Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Anbefaler herved alle som er glad i at det klinger litt i lommeboka å IKKE GÅ PÅ LØITEN LYS PÅ STRØMMEN !!! Det ble en dyr affære.............. Men fy farao så utrolig mye dritlekkert!! Helt unødvendig å dra opp til Løten, butikken på Strømmen har 1000 kvadrat med himmelsk stemning............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Sit skal jeg før jul hvertfall Har lysestaker som jeg må ha Løten-lys i (eneste som passer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er glad jeg ikke visste om den sjappa før jeg giftet meg, en kan jo spesialbestille lys med både monogram og navn på, de lager bordkort av telys og har en helt utrolig måte å pynte på....... sukk........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 Å Løtens har så myyyyyyyyyyyyye fint. Det er en i Moss også og jeg skal dit i helgen..pleier ikke å bli særlig billig nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Der er litt artig hvor salig stemning det er der inne også! Man går rundt og nyyyter det å bare være der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 15. november 2004 #6 Del Skrevet 15. november 2004 En tur på Løiten Lys hører med til juleforberedelsene!Utrolig stemning og utrolig mye flott å kjøpe! Pengene flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå