Gå til innhold

Folk som kommenterer kl 05 på morgenen.

kikkana

Anbefalte innlegg

Hva har det seg at dere er oppe 05 og kommenterer på forum? Bare lurer:p

Selv er jeg på nattevakt og må ha noe å bruke tiden på, så det faktisk går litt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattevakt her også. 

Andre ganger tar jeg meg gjerne en tur innom dersom jeg våkner midt på natten og ikke får sove igjen med én gang. Blir fort trøtt igjen da :) 

Anonymkode: 8df94...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommenterer tidligere enn 05.00, er det fordi jeg har våknet og ikke får sove med en gang igjen. Etter 05 er det stort sett fordi jeg snart skal stå opp, og driver litt med telefonen for å våkne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt her også. 

Andre ganger tar jeg meg gjerne en tur innom dersom jeg våkner midt på natten og ikke får sove igjen med én gang. Blir fort trøtt igjen da :) 

Anonymkode: 8df94...596

Blir du trøtt av det? Kvikner til stortsett hvis jeg ser på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, PaperFlower skrev:

Sliter med en ødelagt døgnrytme, så da sitter jeg her. :) 

Hvis du "sliter" med døgnrytmen. Prøver du ikke å fixe den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, kikkana skrev:

Hvis du "sliter" med døgnrytmen. Prøver du ikke å fixe den da?

Jo, det gjør jeg. Holder på å tvinge meg selv i seng tidligere og tidligere, skal straks legge meg nå, også håper jeg at jeg kan klare å legge meg en halvtime tidligere imorgen igjen. Baby steps! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PaperFlower skrev:

Jo, det gjør jeg. Holder på å tvinge meg selv i seng tidligere og tidligere, skal straks legge meg nå, også håper jeg at jeg kan klare å legge meg en halvtime tidligere imorgen igjen. Baby steps! :) 

Hoho, du slår meg! Hvis du ikke har vært på ferietur vel og merke. Hva med å gå rundt? Har selv noen sånne sovehormon tabletter, for å få døgnrytmen på rett kjør. Helt ok en sjelden gang, hvis man plages etter mye jobbing. Melatonin tror jeg det heter, men kan hende disse forstyrrer kroppens naturlige produksjon.

Ellers anbefales disse:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på den tiden av døgnet som oftest. Hva annet skal jeg gjøre på jobb enn å surfe på nettet?

Elllers er jeg ofte våken på den tiden når jeg har fri også, ødelagt døgnrytme her også 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min døgnrytme er det ingenting i veien med, men jeg har en baby som ikke er enig i at dag er dag og natt er natt ;) Derfor kan det bli kommentarer til alle døgnets tider.

Anonymkode: 3e2dc...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal på tidligvakt så står jeg opp i 0500-tiden. Surfer på nett mens jeg drikker dagens første kaffekopp :) 

Og, noen ganger så kødder ryggen min seg til og jeg må bare stå opp, da kan klokka gjerne være før 5 også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber kun kvelder og netter. Har aldri tidligvakter, så derfor er jeg ofte våken når de fleste andre sover. 

Den eneste grunnen til at jeg er våken nå er at jeg venter på en pakke som kommer med bud. Kan ikke huske sist jeg var våken kl. 10 om morgenen :P 

Endret av Purple Basil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnrytmen endrer seg gjerne litt for min del, og dersom eg kjeder meg så svipper eg innom her ein liten tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...