AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #1 Skrevet 16. august 2016 Hei, i de siste månedene så har jeg vært med en fyr nesten hver dag, hele tiden. Den siste uka har han ikke tatt kontakt og svarer kort på meldingene mine, så jeg lurer på om jeg skal sende denne meldingen til han? 😊 Hei😊 Ettersom vi ikke har pratet på veldig lenge så tar jeg hintet og sletter nummeret ditt, selv om det har vært fint om du kunne vært ærlig mot meg og ikke gjort det på dette viset. Og jeg trenger heller ikke høre hva det var som gikk galt😊 Er den litt "desperat eller teit"? Eller er det en helt grei melding å sende? Anonymkode: 24adb...c90
Envy Skrevet 16. august 2016 #2 Skrevet 16. august 2016 (endret) Jeg ville bare droppet å ta noe mer kontakt i det hele tatt. Med den mld viser du at du tenker på ham og bryr deg. Ikke slett han, ikke send noe, bare lev ditt liv videre. Gjør dine ting, gå videre, ikke gi mer oppmerksomhet som forer egoet hans. Endret 16. august 2016 av Envy 33
Forundret.. Skrevet 16. august 2016 #3 Skrevet 16. august 2016 Jeg ville ikke sendt den meldingen. Jeg hadde nok bare brutt kontakten. 8
Gjest Spiderman Skrevet 16. august 2016 #4 Skrevet 16. august 2016 Syntes personlig det er innafor å si i fra om at du er interessert og hvis ikke han er det så ønsker du ikke kaste bort mer tid. Så slipper du å gå rundt å lure
Frøken.stille Skrevet 16. august 2016 #5 Skrevet 16. august 2016 Nei ikke send den meldingen... Det virker litt desperat. 11
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #6 Skrevet 16. august 2016 1 minutt siden, Plaskebrus skrev: Syntes personlig det er innafor å si i fra om at du er interessert og hvis ikke han er det så ønsker du ikke kaste bort mer tid. Så slipper du å gå rundt å lure Ja det er akkurat det 🙄 Anonymkode: 24adb...c90
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. august 2016 #7 Skrevet 16. august 2016 Du skal ikke ofre denne drittsekken ett eneste minutt til av livet ditt! Det er vanskelig, og selvfølgelig forstår jeg jo at du vil ha en form for avslutning, men det får du nok ikke. Slike menn er feige, og er egentlig ikke noe særlig mann i utgangspunktet. Slett nr hans, og gå videre. 5
FantasDick Skrevet 16. august 2016 #9 Skrevet 16. august 2016 Jeg hadde ikke sendt den, virker bare rart - og litt desperat. Hvis du ikke vil ha kontakt med han lengre og heller ikke trenger å høre hva som gikk galt er det vel bare å nettopp ikke ha kontakt? Ikke ta kontakt for å si at du ikke vil ha kontakt, liksom. 12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #10 Skrevet 16. august 2016 Ville droppet smileyene, føler det gir meldingen et veldig passiv-aggressivt preg Hvis det ikke er 100 % sikkert at han har kuttet deg ut, hvis det er en liten sjans for at han bare er opptatt med noe/noe har skjedd i livet hans, ville jeg kanskje heller skrevet noe sånt: "Hei. Har merket at kontakten vår har dabbet veldig av den siste tiden, og lurer på om jeg skal ta hintet og slette nummeret ditt?" Anonymkode: e1809...ea9 16
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #11 Skrevet 16. august 2016 Ville ikke sendt den. Vet det er dritt, men gjør deg litt "kostbar" nå, selvom du har lyst å prate med han. Vær slik han er, ikke ta kontakt. Syns ikke det er ålreit av han, det er skikkelig feigt. Anonymkode: 2da7a...30f 3
Gjest Spiderman Skrevet 16. august 2016 #12 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hei. Har merket at kontakten vår har dabbet veldig av den siste tiden, og lurer på om jeg skal ta hintet og slette nummeret ditt?" Amen. Liker du han så trenger du ikke å spille" ikke-desperat" spillet og kaste bort tid på å håpe at han tar kontakt. Tro meg. Liker han deg så bryr han seg ikke om at du virker litt desperat. Hvis ud ikke tar kontakt burde du like greit gå videre og få han ut av hodet.
WubWub Skrevet 16. august 2016 #13 Skrevet 16. august 2016 11 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Du skal ikke ofre denne drittsekken ett eneste minutt til av livet ditt! Det er vanskelig, og selvfølgelig forstår jeg jo at du vil ha en form for avslutning, men det får du nok ikke. Slike menn er feige, og er egentlig ikke noe særlig mann i utgangspunktet. Slett nr hans, og gå videre. Hva mener du med at han ikke er særlig mann? Tenker du at han er mer kvinne eller kanskje intetkjønn? Også; Hvorfor er han drittsekk? Å fade ut noen trenger ikke nødvendigvis bety at man er drittsekk. Det kan heller bero på at man er konfliktsky f.eks. 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #14 Skrevet 16. august 2016 Det er litt for mye drama. Men en kort melding for å høre om han har logget seg ut? Det er jo greit, for din egen sjelefred. Og såpass voksen bør han være at han kan gi deg et svar. Og svarer han at han er usikker, eller ikke vil mer, slett nr hans... Jeg hadde droppet å send noe som helst, hans taushet er svar nok. Du har prøvd å få kontakt, mens han ikke. Dropp ham, slett nr.... Anonymkode: e0c3a...d7a 3
WubWub Skrevet 16. august 2016 #15 Skrevet 16. august 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, i de siste månedene så har jeg vært med en fyr nesten hver dag, hele tiden. Den siste uka har han ikke tatt kontakt og svarer kort på meldingene mine, så jeg lurer på om jeg skal sende denne meldingen til han? 😊 Hei😊 Ettersom vi ikke har pratet på veldig lenge så tar jeg hintet og sletter nummeret ditt, selv om det har vært fint om du kunne vært ærlig mot meg og ikke gjort det på dette viset. Og jeg trenger heller ikke høre hva det var som gikk galt😊 Er den litt "desperat eller teit"? Eller er det en helt grei melding å sende? Anonymkode: 24adb...c90 Syntes meldingen oser av passiv-aggressivitet. Meldingen der vil bare gjøre han enda sikker i sin sak og den vil nok føre til at han tenker han gjorde det rette valget. Det er vel kanskje ikke helt det du vil oppnå? Den der "Jeg tar hintet..." pleier vekke motsatt følelser i motparten enn det man opprinnelig ønsker oppnå. Ellers så lurer jeg på hvorfor du tar sånn på vei at dere har hatt lite kontakt i EN uke. Altså - EN uke. Kanskje det har skjedd noe? Kanskje han trenger litt rom for seg selv? Det er ikke alltid slik at man har overskudd til å fosse hverandre ned med samtaler hver eneste dag. Endret 16. august 2016 av WubWub 12
Tibbie Skrevet 16. august 2016 #16 Skrevet 16. august 2016 Drop det. Du virker superdesperat og det virker litt som om at du ikke har mye på gang i livet ditt når du lar det gå sånn innpå deg. Jeg skjønner forresten ikke greia med å slette folk sitt telefonnummer sånn? Er det fordi du ønsker å søke opp nummeret om han skulle kontakte deg? Eller at du må søke det frem om du en gang skulle trenge det? 3
Gjest Lithe. Skrevet 16. august 2016 #17 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, Tibbie skrev: Drop det. Du virker superdesperat og det virker litt som om at du ikke har mye på gang i livet ditt når du lar det gå sånn innpå deg. Jeg skjønner forresten ikke greia med å slette folk sitt telefonnummer sånn? Er det fordi du ønsker å søke opp nummeret om han skulle kontakte deg? Eller at du må søke det frem om du en gang skulle trenge det? Enig i at meldingen bør droppes og at telefonnummer ikke trenger å bli sletta. Men å lure på hvor personen ble av helt plutselig betyr ikke nødvendigvis at man ikke har et liv eller at man ikke har mye på gang i livet
Gjest 123Sol Skrevet 16. august 2016 #18 Skrevet 16. august 2016 Kanskje det er en veldig god grunn til at han ikke har tatt kontakt og svarer kort når du sender? Ville spurt om årsaken, jeg. Ikke bare slenge en sånn teit melding til han ut av det blå
Gjest NotNaomi Skrevet 16. august 2016 #19 Skrevet 16. august 2016 Det er ikke "veldig lenge"å ikke ha snakket med noen på en uke akkurat. Hadde jeg fått en sånn meld hadde jeg ihvertfall blitt irritert,for det kan faktisk være at det har skjedd noe,og at han ikke føler for å fortelle akkurat nå. Ikke trekk så forhastede slutninger,gi det litt mer tid. Om det går enda en uke,så kan du jo reagere,men ville uansett ikke sendt en sånn melding. Det virker krevende,og hvorfor ikke heller være ærlig og nøkyern og spørre om han ikke vil mer? Det er jo mye mer voksent,eller så hadde jeg egentlig bare latt det fade ut. Nå må du jo ha blitt litt kjent med ham og fått en følele av hvor dere står,så det må jo også bli tatt med i betrakningen?
WubWub Skrevet 16. august 2016 #20 Skrevet 16. august 2016 Et øyeblikk siden, NotNaomi skrev: Det er ikke "veldig lenge"å ikke ha snakket med noen på en uke akkurat. Hadde jeg fått en sånn meld hadde jeg ihvertfall blitt irritert,for det kan faktisk være at det har skjedd noe,og at han ikke føler for å fortelle akkurat nå. Ikke trekk så forhastede slutninger,gi det litt mer tid. Om det går enda en uke,så kan du jo reagere,men ville uansett ikke sendt en sånn melding. Det virker krevende,og hvorfor ikke heller være ærlig og nøkyern og spørre om han ikke vil mer? Det er jo mye mer voksent,eller så hadde jeg egentlig bare latt det fade ut. Nå må du jo ha blitt litt kjent med ham og fått en følele av hvor dere står,så det må jo også bli tatt med i betrakningen? +1. Mye sannhet i dette innlegget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå