Gå til innhold

Er så ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å forholde meg til verden nå. Kanskje litt hardt sagt, men her er tingen.

Jeg elsker å pynte meg, sminke meg og generelt være fin, hvem gjør ikke det. Tidligere har jeg blitt utsatt for voldtektsforsøk og så ble jeg voldtatt 5 ganger av min daværende kjæreste. Så nå takler jeg ikke oppmerksomhet fra menn. Spesielt oppi årene. Synes det er ekkelt at de glor og smiler. Får lyst til å spy noen ganger. 

Er gravid også nå, 6 måneder på vei, og blir lagt mer merke til enn vanlig. Jeg er jo faktisk ikke stygg da og har fin kropp. Fikk en kommentar av eksen min hindagen : datteren din kommer til å være smellvakker dersom hun ligner på deg! Ble kvalm da, var jo kompliment fra hans side kanskje, ikke noe seksuelt ment, men jeg forstod det slik. At han kanskje fikk lyst å voldta meg på nytt eller gjøre meg noe siden jeg er "så vakker" og datteren kommer til å være "så pen" dersom hun ligner på meg. 

Aargh skulle ønske jeg ikke var så hårsår. Ikke sikkert eksen mener noe ekkelt med det, han har jo barn selv, men jeg likte det ikke bare.

så. Jeg lurer på om jeg er normal? Flere som har det slik? Voldtatt før eller ikke, har du problemer å forholde deg til enkelte mannfolk? 

Anonymkode: 84060...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden alle reagerer på ulik måte etter voldtekt så vil jeg absolutt ikke si at du reagerer på en unormal måte. Det er sikkert vanskelig for deg å se på slike kommentarer fra han på en koselig måte, siden du sikkert forbinder han med vonde minner. Dette er veldig forståelig. 

Fikk du bearbeidet voldtekten med en psykolog eller lignende? Jeg vet ikke om det er vanlig å finne alle menn ekle etter en slik hendelse. Jeg gjør ikke det, men som sagt så reagerer alle forskjellig.

Anonymkode: 8553a...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å forholde meg til verden nå. Kanskje litt hardt sagt, men her er tingen.

Jeg elsker å pynte meg, sminke meg og generelt være fin, hvem gjør ikke det. Tidligere har jeg blitt utsatt for voldtektsforsøk og så ble jeg voldtatt 5 ganger av min daværende kjæreste. Så nå takler jeg ikke oppmerksomhet fra menn. Spesielt oppi årene. Synes det er ekkelt at de glor og smiler. Får lyst til å spy noen ganger. 

Er gravid også nå, 6 måneder på vei, og blir lagt mer merke til enn vanlig. Jeg er jo faktisk ikke stygg da og har fin kropp. Fikk en kommentar av eksen min hindagen : datteren din kommer til å være smellvakker dersom hun ligner på deg! Ble kvalm da, var jo kompliment fra hans side kanskje, ikke noe seksuelt ment, men jeg forstod det slik. At han kanskje fikk lyst å voldta meg på nytt eller gjøre meg noe siden jeg er "så vakker" og datteren kommer til å være "så pen" dersom hun ligner på meg. 

Aargh skulle ønske jeg ikke var så hårsår. Ikke sikkert eksen mener noe ekkelt med det, han har jo barn selv, men jeg likte det ikke bare.

så. Jeg lurer på om jeg er normal? Flere som har det slik? Voldtatt før eller ikke, har du problemer å forholde deg til enkelte mannfolk? 

Jeg kan forstå deg, men hvis du ønsker mindre folkus på utseende ville jeg prøvd å dempe meg i klesveien. Går man sexy og med tettsittende klær og høye hæler ber man jo om oppmerksomhet. Jeg vet jo ikke om du gjør det, men bare et tips. 

Anonymkode: 988b2...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke rart i det hele tatt at du har problemer med å forholde deg til at eksen din sier noe slikt til deg - han har tross alt voldtatt deg gjentatte ganger. Hvorfor har du kontakt med han? Du må lære deg å sette grenser og ikke ha noen som helst kontakt med noen som har voldtatt deg.

Anonymkode: e3e46...12a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...