AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg møtte i våres igjen en gammel venn fra barndommen som jeg ikke hadde sett eller snakket med på mange år. Det var veldig hyggelig, og vi tilbrakte mange timer sammen denne dagen, og med litt alkohol innabords, så ble det nok også litt flørting også, uten at noe skjedde. Vi snakket også om at vi skulle møtes igjen og reise på en tur. Vi avtalte ikke noe tidspunkt for dette, men det var frem i tid. Etter dette møtet vårt så har jeg en stund etterpå sendt melding til han på facebook og spurt hvordan det gikk med han osv., som han svarte på. Jeg sendte også en stund senere en melding og spurte om vi skulle reise på den turen vi hadde snakket om. Han svarte da at det ville han, men hadde ikke anledning før til høsten. Dette kan stemme, da det hadde virket som han hadde en del på programmet i sommer. Så jeg svarte OK til det, at vi kunne ta det til høsten. Og etterpå så har vi ikke hatt mer kommunikasjon. (Vi bor i hver vår landsdel.) Jeg vet ikke om det er jeg som forventet meg for mye her, men jeg hadde kanskje trodd vi skulle hatt litt mer kommunikasjon enn det som har vært, eller i det minste at han hadde kontaktet meg en gang, og ikke bare jeg skulle være den som tok kontakt. For han virket veldig engasjert og ivrig den dagen vi møttes, og han ville gjerne at vi skulle ha mer kontakt fremover. Nå begynner jeg å tvile på hele greia. Har han kanskje fått kalde føtter, og ikke ønsker å ha noe særlig kontakt, av årsaker jeg ikke helt vet? Det er i hvert fall uaktuelt for meg å ta kontakt nå igjen, når det bare er jeg som har gjort det hittil. Blir usikker av det hele, og lurer på om jeg har vært klengete ved å skrive til han, at jeg burde skjønt at han ikke var så interessert i kontakt allikevel når han ikke sendte melding på eget initiativ. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 12. august 2016 #2 Del Skrevet 12. august 2016 Høres ut som det var meg som kunne skrevet det. Jeg fikk venneforespørsel fra en venn fra ungdomsskolen rundt juletider for etpar år siden, og ikke lenge etterpå kom han på besøk og var ett døgn. Han ville invitere meg på en tur den påfølgende sommeren, men det ble det aldri noe av, og det er bare jeg som har tatt kontakt med han. Nå har jeg sluttet å ta kontakt, jeg aner ikke hva problemet hans er. Kanskje han "luktet" at jeg er littegrann interessert i han og fikk angst for å involvere seg for mye, hva vet jeg. Han er også veldig opptatt av seg. Kanskje det er han samme vi har møtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Del Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, Hapi skrev: Høres ut som det var meg som kunne skrevet det. Jeg fikk venneforespørsel fra en venn fra ungdomsskolen rundt juletider for etpar år siden, og ikke lenge etterpå kom han på besøk og var ett døgn. Han ville invitere meg på en tur den påfølgende sommeren, men det ble det aldri noe av, og det er bare jeg som har tatt kontakt med han. Nå har jeg sluttet å ta kontakt, jeg aner ikke hva problemet hans er. Kanskje han "luktet" at jeg er littegrann interessert i han og fikk angst for å involvere seg for mye, hva vet jeg. Han er også veldig opptatt av seg. Kanskje det er han samme vi har møtt? Ha ha, hvem vet Men det er ikke noe jeg innbiller meg, at han også burde tatt kontakt med meg etterpå, om han var interessert i kontakt videre? Blir så usikker. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #4 Del Skrevet 12. august 2016 Noen som har synspunkt på dette? Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #5 Del Skrevet 12. august 2016 Dytter denne litt opp... Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Del Skrevet 12. august 2016 Vil legge til at det var han som var mest på flørtern av oss, selv om jeg også liker han, så jeg synes det er litt dårlig gjort av han å behandle meg såpass nonchalant etterpå. Begynner nesten å lure på om han er en drittsekk som ikke fikk det han hadde håpet på den kvelden. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7 Del Skrevet 12. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil legge til at det var han som var mest på flørtern av oss, selv om jeg også liker han, så jeg synes det er litt dårlig gjort av han å behandle meg såpass nonchalant etterpå. Begynner nesten å lure på om han er en drittsekk som ikke fikk det han hadde håpet på den kvelden. Anonymkode: 0099a...e35 Det er ingen som svarer på innlegg her, så jeg får bare si meg enig med meg selv i dette innlegget. Han er nok en drittsekk som hadde en agenda den dagen vi møttes. Case solved. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 12. august 2016 #8 Del Skrevet 12. august 2016 Det er fort gjort å avtale ting når man har drukket litt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lovet dyrt og hellig at jeg skal bli med på skogstur dagen etter, løpe maraton, eller starte bokklubb. Ingen av delene blir noe av som regel, man blir bare revet med. Han er sikkert ikke drittsekk, men han er travel, bor langt borte og kjenner deg ikke så godt, så da frister det kanskje ikke like mye nå. Du har ihvertfall gjort ditt og vist interesse. Hans innsats er ganske laber, så der har du svaret ditt. Move on. Det er flere fisker i havet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Del Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev: Du har ihvertfall gjort ditt og vist interesse. Hans innsats er ganske laber, så der har du svaret ditt. Move on. Det er flere fisker i havet Ja, jeg synes han virker som en overflatisk type nå. Denne dagen vi møttes kom han jo med forskjellige komplimenter og erklæringer til meg (som overrasket meg), men så er det helt stille etterpå. Jeg har i grunnen vært interessert i bare et vennskap videre, og det er han nok innforstått med også. Men når han ikke viser interesse for det, er det jo ikke noe å tenke på mer. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #10 Del Skrevet 13. august 2016 Grunnen til at dette opptar meg er også fordi jeg ønsker jo å planlegge litt fremover i forhold til feriedager og økonomi. Så det blir så dumt når jeg ikke vet om vi skal reise sammen eller ikke på høsten. Hvis vi ikke skal reise så kunne jeg brukt de feriedagene og pengene til noe annet, men så lenge det er usikkert, kan jeg ikke planlegge noe annet. Og jeg har jo egentlig lyst å være med han, og vi har jo en avtale om dette (uten fastsatt dato), men jeg vet ikke om jeg hører mer fra han. Så jeg føler at jeg må vente til han tar kontakt. Og tenk om han ikke gjør det før om to måneder. Synes det er håpløst å være i usikkerhet om dette i to måneder. Men jeg har absolutt ikke lyst å kontakte han, når jeg har gjort det for mye allerede. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 13. august 2016 #11 Del Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at dette opptar meg er også fordi jeg ønsker jo å planlegge litt fremover i forhold til feriedager og økonomi. Så det blir så dumt når jeg ikke vet om vi skal reise sammen eller ikke på høsten. Hvis vi ikke skal reise så kunne jeg brukt de feriedagene og pengene til noe annet, men så lenge det er usikkert, kan jeg ikke planlegge noe annet. Og jeg har jo egentlig lyst å være med han, og vi har jo en avtale om dette (uten fastsatt dato), men jeg vet ikke om jeg hører mer fra han. Så jeg føler at jeg må vente til han tar kontakt. Og tenk om han ikke gjør det før om to måneder. Synes det er håpløst å være i usikkerhet om dette i to måneder. Men jeg har absolutt ikke lyst å kontakte han, når jeg har gjort det for mye allerede. Anonymkode: 0099a...e35 Tror du kan planlegge uten han og den ferieturen. Hadde han vært like keen på å reise som deg hadde han tatt kontakt allerede. Så finn på noe annet koselig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #12 Del Skrevet 13. august 2016 3 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Tror du kan planlegge uten han og den ferieturen. Hadde han vært like keen på å reise som deg hadde han tatt kontakt allerede. Så finn på noe annet koselig du Ja, du har nok rett. Men trist var det. Det var så godt å møte noen som var så raus og positiv til meg. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. august 2016 #13 Del Skrevet 13. august 2016 Den 12.8.2016 at 18.25, AnonymBruker skrev: Jeg møtte i våres igjen en gammel venn fra barndommen som jeg ikke hadde sett eller snakket med på mange år. Det var veldig hyggelig, og vi tilbrakte mange timer sammen denne dagen, og med litt alkohol innabords, så ble det nok også litt flørting også, uten at noe skjedde. Vi snakket også om at vi skulle møtes igjen og reise på en tur. Vi avtalte ikke noe tidspunkt for dette, men det var frem i tid. Etter dette møtet vårt så har jeg en stund etterpå sendt melding til han på facebook og spurt hvordan det gikk med han osv., som han svarte på. Jeg sendte også en stund senere en melding og spurte om vi skulle reise på den turen vi hadde snakket om. Han svarte da at det ville han, men hadde ikke anledning før til høsten. Dette kan stemme, da det hadde virket som han hadde en del på programmet i sommer. Så jeg svarte OK til det, at vi kunne ta det til høsten. Og etterpå så har vi ikke hatt mer kommunikasjon. (Vi bor i hver vår landsdel.) Jeg vet ikke om det er jeg som forventet meg for mye her, men jeg hadde kanskje trodd vi skulle hatt litt mer kommunikasjon enn det som har vært, eller i det minste at han hadde kontaktet meg en gang, og ikke bare jeg skulle være den som tok kontakt. For han virket veldig engasjert og ivrig den dagen vi møttes, og han ville gjerne at vi skulle ha mer kontakt fremover. Nå begynner jeg å tvile på hele greia. Har han kanskje fått kalde føtter, og ikke ønsker å ha noe særlig kontakt, av årsaker jeg ikke helt vet? Det er i hvert fall uaktuelt for meg å ta kontakt nå igjen, når det bare er jeg som har gjort det hittil. Blir usikker av det hele, og lurer på om jeg har vært klengete ved å skrive til han, at jeg burde skjønt at han ikke var så interessert i kontakt allikevel når han ikke sendte melding på eget initiativ. Anonymkode: 0099a...e35 Hadde dere sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #14 Del Skrevet 13. august 2016 1 time siden, jabx skrev: Hadde dere sex? Nei, som jeg skrev, ingenting skjedde. Anonymkode: 0099a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #15 Del Skrevet 14. august 2016 Ååå, kjedelig at det ble sånn da! Men jeg synes ikke du har tatt for mye kontakt. Høres helt normalt ut. Men nå ligger ballen hos ham,og det kan jo tyde på at han har mistet interessen. Kan jo være så enkelt som at han har funnet en kjæreste og at det ikke helt passer å dra med deg selv som venner, eller som noen over sier at han ble litt revet med. Du høres veldig hyggelig ut, så du treffer sikkert noen andre du kan ha det fint med Anonymkode: 6231a...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #16 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg synes det er litt rart at man bare planlegger en tur med en som man ikke har sett på mange år og derfor ikke kjenner så godt, ihvertfall når det er en av motsatt kjønn. Jeg tror dette var påvirket av alkoholen for hans del, jeg har også "avtalt" mye rart i fylla. De andre involverte har også vært inneforstått med at sånn fylleplanlegging ikke er noe man trenger å ta seriøst. Anonymkode: 69133...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå