Mippi Skrevet 12. august 2016 #41 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Noen flere? Prøver meg igjen jeg da, hvis det er ok. Lurer på om det å bli sammen med exen er en dårlig idé, eller en bra idé? Er glad i han, men mangler de rette følelsene... Men ser andre par som har det værre enn oss holde sammen. Har blitt så usikker...
Zouk Skrevet 12. august 2016 #42 Skrevet 12. august 2016 10 minutter siden, O.G. skrev: Keiseren. Du vil treffe en fyr rundt juletider. Han vil være en manns mann. Spennende! takk for kort
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #43 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Mippi skrev: Prøver meg igjen jeg da, hvis det er ok. Lurer på om det å bli sammen med exen er en dårlig idé, eller en bra idé? Er glad i han, men mangler de rette følelsene... Men ser andre par som har det værre enn oss holde sammen. Har blitt så usikker... Jeg omskrev spørsmålet ditt til: Vis meg hvordan det blir hvis Mippi går tilbake til eksen. Stavkongen. Blir ikke noe bedre, han vil trenge sitt "hoff" med venner og diverse, være lite hjemme og mye godt bruke heimen som et slags hotell. Kjenner du deg igjen så si ha det godt til ham, men tar jeg totalt feil så bli da gjerne ilag med ham igjen. Uansett du som tar valget her, ikke Tarot.
Serafina. Skrevet 12. august 2016 #44 Skrevet 12. august 2016 Vil det bli noe med han jeg hadde kontakt med tidligere i sommer? Vil vi møtes igjen?
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #45 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Serafina. skrev: Vil det bli noe med han jeg hadde kontakt med tidligere i sommer? Vil vi møtes igjen? 10/Mynter. Ja.
Filippa90 Skrevet 12. august 2016 #46 Skrevet 12. august 2016 Vil jeg bli gravid før jeg fyller 30? Er 26 nå.
hjertesukka Skrevet 12. august 2016 #47 Skrevet 12. august 2016 Skal på noen reiser i høst og til vinteren. Kommer alt til å gå som planlagt og vil jeg ha utbytte av disse reisene? ;-)
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #48 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Filippa90 skrev: Vil jeg bli gravid før jeg fyller 30? Er 26 nå. 6/Beger. Ja, en gutt og ei jente.
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #49 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Skal på noen reiser i høst og til vinteren. Kommer alt til å gå som planlagt og vil jeg ha utbytte av disse reisene? ;-) Stjernen. Ja, virker til å bli fine reiser.
Mippi Skrevet 12. august 2016 #50 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Jeg omskrev spørsmålet ditt til: Vis meg hvordan det blir hvis Mippi går tilbake til eksen. Stavkongen. Blir ikke noe bedre, han vil trenge sitt "hoff" med venner og diverse, være lite hjemme og mye godt bruke heimen som et slags hotell. Kjenner du deg igjen så si ha det godt til ham, men tar jeg totalt feil så bli da gjerne ilag med ham igjen. Uansett du som tar valget her, ikke Tarot. Kjenner det igjen! :-/ Så hvis alt annet av kjærlighet går til h***** og jeg blir sammen med exen igjen om noen år, så må jeg godta at ting blir slik de var? Slik forsto jeg svaret ditt.
Serafina. Skrevet 12. august 2016 #51 Skrevet 12. august 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: 10/Mynter. Ja. Tusen takk. Skal si fra om du har rett. Kan jeg spørre om du kan generalisere meg også?
Filippa90 Skrevet 12. august 2016 #52 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: 6/Beger. Ja, en gutt og ei jente. Faktisk hørt akkurat det samme da jeg var hos en spådame for lenge siden. Hun sa en gutt og en jente før fylte 30, og en jente til etter jeg har fylt 30. Jeg har ingen mann i livet enda, blir spennende å se om han dukker opp eller om jeg stikker til Danmark og får hjelp. Takk for svar og ha en fin kveld! 2
hjertesukka Skrevet 12. august 2016 #53 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Stjernen. Ja, virker til å bli fine reiser. Takk, det er det jeg håper! 1
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #54 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Serafina. skrev: Tusen takk. Skal si fra om du har rett. Kan jeg spørre om du kan generalisere meg også? Magikeren. Bare stå på og bruk alle triksene som ikke er i boka.
Gjest Fox Mulder Skrevet 12. august 2016 #55 Skrevet 12. august 2016 (endret) Vil hun jeg har et godt øye til bli bedre kjent med meg? Endret 12. august 2016 av Fox Mulder
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #56 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: Vil hun jeg har et godt øye til bli bedre kjent med meg? Stavdronningen. Ja, hun venter på at du skal kontakte henne.
Sagen12 Skrevet 12. august 2016 #57 Skrevet 12. august 2016 Hei! Jeg er student og har blitt kjent med ei jente i fjor høst. Jeg føler at hun tydelig har vist interesse for meg, men jeg har ikke gjort noe med det annet enn å snakke med henne når jeg treffer henne. Nå har sommeren gått og jeg har tenkt mye. Jeg møter henne nå til studiestart. Er dette ei jente jeg har sjanse på, er hun interessert i meg? Tusen takk for svar!
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #58 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, Fox Mulder skrev: Teit når jeg siterer.
Gjest Fox Mulder Skrevet 12. august 2016 #59 Skrevet 12. august 2016 1 time siden, O.G. skrev: Teit når jeg siterer. Endret igjen
Gjest O.G. Skrevet 12. august 2016 #60 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, Sagen12 skrev: Hei! Jeg er student og har blitt kjent med ei jente i fjor høst. Jeg føler at hun tydelig har vist interesse for meg, men jeg har ikke gjort noe med det annet enn å snakke med henne når jeg treffer henne. Nå har sommeren gått og jeg har tenkt mye. Jeg møter henne nå til studiestart. Er dette ei jente jeg har sjanse på, er hun interessert i meg? Tusen takk for svar! Skjebnehjulet. Blir et lite vindu åpent for deg, da må du fnne ut av å si hva du føler for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå