Monikalis Skrevet 13. august 2016 #1 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Jeg har et lite problem, jeg er 23 og min bror er 19. Han har for ca 1/2 år siden blitt sammen med en jente, på16. Hun er det verste menneske jeg har møtt, hun ee så stygg med meg. Truer meg med ting jeg ikke skal gå innpå, trykker meg ned psykisk på meldinger og jeg har endelig fått blokket henne over alt. Hun har ingen grunn til dette, annet at jeg har sagt til min bror i begynnelsen at hun er fæl. Nå som han tar hennes side knuser det hjerte mitt, vi hadde ett fint vennskap og har der forsatt så lenge hun ikke er i nærheten. Men jeg klarer ikke mer av han om han ikke ser hvor stygg hun er, han blir også veldig mye slemmere med meg rundt henne. Jeg vet jeg høres ut som er 14 åring, men er sårt siden han er broren min... Jeg er også 3 månder på vei, men valgt å holde det hemmelig siden jeg ikke vil han skal ha noe med barnet mitt å gjøre så lenge hun er rundt... Er det andre med noe sånt i erfaring som kan komme med noen trøstende ord..? Endret 13. august 2016 av Monikalis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 13. august 2016 #2 Del Skrevet 13. august 2016 Ta deg en laaaang pause fra begge to du Det er din rett, ingen vits i å ha kontakt med mennesker som behandler deg dårlig, ikke engang om det er nær familie! Go for it! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 13. august 2016 #3 Del Skrevet 13. august 2016 Slapp av, forholdet vil ikke vare evig 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #4 Del Skrevet 13. august 2016 Sjansen for at hun har hjernevasket han er ganske stor. Selv om han er famile så har du rett til å ha minimal/ingen kontakt. Du har ingen plikt til å forholde deg til dette. Kanskje er en klar beskjed det som skal til for at han skal åpne øynene? Anonymkode: dbd82...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Del Skrevet 13. august 2016 du har all rett til å avbryte kontakten, slike folk er ikke verdt å spare på Anonymkode: 998a4...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 13. august 2016 #6 Del Skrevet 13. august 2016 Godt de er så unge, for det ender neppe opp sammen! Så bare prøv å holde en nøytral tone så blir det slutt til slutt! Lykke til med baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå