Gå til innhold

Skal vi danse 2016


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Fikk litt sånn skoleavslutning/revyfølelse av dansen til raylee av en eller annen grunn. Følte ikke helt at hun fikk vist hva hun kunne, og det så litt halvveis ut med de potteplantene som kulisser

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Marcus er min favoritt nå, men regner med det blir Eillev, ting tyder på at han har mange fans. Når han slo ut Raylee med seerestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bossa Nova skrev:

Jeg stemmer på Markus fordi han trenger en bil. Eilev har Farmen-bilen.

Ja, du sier noe der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg synes Stine hadde den mest minneverdige dansinga, selv om de andre var bedre. Pantomime :hjertesmil:

Ja, den var bare fantastisk:dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjørøveren

Min favoritt var Alex, men Eilev var en sterk nr 2 for meg, så er glad han vant:tommelsmil:

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Markus er så... irriterende

Anonymkode: af736...b55

Enig! Så glad for at han ikke vant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Eiliv syns han er så overfladisk og går bare rundt og soler seg i populariteten. Dermed så vant han. Han var ikke best i dag på noen av dansene. 

Jeg syns Mai som danset med Marcus gjorde en strålende jobb med Marcus og burde ha vunnet hele forbanna schiten, han tapte dessverre på oppførselen. Han takler det bare ikke så godt. 

Raylee representerer den typiske 20 åringen i dag, de sier ikke tusen takk de sier "dritbra" og griner hvis motgangen møter opp  som et lite vindpust. Hun er flink til å danse, men hun vinner ikke på personligheten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadia er sleip og på forhånd velger selv hvilken deltager som skal danse med henne. Ellers så vil hun ikke være med. Det er grunnen til at hun gang på gang får de mest populære og de mest flinke danserne og også vinner. Mens de andre må ta til takke for hvem de får. Det skulle ikke vært sånn. 

Anonymkode: 014a0...7ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
10 timer siden, makkapakka skrev:

Jeg liker ikke Eiliv syns han er så overfladisk og går bare rundt og soler seg i populariteten. Dermed så vant han. Han var ikke best i dag på noen av dansene. 

Jeg syns Mai som danset med Marcus gjorde en strålende jobb med Marcus og burde ha vunnet hele forbanna schiten, han tapte dessverre på oppførselen. Han takler det bare ikke så godt. 

Raylee representerer den typiske 20 åringen i dag, de sier ikke tusen takk de sier "dritbra" og griner hvis motgangen møter opp  som et lite vindpust. Hun er flink til å danse, men hun vinner ikke på personligheten. 

Der oppsummerte du det jeg også tenker:)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nadia er sleip og på forhånd velger selv hvilken deltager som skal danse med henne. Ellers så vil hun ikke være med. Det er grunnen til at hun gang på gang får de mest populære og de mest flinke danserne og også vinner. Mens de andre må ta til takke for hvem de får. Det skulle ikke vært sånn. 

Anonymkode: 014a0...7ed

Virkelig? Rart at hun alltid vinner, ja. Hun er ikke flink koreograf (synes jeg da). Den første dansen i går var ikke så bra, men mye oppmerksomhet når koreografien er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...