Gå til innhold

Finnes det ett solpudder som gjør meg sommerfresh?


Jens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hvor blek er du, da? Hvis du er veldig blek, er Guerlains solpudder i nr 1 det fineste, ellers er Body Shops pressede solpudder utrolig naturlig og fresht i fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Shiseido har et som funker helt supert på meg! Flott gyllen farge, lett å få jevnt.

Nå er jeg veldig mørk i hår & øyne og har gultone i huden, så om du er nordisk lys-rosa og blond er det ikke sikkert det er like pent. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Jeg har ikke prøvd så mange solpudder, men akkurat nå har jeg Body Shop sitt som jeg er veldig fornøyd med!!

Tidligere har jeg prøvd Max Factor (ble for mørkt), Art Deco (var helt greit. var en lys og en mørk halvdel som skulle blandes. synes det ga litt lite farge og ble seende litt pudrete ut), og ID bare escentuals warmth som jeg fikk med sammen med foundationen (alt for mørkt og vanskelig å legge jevnt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg bruker selv solpudder fra YSL, og kommer nok til å kjøpe det om igjen, men i en litt lysere farge. Jeg har nr 3 nå, men skal teste nr 2 neste gang, siden nr 3 er vanskelig å legge, først er det for lite og plutselig er det for mye (det er ganske mørkt, uten skimmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Terracotta pudderet til Guerlain er supert! Men er like fornøyd med det jeg bruker nå, det todelte fra Estèe Lauder!! Det er lett å få jevnt og holder lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har solpudder frå Isadora. Syns det er kjempebra!  :kul:

Der har jeg motsatt erfaring! Kjøpte solpudder fra Isadora en gang...aldri mer! (Det er noen år siden, så kanskje kvaliteten har kommet seg.)

Men generelt sett synes ikke jeg Isadora holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker chanel sitt.

skal fortsette med det, men gjorde en feil når jeg kjøpte det.

kjøpte en med litt shimmer i og tror ikke det er særlig bra når man har lett for å få fet hud :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...