AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #21 Del Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan har du fått greie på dette? Dersom det allerede var noe som gikk rundt hadde vel hele bygda allerede visst om det? Anonymkode: 48a10...e2c Han fortalte meg det selv. Jeg møtte han på byen og da kom hele regla. Ble fort edru da ja! TS Anonymkode: 1e25e...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 14. august 2016 #22 Del Skrevet 14. august 2016 Den 12. august 2016 at 20.40, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en relativt kjent fotballspiller et par år. Men han ville ikke gifte seg, han sa at han ikke så for seg resten av livet med bare en dame. Så da gjorde jeg det slutt. Like etterpå møtte han en ny jente og giftet seg etterhvert med henne. Jeg skjønte ikke mye, det var ganske flaut synes jeg. Vi bor et lite sted og følte på at han ville gifte seg med henne og ikke meg. Men nå har jeg fått vite hvorfor. Hun har gått med på en avtale om at han får lov å være utro fire ganger i året. OMG! Har så lyst til å fortelle dette videre til venninner. For da vil dette fort bli spredd i bygda, og jeg kjenner på at statusen min går opp igjen. Hva synes dere? Er det ok å fortelle dette videre? Anonymkode: 1e25e...11a Jeg hadde fortalt det, dersom det gir deg bedre status så ser jeg ingen grunn til å holde tilbake. Når han ikke ville gifte seg med deg så kan han jo ha dey så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. august 2016 #23 Del Skrevet 14. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fortalte meg det selv. Jeg møtte han på byen og da kom hele regla. Ble fort edru da ja! TS Anonymkode: 1e25e...11a Det var smart av ham. Da kom han sladderen i forkjøpet. Er du forresten sikker på at han ikke drev gjøn med deg? Du kan bli til latter for hele bygda om du ikke passer deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #24 Del Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, Pawn Hearts skrev: Det var smart av ham. Da kom han sladderen i forkjøpet. Er du forresten sikker på at han ikke drev gjøn med deg? Du kan bli til latter for hele bygda om du ikke passer deg. Nei da. Sikker som banken! TS Anonymkode: 1e25e...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. august 2016 #25 Del Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei da. Sikker som banken! TS Anonymkode: 1e25e...11a Dette er en privatsak, og "statusen" din (hva faen det er) vil iallfall ikke bli bedre av at du får rykte som sladrekjerring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #26 Del Skrevet 14. august 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fortalte meg det selv. Jeg møtte han på byen og da kom hele regla. Ble fort edru da ja! TS Anonymkode: 1e25e...11a Jeg tviler på at han bryr seg nevneverdig om hvem som vet det ettersom han har fortalt eksen sin (deg) det, som han gikk fra og videre giftet seg med en annen kvinne. Jeg stiller meg ganske skeptisk til denne historien i seg selv, men dersom det stemmer virker du som et ganske usselt menneske. Anonymkode: 48a10...e2c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #27 Del Skrevet 14. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at han bryr seg nevneverdig om hvem som vet det ettersom han har fortalt eksen sin (deg) det, som han gikk fra og videre giftet seg med en annen kvinne. Jeg stiller meg ganske skeptisk til denne historien i seg selv, men dersom det stemmer virker du som et ganske usselt menneske. Anonymkode: 48a10...e2c Han gikk ikke fra meg. Jeg gikk fra han. Jeg fryder meg ja, det skal jeg innrømme. Anonymkode: 1e25e...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 14. august 2016 #28 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han gikk ikke fra meg. Jeg gikk fra han. Jeg fryder meg ja, det skal jeg innrømme. Anonymkode: 1e25e...11a Jeg skjønner ikke hvorfor du fryder deg. Her er det jo han som fikk der akkurat som han ville (nemlig å ikke kun 1 sexpartner for resten av liver), ikke du (som tydelig gjerne fortsatt skulle vært sammen med/gift med han). Hvis jeg hadde bodd i samme bygd som deg, og det er det jo mulig jeg gjør også, og hadde hørt at du hadde spredd dette om din ex, så hadde ikke statusen din gått opp i mine øyne. Den hadde gått ned. Endret 14. august 2016 av Semydfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 14. august 2016 #29 Del Skrevet 14. august 2016 Selvsagt må du fortelle det videre, dog som en hemmelighet. For hvis ikke folk i bygda vet at han har lov å være utro, hvor mye rykter og styr blir det ikke den dagen han har vært det, og det er oppdaget av kjentfolk? Så for å spare han og kona for masse sladder, så bør du informere (finere det enn sladre) sambygdingene dine om dette spesielle forholdet. Eller, så kan du rett og slett holde kjeften lukket, så slipper du å bli stemplet som DEN sjalu sutrekjærringa, som sprer usanne rykter om en stakkar eks. For det er det det ender opp som hvis du begynner å slarve om noe slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 14. august 2016 #30 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Nei, du skal ikke si det videre. Hemmelighet er en hemmelighet. Endret 14. august 2016 av Linnpinn9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 14. august 2016 #31 Del Skrevet 14. august 2016 Ukay, lurer litt på hvorfor han fortalte deg det. For å forklare hvorfor han gifta seg med denne dama eller for å få seg no? Hvis han prøvde seg hadde jeg vært skeptisk til sannheten i det. Og hvis han er så dum at han prøver seg på deg så knuller han jo rundt i bygda og det vil komme ut etterhvert uansett. Ba han deg holde det hemmelig? Noen er åpne om sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #32 Del Skrevet 14. august 2016 Dette er jo latterlig. Hun passet vel bedre for han enn deg. Slik er det bare. Du får nok giftet deg du også en gang dersom det betyr så mye. Anonymkode: 6f6d8...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #33 Del Skrevet 14. august 2016 Han er da for søren ikke utro når de er enige om det. Hva skal du fortelle dette for? Par i åpne forhold vet jo at folk vet dette ganske kjapt. Det tragiske er hvor sur og bitter det går an å være for andres lykke. Anonymkode: 6f6d8...43e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #34 Del Skrevet 14. august 2016 Det ble ikke dere, sånn er det bare. Kom deg videre i livet og ikke bland deg inn i forholdet han er i nå. Anonymkode: 8364c...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #35 Del Skrevet 14. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han gikk ikke fra meg. Jeg gikk fra han. Jeg fryder meg ja, det skal jeg innrømme. Anonymkode: 1e25e...11a Det blir for dumt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #36 Del Skrevet 14. august 2016 Kan du ikke bare si at grunnen til at dere aldri ble gift var fordi det var et vesentlig aspekt ved et evt ekteskap som du ikke kunne leve med. Så blir det opp til hver og enkelt om de spekulerer i det. Anonymkode: 4f101...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #37 Del Skrevet 14. august 2016 Hva har dette med din status å gjøre? Det må jo være noen år siden dere var sammen så jeg skjønner ikke at du bryr deg en gang. Var du bare sammen med han pga status? Høres sånn ut egentlig. La det ligge! Anonymkode: 4ec4e...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #38 Del Skrevet 14. august 2016 8 timer siden, LittleBabyBlue skrev: Ukay, lurer litt på hvorfor han fortalte deg det. For å forklare hvorfor han gifta seg med denne dama eller for å få seg no? Hvis han prøvde seg hadde jeg vært skeptisk til sannheten i det. Og hvis han er så dum at han prøver seg på deg så knuller han jo rundt i bygda og det vil komme ut etterhvert uansett. Ba han deg holde det hemmelig? Noen er åpne om sånt. Nei, han prøvde seg ikke. Men vi var jo litt fulle og da spurte jeg hvorfor han hadde endret seg med tanke på å gifte seg. Da fikk jeg hele historien gitt. Men jeg måtte love å ikke si det til noen. For kona ville ikke at det skulle komme ut. En del av avtalen er derfor at han ikke er utro i hjembygda. Anonymkode: 1e25e...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #39 Del Skrevet 14. august 2016 Hvordan kan det øke din status at det blir kjent at du er så prippen at du ikke ville være i et åpent forhold med en kjendis? Anonymkode: 293fc...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 14. august 2016 #40 Del Skrevet 14. august 2016 Gå videre. Vær glad du ikke er gift med han. Han sa det sikkert uansett bare for å få komme i buksene på deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå