AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #41 Del Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ekkelt? Mennesker har sex, lissom, tror ikke kassadama blir så forferdet av den grunn. Hadde du syntes det var ekkelt hver gang en person kjøpte kondom av deg? Anonymkode: 59704...b4f Det handler om at man gjør kunden utilpass. Jeg blir litt bekymret når det er hvorvidt kassemedarbeideren blir forferdet eller ei du trekker ut av innlegget du siterer. Anonymkode: 59a5e...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 20. august 2016 #42 Del Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at det betyr at han i kassa legger merke til ting hun kjøper? Vi som handler vil at de i kassa skal være "blinde". Når de minner oss på at de ser, og kanskje husker hva vi kjøper, er det ubehagelig. Den dagen du trenger kondomer f eks, føler du at den i kassa legger spesielt merke til det. Ekkelt. Anonymkode: d7703...2df Zombie-ansatte (de du kaller "blinde"), er det verste jeg vet. De kan fint ta betalt for en halv kilo paprika når jeg kjøper èn, fordi de har lagt hånda si på vekta. Selv om jeg har lagt varene i en viss rekkefølge for å unngå at de blir most nederst på båndet, klarer de alltid å gjøre slik at noe blir most allikevel. Jeg vil mye heller at de skal se på varene mine enn å slå inn feil/mose varene mine. Jeg føler at alle i hele butikken legger ekstra godt merke til meg når jeg kjøper kondomer forresten, men det sitter jo i mitt eget hode. Jeg har jobbet i butikk i flere år, de eneste gangene jeg tenker noe spesielt når noen kjøper kondomer, er når de kommer med kleine morsomheter av typen "høhø, i dag skal kona virkelig få kjørt seg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 20. august 2016 #43 Del Skrevet 20. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver her om vinmonopolet stemmer ikke. Vi har ingen direkte forbud på det, vi viser kun vanlig folkeskikk og diskresjon ovenfor våre kunder. Dette er jo ikke bare gjeldene for vinmonopolet?? Alle butikkansatte burde vise sine kunder såpass respekt. Men det må da finnes grenser også. Jeg kan fint stå klar med flaska med akevitten til fru. Hansen slik at hun slipper å gå helt bakerst i butikken med rullatoren sin når hun kommer. Hun er like takkenemmelg hver gang. Der handler om å vise skjønn og utføre det som du mener er riktig for akkurat den kunden. Anonymkode: e8675...2ac Da har ting endret seg mye. Min onkel hadde 20 år på kassa på polet. Når han begynte hadde de en lang disk hvor kunden ba om en vare og ekspiditøren hentet på lageret. Hvis enkefru Olsen kom inn 3x i uka og kjøpte st.Halvard så kunna han absolutt ikke gå bak på lageret og ha hennes st.halvard klar på disken. Heller ikke hilse på henne FØRST hvis de traff hverandre på gata ifølge med andre. Alle ser hvorfor de hadde disse reglene. Mulig at alkoholiker Hansen får ferdig pakket pose uten at han trenger å si noe idag , men det håper jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 20. august 2016 #44 Del Skrevet 20. august 2016 4 timer siden, Sly skrev: Jeg var på Rema og kjøpte tre bananer og en agurk rett før stengetid en gang, og da sa han i kassa Jasså??? med et sleipt glis. Det var kleint. Hehe. Syntes ei komikerfrue hadde den beste. Gubben var på vei hjem seint på kvelden. Så ringer hun og sier at hun trenger kløver vaselin pga sprekte lepper og de er tom for agurk til salaten. Trøtt og kjei gikk han innom kiwi. Han så ikke sammenhengen før vaselinen og agurken, som eneste varer, forsvant nedover båndet og han fikk blikket av dama i kassa. Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #45 Del Skrevet 20. august 2016 Hvis du synes dette er flaut, kan du ikke ha opplevd mye i livet. Jeg jobbet på en cafe i 3 år og der var det ca 20 stamkunder som alltid skulle ha den samme kaffen. Så når en av stamkundene kom til kassen kunne jeg si "trippel latte med karamell, sant? Og de lo og smilte. Spesielt de eldre syntes dette var stas. Så slapp av, han prøve nok bare å være hyggelig. Anonymkode: c7efa...e25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #46 Del Skrevet 20. august 2016 Selv om det ikke er vondt ment, er det helt unødvendig å kommentere kunders innkjøp. Jeg er i butikken for å handle det jeg trenger, ikke for å bli venner med betjeningen. Fint at de er hyggelige og hilser/sier ha det, og ellers er behjelpelige med det jeg spør om, men ellers har jeg ikke noe til overs for å få kommentarer om varene jeg kjøper. Har kun opplevd det ved et par anledninger, den ene gangen var det snakk om at hun likte veldig godt det ene produktet jeg kjøpte, den andre gangen fikk jeg en kommentar på at jeg kjøpte vann på flaske, for "vannet er jo så godt her i Norge". Gadd ikke komme med noen forklaring på at jeg skulle et sted der jeg ikke hadde tilgang på vann fra kranen akkurat da, og synes heller ikke en butikkansatt har noe som helst krav på forklaring på hvorfor en kunde kjøper et bestemt produkt. Det var kun irriterende. Anonymkode: b263c...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå