Gå til innhold

Skal vi danse 2016


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så lei Raylee. Ble dessverre ikke utstemt i dag heller. 

Anonymkode: 9ef65...89d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er så lei Raylee. Ble dessverre ikke utstemt i dag heller. 

Anonymkode: 9ef65...89d

100% enig!! Bare hun ikke vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krutthøna skrev:

100% enig!! Bare hun ikke vinner.

Tror ikke hun har nerver til det. Så jo hvordan hun knakk sammen i sted. 

Anonymkode: 9ef65...89d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke hun har nerver til det. Så jo hvordan hun knakk sammen i sted. 

Anonymkode: 9ef65...89d

Håper du har rett. Bare ikke tårer samler stemmer 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei Raylee. Ble dessverre ikke utstemt i dag heller. 

Anonymkode: 9ef65...89d

Helt enig, er skikkelig lei av Raylee. Men hun sanker vel sympati og vinner, dessverre.

Anonymkode: b5331...57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine og Marcus var like flinke som Eilev i dag, derfor irriterer det meg at han fikk mer poeng. Ikke misforstå, han ER veldig flink altså!! Men, jeg synes de favoriserer han utrolig mye. Det har de gjort fra starten. Han danser for eksempel alltid sist, noe som er en stor fordel. Like greit at at jeg er på musical neste lørdag, for det er ikke en gang spennende hvem som vinner.

Anonymkode: 28ac1...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2016 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Stine og Marcus var like flinke som Eilev i dag, derfor irriterer det meg at han fikk mer poeng. Ikke misforstå, han ER veldig flink altså!! Men, jeg synes de favoriserer han utrolig mye. Det har de gjort fra starten. Han danser for eksempel alltid sist, noe som er en stor fordel. Like greit at at jeg er på musical neste lørdag, for det er ikke en gang spennende hvem som vinner.

Anonymkode: 28ac1...d31

Det er Eiliv som gjør at folk gidder å se på programmet mener TV folka, så han hadde ikke blitt stemt ut samma faen hvor dårlig han hadde dansa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eilev vinner mye på sjarmen ja, uten tvil. Jeg synes den virket genuin på Farmen og på Skal vi danse i starten, men nå har han fått hørt det så mange ganger at man merker han er mer bevisst på det og at han i større grad "slår den på". Også ganske tydelig at han har et godt øye til Nadya, blir nesten litt lei meg over hvor mye Nadya spiller på kjemien mellom dem med tanke på at hun er opptatt. 

Enig med dere over angående Raylee. Det virker i tillegg som hun og Alexander hadde et godt samarbeid og god kjemi i starten, mens i de siste episodene har det virket som om det har vært rar stemning, de ser ikke engang på hverandre. Siden Raylee har kjæreste lurer jeg på om det kan ha vært en spenning mellom henne og Alexander som ikke gikk så bra. Kanskje ikke så rart at det blir litt følelser når man omgår noen så mye og har så mye kroppskontakt med.

Anonymkode: 29453...485

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eilev vinner mye på sjarmen ja, uten tvil. Jeg synes den virket genuin på Farmen og på Skal vi danse i starten, men nå har han fått hørt det så mange ganger at man merker han er mer bevisst på det og at han i større grad "slår den på". Også ganske tydelig at han har et godt øye til Nadya, blir nesten litt lei meg over hvor mye Nadya spiller på kjemien mellom dem med tanke på at hun er opptatt. 

Enig med dere over angående Raylee. Det virker i tillegg som hun og Alexander hadde et godt samarbeid og god kjemi i starten, mens i de siste episodene har det virket som om det har vært rar stemning, de ser ikke engang på hverandre. Siden Raylee har kjæreste lurer jeg på om det kan ha vært en spenning mellom henne og Alexander som ikke gikk så bra. Kanskje ikke så rart at det blir litt følelser når man omgår noen så mye og har så mye kroppskontakt med.

Anonymkode: 29453...485

Enig, Eilev vinner mye på sjarmen. Han er flink å danse også, men selg holder jeg Marcus for å være vel så god.

Ang. Raylee, så tror jeg rett å slett bare hun ikke er psykisk sterk nok til å være med på et sånt program. Alexander har også kjæreste, så tviler på at det er noe som har skjedd der. Jeg synes hun virker å være "svak". Tåler ikke kritikk, da kommer tårene med en gang. Dårlig kombinasjon i en konkurranse.

Anonymkode: a8335...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bossa Nova

Huff nei, det ble for klissete. Men jeg er ikke noen Eilev-fan.

 

Raylee sin jungeldans var kul. Spent på å se Markus' showdans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...