AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg kasta ei klokke inn en port. Endelig så var det gjort. Jobben jeg hata gjorde meg "sort"... Etter åtte og et halvt år kasta jeg klokka bort. Håper noen andre kan ha nytte av den klokka, selv om det kanskje må skiftes rem og /eller glass. Den er iallfall ikke min lenger. Julegave fra den jobben den jula jeg slutta. Og jeg har utrolig nok brukt den omtrent siden den gang, mest fordi jeg faktisk hadde behov for ny klokke den gang. Hata den jobben over alt på jord, men går man på NAV, så går man på NAV.. Og en j.... drittsekk av en sjef. Plutselig fant han på at alle som var utplasserte i annet varig tilrettelagt arbeid, måtte jobbe på hoved-kontoret for attførings-bedriften som styrte med varig tilrettelagt arbeid. Så stakk han halen mellom bena og forsvant fra bedriften etter at han hadde bestemt det. Jeg fikk aldri se noe som helst med hans underskrift på.. Likevel jobba jeg der i nesten tre år av motvilje og i raseri. Jeg kunne skrevet mye mer, men jeg velger å stoppe nå. Hvis ansatte på den arbeidsplassen kjenner igjen dette og har funnet ei klokke i bakgården, så har det vært min klokke... Men jeg vil ikke ha den tilbake! Noen andre kan ta den hvis de vil. Ingen ting kan gjøres for å få meg til å sette mine ben innafor den bedriften igjen... Anonymkode: 6c6bb...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Anonymkode: 88e17...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 11. august 2016 #3 Del Skrevet 11. august 2016 Okei, hvordan har dagen din vært ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Del Skrevet 11. august 2016 Er klokka en metafor for tiden du kastet bort på jobben? Anonymkode: f764d...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. august 2016 #5 Del Skrevet 12. august 2016 Forstod ikke helt den der jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg bestemte ikke selv at jeg skulle jobbe der. Jeg slutta der i jula 2007, - kasta klokka inn i bakgården der i går... Jeg hadde en annen jobb som jeg måtte krangle for å få lov og beholde. Jeg har den jobben enda! 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er klokka en metafor for tiden du kastet bort på jobben? Anonymkode: f764d...cf1 Om klokka er en metafor...? Ja, man skal vel aldri si aldri.... 5 timer siden, Honey Dew skrev: Forstod ikke helt den der jeg Det finnes ting ikke alle forstår av det andre skriver på et slikt forum... Det trenger ikke alltid være meninga at andre skal forstå heller.. Det går an å skrive i "koder".. Det er bare så godt å "skrive det av seg", etter min erfaring. TS Anonymkode: 6c6bb...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 13. august 2016 #7 Del Skrevet 13. august 2016 Weeeeird... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå