AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #21 Del Skrevet 18. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er leit at du ikke har noen å snakke med. Hadde du vært min venn så skulle du fått snakke med meg Jeg tror det er litt sånn vanskelig å finne folk som ser deg skikkelig, og så tror jeg at folk ikke helt greier å si alt rett heller. Tilogmed en psykolog kan gjøre feil og si noe dumt. Ettersom du skriver her, så forstår man jo at du har det vondt. Så jeg synes du skal snakke med noen. Det finnes alltids noen som vil høre. Selv om dine venner virker opptatt, så har de ikke sluttet å være vennene dine. Jeg synes du skal ringe til en venn i kveld og høre om de har lyst å snakke litt. Fortell at du er litt lei og trist og trenger noen å snakke med. Men jeg tror det er sånn at når vi støter på problemer i livet, så har vi fått en mulighet til å finne en løsning på problemet. Tenk sånn at om du ikke visste om problemet, så er løsningen lengre unna. Det kan jo være at du vil kjempe litt med det her i en liten stund til, men vet du hva? Så vil det ordne seg og ting vil virke mye lettere. Det tror jeg! Anonymkode: 9dafa...802 Tusen takk Så snill du er Skulle mer enn gjerne hatt en enn som deg og dere andre som har svart meg. Dere virker som gode mennesker alle sammen! Jeg tok kontakt med ei venninne i dag, og dro på besøk til henne... Når det passet seg slik, så fortalte jeg hva som har skjedd, ga uttrykk for at jeg har behov for å snakke samt at jeg er fryktelig lei meg... Jeg fikk egentlig ikke noen reaksjon. Hun stilte ikke spørsmål og virket ikke interessert i å høre på meg... Det gjør litt vondt faktisk. Ja, dette er en situasjon jeg må "stå i" en stund. Det er ikke noe som går over i morgen, for å si det slik. Uten å måtte utbrodere noe mer... Jeg vet jeg bare må holde motet oppe. Men, det er lettere sagt enn gjort, men jeg prøver. Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #22 Del Skrevet 18. august 2016 9 timer siden, HøyMørkog40 skrev: Hei du..!! Jeg kjenner til problemet ditt..Veldig godt!! Skriver at du kun har noen venner som er opptat,og familie som du ikke har så nær relasjon til....Jeg har nesten ikke det engang her jeg sitter,birtsett fra litt kontakt med familie da.....Alle kan ha det tung,og nærhet trenger jo alle...Skrives og blir gjerne kjent med deg...Om du vil...???? Klemm..!!! Tusen takk for ditt svar! Veldig snilt av deg å tilby. Mulig vi kan prates, ja. Ser at du er litt i samme situasjon selv. Som nevnt tidligere blir jeg trist når jeg hører om andre som er i lik situasjon som meg selv. Det er ingen som fortjener å ha det slik. Jeg vet så godt hvor tungt det er til tider. - ts Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malino Skrevet 19. august 2016 #23 Del Skrevet 19. august 2016 aktivitetsvenner.no sjekk det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 19. august 2016 #24 Del Skrevet 19. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for ditt svar! Veldig snilt av deg å tilby. Mulig vi kan prates, ja. Ser at du er litt i samme situasjon selv. Som nevnt tidligere blir jeg trist når jeg hører om andre som er i lik situasjon som meg selv. Det er ingen som fortjener å ha det slik. Jeg vet så godt hvor tungt det er til tider. - ts Anonymkode:e591 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for ditt svar! Veldig snilt av deg å tilby. Mulig vi kan prates, ja. Ser at du er litt i samme situasjon selv. Som nevnt tidligere blir jeg trist når jeg hører om andre som er i lik situasjon som meg selv. Det er ingen som fortjener å ha det slik. Jeg vet så godt hvor tungt det er til tider. - ts Anonymkode: e5913...697 Ja,men jeg veit ikke om det er lov å legge ut epost her(kansje ikke så lurt heller egentlig)...Og du skriver jo som anonym ser jeg(forstår det)... Men bare å sende meg en privat melding,så kan vi kansje utveksle epost om du vil..??? Skrives og bli kjent om du vil....Og kansje det t.om blir til et OK vennskap mellom oss...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #25 Del Skrevet 19. august 2016 Den 18.08.2016 at 16.14, sss_76 skrev: Hei! Ville bare også sende deg en stor klem! Kjenner igjen det du beskriver, og vet det er tøft. Kanskje spesielt når "ingen skulle tro...", og så er det altså ingen som "ser" deg. Tror man rett og slett må ta tak selv - så enkelt og så vanskelig. Som noen andre skrev, prøve å ta kontakt med de vennene du har, si at du trenger å prate litt, kanskje blir du positivt overrasket? Om det er skikkelig ille, så kan det definitivt være lurt å prøve en hjelpetelefon. Så får man det iallefall ut, og får noen gode råd med på veien kanskje? Har selv hatt flere år med en tøff livssituasjon, og fikk et godt råd om å skrive ned hva som hadde vært bra hver eneste dag. Etterhvert blir det jo en del.... selv om det ikke virker sånn i starten! Gir iallefall litt mht. å få ting litt i perspektiv, etterhvert! Du må gjerne ta kontakt om du ønsker å drodle mer, send meg en PM! Alt er jo individuelt, men har iallefall litt erfaring med trøblete situasjoner... Og har absolutt rom for nye bekjentskaper De beste ønsker fra meg Tusen takk omtanken Jeg setter stor pris på alt du bidrar med! Som jeg skrev i går, så prøvde jeg å snakke med ei venninne i går. Jeg sa rett ut at jeg er fryktelig lei meg, og har behov for å snakke. Men, en oppussingsserie på tv var tydeligvis mer interessant enn hva jeg hadde å si. Hun var overhodet ikke innstilt på å være engasjert i samtalen. Så, når jeg skjønte deg ga jeg opp. Det var utrolig tøft for meg å si rett ut at jeg er lei meg og at har behov for å snakke. Å da bli møtt en slik reaksjon, eller mangel på reaksjon, er utrolig sårende. Nei, det er som jeg nevnte. Det er egentlig ingen som vet hvor ensom jeg er. Folk ser nok på meg som en person som har kjempemasse venner og mange som stiller opp. Men, det har jeg altså ikke... Er flere som har nevnt dette med å skrive ting ned. Det skal jeg begynne med Tusen takk for at jeg får ta kontakt med deg! Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #26 Del Skrevet 19. august 2016 19 timer siden, Malino skrev: aktivitetsvenner.no sjekk det ut Tusen takk Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #27 Del Skrevet 19. august 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk Så snill du er Skulle mer enn gjerne hatt en enn som deg og dere andre som har svart meg. Dere virker som gode mennesker alle sammen! Jeg tok kontakt med ei venninne i dag, og dro på besøk til henne... Når det passet seg slik, så fortalte jeg hva som har skjedd, ga uttrykk for at jeg har behov for å snakke samt at jeg er fryktelig lei meg... Jeg fikk egentlig ikke noen reaksjon. Hun stilte ikke spørsmål og virket ikke interessert i å høre på meg... Det gjør litt vondt faktisk. Ja, dette er en situasjon jeg må "stå i" en stund. Det er ikke noe som går over i morgen, for å si det slik. Uten å måtte utbrodere noe mer... Jeg vet jeg bare må holde motet oppe. Men, det er lettere sagt enn gjort, men jeg prøver. Anonymkode: e5913...697 Det kommer til å ordne seg med titt og stunder Anonymkode: 9dafa...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #28 Del Skrevet 19. august 2016 7 timer siden, HøyMørkog40 skrev: Ja,men jeg veit ikke om det er lov å legge ut epost her(kansje ikke så lurt heller egentlig)...Og du skriver jo som anonym ser jeg(forstår det)... Men bare å sende meg en privat melding,så kan vi kansje utveksle epost om du vil..??? Skrives og bli kjent om du vil....Og kansje det t.om blir til et OK vennskap mellom oss...... Tusen takk for at du stiller opp, og at jeg kan ta kontakt. Jeg setter veldig stor pris på det! Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #29 Del Skrevet 19. august 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer til å ordne seg med titt og stunder Anonymkode: 9dafa...802 Tusen takk for støtten Anonymkode: e5913...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå