Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 13. august 2016 #21 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det viser seg at denne ulven ikke er noen ulv, men en varulv. Hun blir til en vakker kvinne og om du kysser henne, brytes forbannelsen, og hun blir din for alltid. Anonymkode: a347a...ce8 Best. Save. EVER.
Gjest Scorpio_ Skrevet 13. august 2016 #22 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å drømme om at du er på fisketur. Du får napp, men beistet er så stort at det drar deg utti. Du blir iskald, men velger å legge på svøm og ta igjen beistet, for en slik fisk bare må du få tak i! Anonymkode: a347a...ce8 I fear no evil!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #23 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, PaperFlower skrev: Pip? Du kommer til å drømme om at du får et brev i posten. Inni brevet står det ingenting, men er tegnet et hjerte. Du skjønner ingenting. Senere ringer det på døren, og der står det et bud med en blomsterbukett. I kortet som er lagt ved står det også et hjerte. Du skjønner ingenting, men tenker at du kanskje har fått en hemmelig beundrer? Senere på kvelden ringer det atter på døren, denne gangen står det et kjent ansikt... det var noe kjent med han... men du klarer ikke helt sette fingeren på det. Men han ser lekker ut! Så han spør, fikk du blomstene? Jeg lurte på om du ville bli med ut og spise middag... Eh hva heter du, spør du? Vet du ikke det da, jeg er Ari Behn :D Anonymkode: a347a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #25 Skrevet 13. august 2016 7 minutter siden, Freshsister skrev: Spå meg også?! Du drømmer om at du skal på cafe med en venninne, men når du sitter der - så kikker du ned, og oppdager at du har glemt å ha på deg bukser! Anonymkode: a347a...ce8
Freshsister Skrevet 13. august 2016 #26 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å drømme om at du får et brev i posten. Inni brevet står det ingenting, men er tegnet et hjerte. Du skjønner ingenting. Senere ringer det på døren, og der står det et bud med en blomsterbukett. I kortet som er lagt ved står det også et hjerte. Du skjønner ingenting, men tenker at du kanskje har fått en hemmelig beundrer? Senere på kvelden ringer det atter på døren, denne gangen står det et kjent ansikt... det var noe kjent med han... men du klarer ikke helt sette fingeren på det. Men han ser lekker ut! Så han spør, fikk du blomstene? Jeg lurte på om du ville bli med ut og spise middag... Eh hva heter du, spør du? Vet du ikke det da, jeg er Ari Behn :D Anonymkode: a347a...ce8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #27 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, Krigerunge skrev: Meg! Pip! Meg! Du drømmer om en dinosaur som står utenfor huset ditt og du tør ikke gå ut, men du kan ikke komme for sent og tenker på hvordan du skal snike deg ut av huset uten at dinosauren ser deg. Anonymkode: a347a...ce8
PaperFlower Skrevet 13. august 2016 #28 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å drømme om at du får et brev i posten. Inni brevet står det ingenting, men er tegnet et hjerte. Du skjønner ingenting. Senere ringer det på døren, og der står det et bud med en blomsterbukett. I kortet som er lagt ved står det også et hjerte. Du skjønner ingenting, men tenker at du kanskje har fått en hemmelig beundrer? Senere på kvelden ringer det atter på døren, denne gangen står det et kjent ansikt... det var noe kjent med han... men du klarer ikke helt sette fingeren på det. Men han ser lekker ut! Så han spør, fikk du blomstene? Jeg lurte på om du ville bli med ut og spise middag... Eh hva heter du, spør du? Vet du ikke det da, jeg er Ari Behn :D Anonymkode: a347a...ce8 Fun fact: jeg har alltid syntes Ari Behn er kjekk. Jeg kommer til å ha null problemer med denne drømmen.
Freshsister Skrevet 13. august 2016 #29 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du drømmer om at du skal på cafe med en venninne, men når du sitter der - så kikker du ned, og oppdager at du har glemt å ha på deg bukser! Anonymkode: a347a...ce8 Herlig! Like gøy hver gang denne drømmen. Not.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #31 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår hva du kommer til å drømme om i natt. Gi meg et pip, så skal jeg fortelle hva du kommer til å drømme om. Anonymkode: a347a...ce8 PIIIPPPP !!:D:D Anonymkode: db3d4...fdc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #32 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, Tirilpia skrev: Piiiip 😄 Du drømmer om at du er gravid, men aner ikke hvem som kan være faren! Og ikke skjønner du hvordan du har blitt gravid...... Plutselig er fødselen i gang. Siden det er en drøm, kjenner du ikke smertene, og den går veldig fort, det eneste du husker er at jordmoren sier: Det ble en gutt! Anonymkode: a347a...ce8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #33 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du drømmer om at du er gravid, men aner ikke hvem som kan være faren! Og ikke skjønner du hvordan du har blitt gravid...... Plutselig er fødselen i gang. Siden det er en drøm, kjenner du ikke smertene, og den går veldig fort, det eneste du husker er at jordmoren sier: Det ble en gutt! Anonymkode: a347a...ce8 nei så ekkelt hahaha... jeg å typen prøver å få barn...:P heheh e og han snakker hele tiden om at han ønskes seg gutt, da han allerede har 3 jenter hehehhe da får vi se hva natten pringer.. og krysser fingrene på at jeg faktisk er gravid.. MEN med kjæresten min såklart !:) Anonymkode: db3d4...fdc
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 13. august 2016 #35 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår hva du kommer til å drømme om i natt. Gi meg et pip, så skal jeg fortelle hva du kommer til å drømme om. Anonymkode: a347a...ce8 JA.!! Gjerne det..!!.. Selv om jeg ikke altid husker drømmene mine,men gjør det ofte...Veldig spent nå......!!!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #36 Skrevet 13. august 2016 14 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: JA.!! Gjerne det..!!.. Selv om jeg ikke altid husker drømmene mine,men gjør det ofte...Veldig spent nå......!!! Du drømmer om at du sitter og ser på tv, plutselig ringer telefonen - skjult nummer! Du vegrer deg litt for å ta den og tenker det nok er en telefonselger, men sier irritert - jah, hallo? (irritert fordi ble avbrutt i filmen). Hei, det er fra Norsk Tipping! Du har vunnet 56 millioner! Hæh er det sant? Du har aldri vært så glad før og hopper i taket. Det første du gjør er å gå inn på nettet for å se hvilken bil du har råd til, men ender opp på en pokerside. Du vinner enda flere penger og tenker at her har du dagen med deg og spiller enda mer, men så innser du at du har tapt alle pengene! Anonymkode: a347a...ce8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #37 Skrevet 13. august 2016 26 minutter siden, Christina146 skrev: Meeeg pls Du drømmer at du er på sirkus. Plutselig kommer en klovn og drar deg frem på scena og sier du må balansere på line. Du blir dritnervøs og sier du aldri har gjort det før, men klovnen sier det er dritenkelt og dytter deg ut på lina.. Det er kjempelangt ned og du kjenner hvordan den svaier og du tenker at din siste time er kommet. Men du er flinkere enn du tror og klarer å holde balansen, men fortsatt nervøs og skjelvende, og håper du snart er fremme, men samme hvor mye du går, så kommer du aldri frem....... plutselig mister du balansen og faller - så våkner du av en følelse av å falle - og er lettet over at dette var en drøm. Anonymkode: a347a...ce8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #38 Skrevet 13. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei så ekkelt hahaha... jeg å typen prøver å få barn...:P heheh e og han snakker hele tiden om at han ønskes seg gutt, da han allerede har 3 jenter hehehhe da får vi se hva natten pringer.. og krysser fingrene på at jeg faktisk er gravid.. MEN med kjæresten min såklart !:) Anonymkode: db3d4...fdc Du vet i drømmer så forvrenges ting.... og da kan det være du drømmer at du ikke vet hvem Men det var litt rart, for jeg følte på meg noe med baby og en gutt.. .at du kanskje var gravid... var litt derfor jeg kom på denne drømmen og at du drømmer om det. Jeg tror du får en gutt - irl Anonymkode: a347a...ce8
Gjest Christina146 Skrevet 13. august 2016 #39 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du drømmer at du er på sirkus. Plutselig kommer en klovn og drar deg frem på scena og sier du må balansere på line. Du blir dritnervøs og sier du aldri har gjort det før, men klovnen sier det er dritenkelt og dytter deg ut på lina.. Det er kjempelangt ned og du kjenner hvordan den svaier og du tenker at din siste time er kommet. Men du er flinkere enn du tror og klarer å holde balansen, men fortsatt nervøs og skjelvende, og håper du snart er fremme, men samme hvor mye du går, så kommer du aldri frem....... plutselig mister du balansen og faller - så våkner du av en følelse av å falle - og er lettet over at dette var en drøm. Anonymkode: a347a...ce8 Uff nei! Har en frykt for klovner
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #40 Skrevet 13. august 2016 8 minutter siden, Christina146 skrev: Uff nei! Har en frykt for klovner Åh det hadde jeg også - men det var da jeg var liten Var livredd for at klovnene skulle komme bort til meg. Anonymkode: a347a...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå