Gå til innhold

Avbryte kontakt med bror.

Monikalis

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, jeg er 23 og min bror er 19. Han har for ca 1/2 år siden blitt sammen med en jente, på16. Hun er det verste menneske jeg har møtt, hun ee så stygg med meg. Truer meg med ting jeg ikke skal gå innpå, trykker meg ned psykisk på meldinger og jeg har endelig fått blokket henne over alt. Hun har ingen grunn til dette, annet at jeg har sagt til min bror i begynnelsen at hun er fæl. Nå som han tar hennes side knuser det hjerte mitt, vi hadde ett fint vennskap og har der forsatt så lenge hun ikke er i nærheten. Men jeg klarer ikke mer av han om han ikke ser hvor stygg hun er, han blir også veldig mye slemmere med meg rundt henne. Jeg vet jeg høres ut som er 14 åring, men er sårt siden han er broren min...

Jeg er også 3 månder på vei, men valgt å holde det hemmelig siden jeg ikke vil han skal ha noe med barnet mitt å gjøre så lenge hun er rundt... 

Er det andre med noe sånt i erfaring som kan komme med noen trøstende ord..?

Endret av Monikalis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en laaaang pause fra begge to du:) Det er din rett, ingen vits i å ha kontakt med mennesker som behandler deg dårlig, ikke engang om det er nær familie! Go for it!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for at hun har hjernevasket han er ganske stor. Selv om han er famile så har du rett til å ha minimal/ingen kontakt. Du har ingen plikt til å forholde deg til dette. Kanskje er en klar beskjed det som skal til for at han skal åpne øynene? 

Anonymkode: dbd82...27d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har all rett til å avbryte kontakten, slike folk er ikke verdt å spare på

Anonymkode: 998a4...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de er så unge, for det ender neppe opp sammen! Så bare prøv å holde en nøytral tone så blir det slutt til slutt! Lykke til med baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...