AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #41 Skrevet 18. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere kan gjøre narr av det så mye dere vil, det forandrer ikke det faktum at forsovelse selvfølgelig kan forhindres. Som en annen skrev over, hvis man slår av telefonen i halvsøvne, sørg for å ha vekkingen utenfor rekkevidde. Er ikke tilfeldig at det alltid er de samme folkene som forsover seg. Anonymkode: eba51...f66 Sant nok at enkelte er gjengangere. Men 99% kan forsove seg. Jeg har forsovet meg 2 ganger til jobb på 15 år. Er ingen gjenganger da:p Forsov meg riktig nok 5 timer den siste gangen og ble mobbet godt på jobb. Anonymkode: e3f60...2b7
TheGirlWhoWaited Skrevet 18. august 2016 #42 Skrevet 18. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kan gjøre narr av det så mye dere vil, det forandrer ikke det faktum at forsovelse selvfølgelig kan forhindres. Som en annen skrev over, hvis man slår av telefonen i halvsøvne, sørg for å ha vekkingen utenfor rekkevidde. Er ikke tilfeldig at det alltid er de samme folkene som forsover seg. Anonymkode: eba51...f66e For å svare deg seriøst da: Hvis man til stadighet og ofte forsover seg, kan man selvfølgelig gjøre noe med dette. Som du skriver: ha flere vekkeklokker, måtte stå opp for å slå den av og andre ting. Men så hender det faktisk uhell. At et menneske som _aldri_ forsover seg likevel gjør det. Selv våkner jeg lett, og vil betegne med som en som aldri forsover seg. Men to eller tre ganger har det jo skjedd likevel. Den siste gangen hadde jeg satt på alarm til riktig tid - det var bare så synd at disse fancy nye telefonene har en funksjon som gjør at man kan bestemme hvilke dager den skal ringe til denne tiden - og det var IKKE den dagen jeg skulle vekkes.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #43 Skrevet 18. august 2016 Den 17.8.2016 at 13.14, Sjørøveren skrev: Hahaha melder de fra til barnevernet om det så er det noe alvorlig galt med de! Tror barnevernet hadde blitt sjokkert av den anmeldelsen, hvis det ikke er noen som elsker drama og ta på barn fra foreldra så klart. De fleste viser forståelse når noen har problem med å komme seg dit og det er ikke din feil at det ikke går buss. Vurdert å ta lappen selv så trenger du ikke være avhengig av andre? Vi blei meldt til bv( da fikk vi aldri innkallelsen) det viste seg at helsestasjonen hadde sendt til feil adresse og hadde ikke sjekket opp adressen da brevene kom i retur! Så vi snakket med ei dame i tlf fra helsestasjonen som beklaga feilen og sa at helsesøster kunne melde ifra til bv om at det hadde skjedd en feil fra deres side, men når jeg fikk snakket med hun helsesøsteren så var hun så sur! Ikke søren om hun skulle trekke saken men om bv ringte hun så kunne hun forklare hva som hadde skjedd feil, da bv ringte nektet hun for at hun hadde sendt feil og løy. Jeg ble helt satt ut da! Anonymkode: 13c15...df7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #44 Skrevet 18. august 2016 Det finnes vel en tråd om noen som ikke hadde møtt hos tannlegen med barnet, etter adresse-rot, som ble meldt til BV. Og ikke skjønner jeg argumentet med at man kan få trøbbel hvis en fra før er involvert i en sak. Feil kan skje også da, og bør ikke brukes for å sette noen i dårlig lys Anonymkode: 51246...cf0
Gjest Sjørøveren Skrevet 18. august 2016 #45 Skrevet 18. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi blei meldt til bv( da fikk vi aldri innkallelsen) det viste seg at helsestasjonen hadde sendt til feil adresse og hadde ikke sjekket opp adressen da brevene kom i retur! Så vi snakket med ei dame i tlf fra helsestasjonen som beklaga feilen og sa at helsesøster kunne melde ifra til bv om at det hadde skjedd en feil fra deres side, men når jeg fikk snakket med hun helsesøsteren så var hun så sur! Ikke søren om hun skulle trekke saken men om bv ringte hun så kunne hun forklare hva som hadde skjedd feil, da bv ringte nektet hun for at hun hadde sendt feil og løy. Jeg ble helt satt ut da! Anonymkode: 13c15...df7 Lurer på hva som feiler folk for tiden. Ikke minst barnevernet. Liker de så godt å ta barn og ødelegge livet til barn og foreldre kun for de ikke møter opp på noe, ikke kommer seg der til, eller glemmer en time? WTF! Hva skjer med det norske barnevernet. Ikke minst helsesøstre og de som melder fra. De må ha fått noe alvorlig over seg hele gjengen. En slags "jeg vil ødelegge andres liv" syndrom.
Ego Skrevet 18. august 2016 #46 Skrevet 18. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kan gjøre narr av det så mye dere vil, det forandrer ikke det faktum at forsovelse selvfølgelig kan forhindres. Som en annen skrev over, hvis man slår av telefonen i halvsøvne, sørg for å ha vekkingen utenfor rekkevidde. Er ikke tilfeldig at det alltid er de samme folkene som forsover seg. Anonymkode: eba51...f66 Er nok ikke tilfeldig, nei. Skulle nesten tro det var sånn at de som jevnt over har vanskelig for å våkne også er de som forsover seg oftest. Rart. Er sikkert nydelig å ha det sånn at en vekkerklokke litt utenfor rekkevidde er nok, men dette funker ikke for alle. Har selv forsøkt dagslyslampe med grusom ringelyd som krevde klatring på stol for å slå av, men likevel opplevd å forsove meg fordi kropp og hode rett og slett ikke våkner og jeg ikke en gang registrerer at jeg returnerer til sengen. Litt avsporing fra HI dette, beklager..
Sulosi Skrevet 19. august 2016 #47 Skrevet 19. august 2016 Den Thursday, August 18, 2016 at 21.07, Ego skrev: Er nok ikke tilfeldig, nei. Skulle nesten tro det var sånn at de som jevnt over har vanskelig for å våkne også er de som forsover seg oftest. Rart. Er sikkert nydelig å ha det sånn at en vekkerklokke litt utenfor rekkevidde er nok, men dette funker ikke for alle. Har selv forsøkt dagslyslampe med grusom ringelyd som krevde klatring på stol for å slå av, men likevel opplevd å forsove meg fordi kropp og hode rett og slett ikke våkner og jeg ikke en gang registrerer at jeg returnerer til sengen. Litt avsporing fra HI dette, beklager.. Du er ikke alene. Jeg har hatt mange rare forsøk, å ha klokka utenfor rekkevidde...det satte ikke naboen pris på 😕
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #48 Skrevet 19. august 2016 24 minutter siden, Sulosi skrev: Du er ikke alene. Jeg har hatt mange rare forsøk, å ha klokka utenfor rekkevidde...det satte ikke naboen pris på 😕 Det må jo være livsfarlig å ha det slik. Tenk om brann alarmen går og dere sover videre. Jeg vet det finnes sykdommer som kan virke inn og gjøre folk bort i mot bevisstløse. Men, jeg vedder ganske mye på at de fleste kommer seg opp om det er noe som er viktig for dem. Anonymkode: a6032...4eb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #49 Skrevet 19. august 2016 Den 18. august 2016 at 21.07, Ego skrev: Er nok ikke tilfeldig, nei. Skulle nesten tro det var sånn at de som jevnt over har vanskelig for å våkne også er de som forsover seg oftest. Rart. Er sikkert nydelig å ha det sånn at en vekkerklokke litt utenfor rekkevidde er nok, men dette funker ikke for alle. Har selv forsøkt dagslyslampe med grusom ringelyd som krevde klatring på stol for å slå av, men likevel opplevd å forsove meg fordi kropp og hode rett og slett ikke våkner og jeg ikke en gang registrerer at jeg returnerer til sengen. Litt avsporing fra HI dette, beklager.. Ta zink og eller nattlysolje vitamintilskudd. Jeg ble en ny person. Stabilt blodsukker er nøkkelen. Anonymkode: aa44a...09b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #50 Skrevet 20. august 2016 Den 17.8.2016 at 13.03, AnonymBruker skrev: Jeg sa ikke i fra fordi jeg prøvde å finne noen som kunne kjøre oss, eller en bil å låne. Jeg har lappen. Ringte i dag og fikk beskjed om at det ikke var så nøye. Vi har tross alt vært på kontroll hos legen tidligere. TS. Anonymkode: 15bcd...338 Det går vel buss til dette stedet? Anonymkode: 86d9f...751
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå