfor uten sminke? Anonymkode: 9b3fb...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #3 Del Skrevet 20. august 2016 Skrivefeil. Uten redigering selvfølgelig Anonymkode: fd901...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #4 Del Skrevet 20. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt komplekser med meg selv, først starter det med hudfargen, så nesen, så ansiktsformen, så leppene og til slutt hele kroppen. Jeg pleide alltid å redigere bildene mine og etterhvert begynte jeg å redigere så mye at hele ansiktet mitt var ugjenkjennelig, jeg kunne ikke en gang sende snap av ansiktet mitt til folk fordi hu jeg var på Instagram og Facebook, var jeg ikke på Snapchat. Det ble så ille at jeg ikke en gang turte å møte folk en gang...og nå på mandag skal jeg starte på skole sammen med alle som kjenner meg fra "Instagram" hvor flaut blir det ikke da de ser meg uten sminke??? Trenger sårt hjelp!!! Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: fd901...ea1 Skyld på at lyssettingen gjorde at bildene så litt annerledes ut enn virkeligheten Smink deg du, men bruk primer så du får en retusjert feilfri hud og en god foundation og pudder :D Du kan også skylde på at bildene er gamle :D Anonymkode: 4e374...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #5 Del Skrevet 20. august 2016 Slett alle redigerte bildene av deg selv. Anonymkode: aef7d...3ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #6 Del Skrevet 20. august 2016 Drit i det. Slett bilder på Instagram, og start med å være deg selv!! Mange redigerer bilder, og folk er så opptatt av seg selv at det er ikke noe de går rundt og husker at du har gjort. Og jeg er helt sikker på at du er penere enn du tror. Vi er så forbanna flinke til å ha dårlige tanker om oss selv. Anonymkode: 20f45...725 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7 Del Skrevet 20. august 2016 Dropp hele skolen og la folk leve i troen. Anonymkode: e1f68...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #8 Del Skrevet 20. august 2016 Hvordan vet fu forresten at alle du skal begynne på skolen sammen med kjenner deg fra instagram? Tviler på at de gjør det Anonymkode: e1f68...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittenOfDoom Skrevet 20. august 2016 #9 Del Skrevet 20. august 2016 Slett de redigerte bildene og start på nytt Post et pent men uredigert bilde av deg selv nå før skolestart, så vet folk hvordan du ser ut. Og skulle noen spørre om de redigerte bildene så kan du jo bare si med et smil at du liker å leke med redigering for morro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 20. august 2016 #10 Del Skrevet 20. august 2016 Ja jeg kjenner en jente som deg. Hun var så pen på bilder...virkelig pen. Men da jeg møtte henne første gang kjente jeg henne ikke igjen. Hun var liten, små tjukk og skikkelig ordinær. Hun virket veldig flau første gabg hun så meg og sa "jeg er ikke helt som på bildene"... Øhhh Jenta er søt og har fin personlighet, jeg driter da hvordan hun ser ut, men jeg kan ikke fatte at folk vil leve på en løgn på den måten. Jeg legger aaaaldri ut pene oversminkede bilder av meg selv på sosiale medier. jeg foretrekker å være mye penere o det virkelige liv Vær deg selv! Godta deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå