AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #21 Del Skrevet 15. august 2016 42 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Okey. God bedring i allefall. Syntes du jeg har rett at hvis noen har kreft så burde man oppføre seg som man gjør til vanlig? Yes! Anonymkode: cc521...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 16. august 2016 #22 Del Skrevet 16. august 2016 Å være tilnærmet helt normal er det aller beste. Jeg ser at noen har vanskligheter med å la være å tenke på at de har en syk person forran seg, de velger ordene mer nøye og er litt mer forsiktige, jeg synes det er greit, for de fleste omgås ikke syke mennesker så mye. Det værste er når folk sier "jeg vet akkurat hvordan du har det". Var en som sa til meg at han viste hvordan jeg hadde det forde han hadde fjernet galleblæra.. Jeg synes ikke det er det samme. Det er en grense mellom å bry seg og å spørre for mye, folk du egentlig ikke har en tett relasjon til mener de har rett til å spørre deg om helt utrolige ting. Å føre en normal samtale, og spøke og le er relativt god medisin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #23 Del Skrevet 17. august 2016 Det er vel hyggelig om man vise omtanke og spør om hvordan personen hr det og viser interesse? Anonymkode: cc521...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå