Gjest O.G. Skrevet 13. august 2016 #221 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, Sh999 skrev: Oops nei! Beklager! Går greit.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #222 Skrevet 13. august 2016 Haha, jeg oppfatter deg som litt frekk O.G mot brukere her inne som setter pris på svar. De takker deg høflig og gir deg positiv feedback. Jeg vet ikke. Jeg har ingenting imot deg - men synes du virker litt kvass bak enkelte innlegg her inne, gjerne der du nylig sa "- Ser du ikke at jeg er ferdig her?" Dette var eksempel på noe jeg har lest da. Det virker som folk behandler deg som en dronning i din egen tråd fordi de vet du har kort lunte og fort kan bli irritert på andre, dermed bøyer folk seg veldig fordi de har lyst på et svar og tror det er skjebnen deres. * Når jeg sier kvass så er det min oppfatning, for alt jeg vet kan det være du sitter bak skjermen og smiler lurt og er i et topp humør. Altså, det betyr ikke noe hva jeg oppfatter. Dette var et innlegg fra meg der jeg måtte bare få ut noen tanker rundt dette Tarot-greiene. Jeg har ingenting imot deg, men følte for å lufte tanker. Du trenger heller ikke svare på dette innlegget mitt! Ha en fin kveld! Anonymkode: e8df0...7b4 3
Catlin Skrevet 13. august 2016 #223 Skrevet 13. august 2016 5 timer siden, O.G. skrev: Her ble jeg ferdig i går kveld ja. Kom akkurat for sent i går kveld jeg da. Vel, bedre lykke neste gang.
LadyL Skrevet 13. august 2016 #224 Skrevet 13. august 2016 (endret) Så du var ferdig 😊 Endret 13. august 2016 av LadyL
LiljaMarie Skrevet 13. august 2016 #225 Skrevet 13. august 2016 Når møter jeg en ny mann jeg blir forelsket i?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #226 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, LiljaMarie skrev: Når møter jeg en ny mann jeg blir forelsket i? Tråden er over. Anonymkode: e8df0...7b4
Gjest Josefine5 Skrevet 13. august 2016 #227 Skrevet 13. august 2016 Hvordan ser 2016 ut for meg? Finner jeg en ny mann ?
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #228 Skrevet 14. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg oppfatter deg som litt frekk O.G mot brukere her inne som setter pris på svar. De takker deg høflig og gir deg positiv feedback. Jeg vet ikke. Jeg har ingenting imot deg - men synes du virker litt kvass bak enkelte innlegg her inne, gjerne der du nylig sa "- Ser du ikke at jeg er ferdig her?" Dette var eksempel på noe jeg har lest da. Det virker som folk behandler deg som en dronning i din egen tråd fordi de vet du har kort lunte og fort kan bli irritert på andre, dermed bøyer folk seg veldig fordi de har lyst på et svar og tror det er skjebnen deres. * Når jeg sier kvass så er det min oppfatning, for alt jeg vet kan det være du sitter bak skjermen og smiler lurt og er i et topp humør. Altså, det betyr ikke noe hva jeg oppfatter. Dette var et innlegg fra meg der jeg måtte bare få ut noen tanker rundt dette Tarot-greiene. Jeg har ingenting imot deg, men følte for å lufte tanker. Du trenger heller ikke svare på dette innlegget mitt! Ha en fin kveld! Anonymkode: e8df0...7b4 Det må du da bare synes, ha en fortsatt fin dag.
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2016 #230 Skrevet 14. august 2016 35 minutter siden, minister-mio skrev: faen.. for sein Sånn går det når du har andre planer en fredagskveld.
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #231 Skrevet 14. august 2016 34 minutter siden, O.G. skrev: Sånn går det når du har andre planer en fredagskveld. Haha, ja dårlig av meg, tar selvkritikk Neste gang!
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2016 #232 Skrevet 18. september 2016 Den 14.8.2016 at 23.49, minister-mio skrev: Haha, ja dårlig av meg, tar selvkritikk Neste gang! Bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå