Coronas Skrevet 17. august 2016 #41 Skrevet 17. august 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er da virkelig ikke kjønnsbetinget. Det fines også endel damer som gir alt med en gang, og det er ikke alltid et sjakktrekk. Mulig ts gjorde det, og sitter nå med skjegget i postkassa...Man vet aldri historien bak her. Jeg er dame forøvrig. Anonymkode: 7b5a0...96a Jepp, dårlig sjakktrekk ja. Mange gutter blir lettskremt når man gir alt og ønsker forhold litt for fort.. Endret 17. august 2016 av Coronas 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #42 Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir opp menneskeheten. Hadebra. Anonymkode: c1c95...d52 Å høre sannheten er noe dritt. Anonymkode: c517d...92a
Brimi Skrevet 17. august 2016 #43 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, Coronas skrev: Er vel fordi ts kanskje har fått kjærlighetsfølelser for han og for å bli kvitt de, er det best å fjerne alle spor. (tlf, sosiale medier osv) For hvis du ikke sletter hans navn fra en liste (tlf, insta, skype,snap,face osv) vil han plutselig dukke opp fordi noen du søkte etter hadde samme eller lignende navn. Kan stikke i hjertet en langt tid etter at kontakten opphørte. Det kan jeg være enig i, men i dette tilfelle så er det ingenting som har endt enda. En relasjon har ikke endt bare fordi det har vært laber kontakt en kort stund. Nei, hadde jeg fått en sånn melding så hadde jeg sagt ha det bra og lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #44 Skrevet 17. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg sendte meldingen. jeg fikk en 4-5 meldinger tilbake om hva det var og hva som hadde skjedd.Han virket veldig "nervøs" om jeg kan si det? Jeg svarte med at jeg skjønner at det er noe når han sjelden svarer og at han er kort i svarene sine. Men at det ikke er meningen å mase men at det hadde vært greit med svar på hva det var.. Nå ser jeg at han har lest meldingen, men nå svarer han ikke igjen.. Altså, jeg ser ikke hvorfor de ikke kan ha baller nok til å si ifra om det er noe, jeg gir virkelig opp alt som heter menn snart 🙈 Anonymkode: 24adb...c90 Hadde du forventet et svar med den passive aggresive mld din? Der du sier at du sletter tlfnr hans selv om du egentlig er "desperat" på kontakt, for å sette det litt på spissen? Hadde vært mye tøffere av deg og enten : 1.) ventet og sett det an siden det bare var en uke siden, og spurt etter f.eks to uker hva som egentlig skjer? Da hadde du vært ærlig med deg selv og dine følelser pluss vært tøff nok og konfrontert han. 2.) ikke gjort noe mer. Men du valgte altså en passiv aggressiv mld som bare vil irritere han mer... Anonymkode: 7b5a0...96a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #45 Skrevet 17. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan like gjerne sende den meldingen, så blir han forsikret om at han gjorde det rette ved å liste seg stille og forsiktig ut av livet ditt. Noe så passivt aggressivt er det klin umulig å forholde seg til. Anonymkode: 66d63...1b6 Hva betyr passiv aggressiv? Anonymkode: c2665...a0e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #46 Skrevet 17. august 2016 Fy flate så sutrete og stakkarslig du gjorde deg selv med den meldingen. Hadde fått meg til å revurdere hele greia, orker ikke sånne sutrete drama-kjærringer. "Ettersom vi ikke har pratet på veldig lenge så tar jeg hintet og sletter nummeret ditt, " Hva faen, hvilket hint?? Det er et hint bare fordi han ikke har hatt anledning til å svare deg på en stund, når det kan være ørten forskjellige årsaker til. Du åpner faktisk innlegget ditt med å beskylde og angripe han, kun på bakgrunn av dine egne antagelser/bekymringer/usikkerhet. Jævla råttent gjort, og sier litt om deg som person. " selv om det har vært fint om du kunne vært ærlig mot meg og ikke gjort det på dette viset. " Hvordan vet du at han har GJORT noe som helst?? " Og jeg trenger heller ikke høre hva det var som gikk galt ". Galt? Hvordan vet du at noe er gått galt? Og de ironiske "late som at alt er okey"-smileyene dine gjør jo budskapet i meldingen din bare ti ganger verre. Nei, du får komme deg videre, og bli litt mer selvsikker før du involverer deg med en ny fyr, så han slipper måtte forholde seg til slike tåpelige og beskyldende insinuasjoner bare fordi han blir litt stille/opptatt i noen dager. Anonymkode: e049a...68e 5
Gjest 123Sol Skrevet 17. august 2016 #47 Skrevet 17. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr passiv aggressiv? Anonymkode: c2665...a0e http://www.dinside.no/guru/hva-betyr-det-vaere-passiv-aggressiv
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #48 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, Mortem skrev: http://www.dinside.no/guru/hva-betyr-det-vaere-passiv-aggressiv Takk men den forklaringen var litt for dyp for en blondine som meg. Enkelt forklart så er det en som er voldelig? Eller? Anonymkode: c2665...a0e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #49 Skrevet 17. august 2016 Man trenger ikke å være passiv-aggressiv... Det er lov å være frustrert og usikker/lei seg vel? Jeg har også kommet med nesten noe lignende til en jeg var sammen med i et år. Han forklarte at han hadde mye ellers også, jobb, familie og venner, hjelpe til her og der. Og at det at han ble stille 3-4 dager, sånn ble det noen ganger. Men med minimal kontakt, frustrasjon på topp, føle seg mer singel enn i et forhold...helt greit det, men mine følelser døde ut, mens han ble mer interessert fordi jeg fadet ut, ikke "maste" om kontakt daglig. Et lite livstegn i løpet av uka er jo kjekt... Så nå er det null meldinger fra min side, og nyter det, slippe frustrasjon fra en som hadde nok med seg og sitt Anonymkode: e0c3a...d7a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #50 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan like gjerne sende den meldingen, så blir han forsikret om at han gjorde det rette ved å liste seg stille og forsiktig ut av livet ditt. Noe så passivt aggressivt er det klin umulig å forholde seg til. Anonymkode: 66d63...1b6 Hun sendte den faktisk.. Og har kanskje lært for ettertiden. Kanskje. Anonymkode: 8a713...1fb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #51 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr passiv aggressiv? Anonymkode: c2665...a0e Det er når du egentlig er sint, men redd for å vise at du er det (fordi du er redd for at den andre skal tenke noe negativt om deg). Men siden du egentlig er sint, så vil dette skinne gjennom, veldig ofte er det fordi du blander en beskyldning sammen med noe som er veldig sukkersøtt. Her er noen eksempler: Tusen takk skal du ha for at du glemte bursdagen min, jeg ble sååå glad for det! Jeg er så glad i deg, selv om du svidde middagen i dag, du er så god du! Det er vanskelig å forholde seg til. Det enkleste er ofte å si det rett ut: Jeg ble lei meg da du glemte bursdagen min. Den middagen var nokså svidd! Anonymkode: 66d63...1b6 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #52 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk men den forklaringen var litt for dyp for en blondine som meg. Enkelt forklart så er det en som er voldelig? Eller? Anonymkode: c2665...a0e Nei, det er ikke det samme som vold. Det er ofte mennesker som har lært at de ikke får lov til å være sinte eller som har lav selvtillit, som blir passivt aggressive. Ts synes det var sårende og leit at hun ikke hørte noe fra han fyren. Men i stedet for å si det rett ut, så sa hun det på en sukkersøt måte for å vise at hun ikke brydde seg. Men han forstår at hun blir lei seg likevel. For hvis hun ikke hadde brydd seg, så ville hun ikke ha sendt melding i det hele tatt. Hun kunne ha skrevet: Jeg legger merke til at du ikke skriver så mye som du pleier, er det noe som har hendt? Da ville han forstått at hun brydde seg, men uten at hun angrep han for det. Anonymkode: 66d63...1b6 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #53 Skrevet 17. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke det samme som vold. Det er ofte mennesker som har lært at de ikke får lov til å være sinte eller som har lav selvtillit, som blir passivt aggressive. Ts synes det var sårende og leit at hun ikke hørte noe fra han fyren. Men i stedet for å si det rett ut, så sa hun det på en sukkersøt måte for å vise at hun ikke brydde seg. Men han forstår at hun blir lei seg likevel. For hvis hun ikke hadde brydd seg, så ville hun ikke ha sendt melding i det hele tatt. Hun kunne ha skrevet: Jeg legger merke til at du ikke skriver så mye som du pleier, er det noe som har hendt? Da ville han forstått at hun brydde seg, men uten at hun angrep han for det. Anonymkode: 66d63...1b6 Ok takk for forklaringen Da lagde det mer mening. Anonymkode: c2665...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #54 Skrevet 17. august 2016 12 timer siden, Hausfrau Merkelmor skrev: Du syns ikke reaksjonen din er grunn nok? I stedet for å bare "ta hintet" så velger du å sende en passiv-aggressiv melding om at du gjør det. Hvordan ville du da reagert på direkte avvisning? Dessuten er det ikke så svart/hvitt som at han enten er interessert eller så er han det ikke. Han kan være litt interessert samtidig som han er lei av daglig kontakt med deg. Kvinner kan bli veldig klengete veldig raskt, og man kan fort få behov for å distansere seg. 11 timer siden, Hausfrau Merkelmor skrev: Det er egentlig ikke noe å lure på. Menn dater for sex, kvinner for samliv. Når menn får tenkt seg om /hormonnivået dropper så er det plutselig ikke så stas at en kvinne begynner å tre inn i livet ditt. Han er neppe like tent lenger. Det kan ha noe med henne å gjøre, men det kan også være helt uavhengig av henne. Jeg tror dog mange kvinner er ekstremt lite selektive på hva de sier rundt menn og at det fort kan bli to much info, og dermed så dør interessen. Dette gjelder endel men og, TRO meg. Anonymkode: 7ef7c...720 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #55 Skrevet 17. august 2016 6 timer siden, Coronas skrev: Jepp, dårlig sjakktrekk ja. Mange gutter blir lettskremt når man gir alt og ønsker forhold litt for fort.. Kvinner og... Anonymkode: 7ef7c...720 2
Coronas Skrevet 18. august 2016 #56 Skrevet 18. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner og... Anonymkode: 7ef7c...720 Ja helt sikkert Jeg tror at når man er single for lenge, så ønsker man seg kanskje ikke noen for fort. Man blir litt sær og kanskje trives litt for godt alene.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #57 Skrevet 18. august 2016 Den 16.8.2016 at 0.30, AnonymBruker skrev: Jo det er jeg klar over at kvinner gjør,men jeg hører nå mest om menn som gjør dette. De fleste av mine venninner er voksne nok til å si face to face at de ikke vil date en person noe mer eller sende en melding i det minste. 1 uke uten kontakt er mye dersom man er interessert. Har spurt mine amerikanske kompiser og de er enig med meg. If he's into you he'll let you know! Anonymkode: c2665...a0e Tror du høres mest om menn som gjør dette da du er kvinne og henger med flest kvinner. Jeg som er mann hører nesten utelukkende om kvinner som gjør det, der de fleste av mine venner avslutter ryddig og ordentlig med at de ikke vil mer, men selv opplever at folk ikke møter til date og heller ikke sier ifra om noe. Anonymkode: 9bf09...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #58 Skrevet 19. august 2016 Den 17. august 2016 at 21.51, AnonymBruker skrev: Hun sendte den faktisk.. Og har kanskje lært for ettertiden. Kanskje. Anonymkode: 8a713...1fb Ja jeg sendte meldingen, og han kom hit samme dag og beklaget seg, forklarte at han har hatt litt mye å gjort og han skjønte godt hvorfor jeg tenkte på det viset jeg gjorde ettersom vi hver dag i flere mnd har sendt sikkert 30-40 mld om dagen. Nå har han vært her hver dag siden og unnskyldet seg for at han ikke forklarte meg hva det var han var så stille for. Så det jeg lærte er at, om jeg vil noe og lurer på noe så er det bare å gjøre det.👍🏻 Da fant han også ut at, jeg er ikke en person man leker med.. Nei de smilefjesene på mld var ikke med når jeg sendte til han.. Anonymkode: 24adb...c90
Inwe Skrevet 20. august 2016 #59 Skrevet 20. august 2016 Han jeg holder på med for tiden gjorde også sånt til å begynne med. Vi var veldig på hverandre helt fra starten, mye møter og mye følelser. Han trakk seg et par ganger unna i en uke. Nesten umulig å få svar og han sendte ingenting selv. Da vi møttes igjen spurte jeg om hvorfor det var sånn, det virker da som du er interessert når vi møtes. Han sa han gjorde det med vilje, da han også trengte tid til å føle på ting. Det skjer endel i livet hans for tiden og han trenger tid til å tenke over hva han vil. Han kom tilbake begge gangene og sa han hadde savnet meg veldig. Nå er vi sammen hver dag igjen og han er fortsatt like interessert. Jeg for min del ville aldri sendt noe sånt etter en uke. Det er alt for kort tid. Men jeg måtte jo spørre selv, men jeg spurte mer rett ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå