Kid-a Skrevet 21. juli 2002 #1 Del Skrevet 21. juli 2002 Noen som har 12000 kroner og trenger nytt pass? ...da er det bare å gå ut av døra og kjøpe et. Enkelt og greit som aldri før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja, det er mye man får kjøpt om man gidder bruke penger på det, har pengene og liker å kjøre den stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvorfor skulle jeg ha nytt pass? Har ikke gjort noe galt... Og når jeg skal til utlandet og glemmer passet, så er "Onkel" sitt tilbud mye bedre: Under 1000 kr for nytt pass :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Kjøpte meg nytt pass i fjor, men tror jeg slapp unna med rundt 500,- kroner, gitt! Tydelig at det er billigere å ha ærlige hensikter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 23. juli 2002 #5 Del Skrevet 23. juli 2002 Trenger ikke skifte identitet da jeg har ærlige hensikter! Skaffet meg pass i fjor og det var billigere enn å kjøpe på gata! "Maeve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 Skaffa meg nytt pass idag jeg.. Kosta med over 1000 kr da,enda det var lovlig :-? Dumma reiser imorgen og fant jo ikke passet noe sted.(lette t.o.m desperat i kjøleskapet..av alle steder) Men det var borte..så det ble nødpass til litt over 500+ nytt pass.(rundt 500 der og) Jaja, dumheter straffer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. juli 2002 #7 Del Skrevet 23. juli 2002 Da jeg skaffet meg nytt pass for noen år siden fikk jeg et med løvemerket feil vei :o Kjempenervøs hver gang jeg skal igjennom en passkontroll (meeeeeget sjeldent) , men jeg er for lat til å gå og bytte det ut Det er sant det Duchess sier..man får vel kjøpt det meste egentlig, bare man har nok penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #8 Del Skrevet 23. juli 2002 hm...betalte ca 250 for passet mitt jeg, og det er...2 år siden. Kan ikke ha stigi så mye vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå