amare Skrevet 20. august 2016 #21 Del Skrevet 20. august 2016 Det er like kleint å faktisk late som ingenting når man kjenner igjen en person og som man vet kommer til å komme tilbake:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #22 Del Skrevet 20. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver her om vinmonopolet stemmer ikke. Vi har ingen direkte forbud på det, vi viser kun vanlig folkeskikk og diskresjon ovenfor våre kunder. Dette er jo ikke bare gjeldene for vinmonopolet?? Alle butikkansatte burde vise sine kunder såpass respekt. Men det må da finnes grenser også. Jeg kan fint stå klar med flaska med akevitten til fru. Hansen slik at hun slipper å gå helt bakerst i butikken med rullatoren sin når hun kommer. Hun er like takkenemmelg hver gang. Der handler om å vise skjønn og utføre det som du mener er riktig for akkurat den kunden. Anonymkode: e8675...2ac Han skrev i fortid, jeg regner med han mente at dette var regler som eksisterte før i tiden Anonymkode: 59704...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. august 2016 #23 Del Skrevet 20. august 2016 Ser ikke problemet. Han mente sikkert bare å være hyggelig og syns nok det er bra at du liker maten han selger. Hadde vært verre om det var kondomer du var innom flere dager i uka for å kjøpe liksom og det ble kommentert. "Jasså, tom for dong igjen? Du må jaggu pule mye!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #24 Del Skrevet 20. august 2016 26 minutter siden, amare skrev: Det er like kleint å faktisk late som ingenting når man kjenner igjen en person og som man vet kommer til å komme tilbake:P Nei, da oppfører man seg bare som en vanlig ansatt. Anonymkode: 59a5e...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #25 Del Skrevet 20. august 2016 31 minutter siden, Salka skrev: Ser ikke problemet. Han mente sikkert bare å være hyggelig og syns nok det er bra at du liker maten han selger. Hadde vært verre om det var kondomer du var innom flere dager i uka for å kjøpe liksom og det ble kommentert. "Jasså, tom for dong igjen? Du må jaggu pule mye!" Skjønner du ikke at det betyr at han i kassa legger merke til ting hun kjøper? Vi som handler vil at de i kassa skal være "blinde". Når de minner oss på at de ser, og kanskje husker hva vi kjøper, er det ubehagelig. Den dagen du trenger kondomer f eks, føler du at den i kassa legger spesielt merke til det. Ekkelt. Anonymkode: d7703...2df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #26 Del Skrevet 20. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du ikke at det betyr at han i kassa legger merke til ting hun kjøper? Vi som handler vil at de i kassa skal være "blinde". Når de minner oss på at de ser, og kanskje husker hva vi kjøper, er det ubehagelig. Den dagen du trenger kondomer f eks, føler du at den i kassa legger spesielt merke til det. Ekkelt. Anonymkode: d7703...2df Hvorfor er det ekkelt? Mennesker har sex, lissom, tror ikke kassadama blir så forferdet av den grunn. Hadde du syntes det var ekkelt hver gang en person kjøpte kondom av deg? Anonymkode: 59704...b4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #27 Del Skrevet 20. august 2016 TS her! har ikke fått lest igjennom alt, men ser at mange tror han vil være hyggelig. Den oppfatningen har ikke jeg! Jeg synes han virker arrogant, og snakker til meg på en hånlig måte. føler rett og slett at han gjør narr av meg.. Anonymkode: 2d7c3...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #28 Del Skrevet 20. august 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ekkelt? Mennesker har sex, lissom, tror ikke kassadama blir så forferdet av den grunn. Hadde du syntes det var ekkelt hver gang en person kjøpte kondom av deg? Anonymkode: 59704...b4f Det var bare et eksempel som brukeren jeg svarte kom med. Kan være noe annet. Sjokolade eller potetgull f eks, hvis man er overvektig eller bulimiker, mat generelt om man er anorektiker. Glutenfrie produkter om man har intoleranse. Eller slutte å kjøpe godis for å prøve å slanke seg, så sprekke og begynne å kjøpe igjen. Switche fra valig øl til Munkholm fordi man er gravid. Altså....må ikke være noe spesielt flaut i seg selv, det er bare ubehagelig. Omtrent som om du måtte vise alt innholdet i handleposene til nabodama når du kom hjem..... Anonymkode: d7703...2df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 20. august 2016 #29 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg var på Rema og kjøpte tre bananer og en agurk rett før stengetid en gang, og da sa han i kassa Jasså??? med et sleipt glis. Det var kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 20. august 2016 #30 Del Skrevet 20. august 2016 10 minutter siden, Sly skrev: Jeg var på Rema og kjøpte tre bananer og en agurk rett før stengetid en gang, og da sa han i kassa Jasså??? med et sleipt glis. Det var kleint. Hahaha. Det er hysteriskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 20. august 2016 #31 Del Skrevet 20. august 2016 3 minutter siden, Plaskebrus skrev: Hahaha. Det er hysteriskt. Jeg lo av det etterpå, men det var veldig kleint der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #32 Del Skrevet 20. august 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare et eksempel som brukeren jeg svarte kom med. Kan være noe annet. Sjokolade eller potetgull f eks, hvis man er overvektig eller bulimiker, mat generelt om man er anorektiker. Glutenfrie produkter om man har intoleranse. Eller slutte å kjøpe godis for å prøve å slanke seg, så sprekke og begynne å kjøpe igjen. Switche fra valig øl til Munkholm fordi man er gravid. Altså....må ikke være noe spesielt flaut i seg selv, det er bare ubehagelig. Anonymkode: d7703...2df En fin anledning til å øve seg på å ikke være så sart når det gjelder det man handler på butikken. Kanskje man til og med burde kjøpe 20 av den matvaren eller kondomet man er flau over for å utfordre seg selv til å tåle mer. 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her! har ikke fått lest igjennom alt, men ser at mange tror han vil være hyggelig. Den oppfatningen har ikke jeg! Jeg synes han virker arrogant, og snakker til meg på en hånlig måte. føler rett og slett at han gjør narr av meg.. Anonymkode: 2d7c3...b83 Men lar du deg bli gjort narr av over en pakke kjøttdeig...? Jeg skjønner ikke at man kan ta det personlig. Det blir som en person hadde prøvd å gjøre narr av meg ved å kalle meg feit om jeg var veltrent og slank. Det blir bare for dumt til at man kan bli fornærmet over Anonymkode: 59704...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #33 Del Skrevet 20. august 2016 Forstår ikke problemet! Dum, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 20. august 2016 #34 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) 16 minutter siden, Sly skrev: Jeg lo av det etterpå, men det var veldig kleint der og da. Jeg kan skjønne den Fremdeles noe av det morsomste jeg har lest her inne. Takk for at du delte! Håper agurken var verdt pengene Endret 20. august 2016 av Plaskebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #35 Del Skrevet 20. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fin anledning til å øve seg på å ikke være så sart når det gjelder det man handler på butikken. Kanskje man til og med burde kjøpe 20 av den matvaren eller kondomet man er flau over for å utfordre seg selv til å tåle mer. Men lar du deg bli gjort narr av over en pakke kjøttdeig...? Jeg skjønner ikke at man kan ta det personlig. Det blir som en person hadde prøvd å gjøre narr av meg ved å kalle meg feit om jeg var veltrent og slank. Det blir bare for dumt til at man kan bli fornærmet over Anonymkode: 59704...b4f Det er ikke fordi det er flaut. Det er følelsen av at et helt vilkårlig menneske du ikke har noe forhold til kommenterer dine innkjøp. Anonymkode: d7703...2df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 20. august 2016 #36 Del Skrevet 20. august 2016 24 minutter siden, Plaskebrus skrev: Jeg kan skjønne den Fremdeles noe av det morsomste jeg har lest her inne. Takk for at du delte! Håper agurken var verdt pengene Joda, jeg fikk glede av både bananene og agurken, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 20. august 2016 #37 Del Skrevet 20. august 2016 I likhet med mannen i kassa så tror jeg du fikk størst glede av agurken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 20. august 2016 #38 Del Skrevet 20. august 2016 Ta det med ro, det er ikke akkurat en junkfood-kjede som gjenkjenner deg - som de gjør med min samboer De må ha god hukommelse eller få kunder, for det går måneder mellom hver gang vi kjøper derfra, med unntak av den perioden hvor vi flytta og måtte ta det i flere puljer pga barna. Han synes da det bare er et pluss, for da trenger han ikke ramse opp alt vi skal ha. Men litt flaut er det jo faktisk... fordi det er junk. Kjøttdeig ville vært null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #39 Del Skrevet 20. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke fordi det er flaut. Det er følelsen av at et helt vilkårlig menneske du ikke har noe forhold til kommenterer dine innkjøp. Anonymkode: d7703...2df Fin anledning til å trene seg på å takle at noen ganger prøver folk å være frekke. Da tåler man det bedre en gang det skjer i en viktig situasjon og man må holde hodet kaldt Anonymkode: 59704...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #40 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fin anledning til å trene seg på å takle at noen ganger prøver folk å være frekke. Da tåler man det bedre en gang det skjer i en viktig situasjon og man må holde hodet kaldt Anonymkode: 59704...b4f ?? Det er ikke det at den i kassa er frekk. Anonymkode: d7703...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå