fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 #1 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Noen litt uti livet mitt er alltid sinte, også blir dem sinte på ALLE. Nyhetene, vennene mine, klærne jeg bruker eller ikke bruker, venners venner, vanlige feil som alle gjør blir aldri tilgitt og det blir overdrevet og beskrevet på en måte som er helt psycho, sinna på politikk, mote, sminke, verden generelt, har aldri noe hyggelig å si om noe eller noen, samfunnspolitikk, SKAL ha det som en vil, ellers, samt masse mer. Hvis man diskuterer saklig om noe så blir personen sint, hvis man sender en vennlig beskjed med en lenke om en artig ting så er ikke noe av det jeg skriver VERDT EN JÆVLA DRITT, osv. Folk er ofte helt tragiske, og utrolig dumme - rett og slett uintelligente i følge denne personen. Så jeg har liksom forsøkt alt da, men det nytter ikke. Personen er en skikkelig grinebiter og kommer aldri til å være en optimistisk person overhode, og personen kommer alltid til å slenge dritt om alt og alle. Så får jeg en del klager på denne personen da, for da trodde de at jeg var sånn også, men så har jeg heldigvis fått bevist sannheten, at jeg ikke klarer, vil eller skjønner hvorfor noen kan bli så mye sint på alt og alle. Det som er skikkelig kjedelig er at det går ut over ganske hyggelige folk. Så hva er det siste forsøket man prøver da? Personen mangler egentlig ingenting i livet, så det er neppe der det ligger. Jeg tror personen er helt fucked i hodet sitt som er så mye sur, muggen og gretten ovenfor sine medmennesker her i livet. Herregud for et liv - tenk å leve et helt liv med å bare være sint da. Etter at man har fortalt alle om dette så blånekter personen for dette så klart, da er det meg eller en eller annen annen som er kukk i hodet, osv (personens ord). Endret 11. august 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Anonymkode: 7eb30...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 7eb30...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #4 Del Skrevet 11. august 2016 Det her skjønte jeg absolutt ingenting av..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. august 2016 7 minutter siden, Hjärtat skrev: Det her skjønte jeg absolutt ingenting av..? Hva er det som var vanskelig å skjønne med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #6 Del Skrevet 11. august 2016 19 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Hva er det som var vanskelig å skjønne med det? Jeg skjønner ikke hva du lurer på? Hva man skal gjøre dersom man har en sånn person i sin omgangskrets? I såfall veldig vanskelig å gi råd når du ikke sier noe om hvilken relasjon du har til vedkommende, bare "noen uti livet mitt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) 7 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg skjønner ikke hva du lurer på? Hva man skal gjøre dersom man har en sånn person i sin omgangskrets? I såfall veldig vanskelig å gi råd når du ikke sier noe om hvilken relasjon du har til vedkommende, bare "noen uti livet mitt". Det er jo irrelevant hvem det er - poenget er at det går utover ALLE andre. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forsvare det, men antar de har sosiale antenner nok til å kjenne lusa på gangen? Noe som kan fungere er å svare ekstremt uhøflig tilbake, men da går det igjen utover ALLE andre. Endret 11. august 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #8 Del Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Det er jo irrelevant hvem det er - poenget er at det går utover ALLE andre. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forsvare det, men antar de har sosiale antenner nok til å kjenne lusa på gangen? Jeg synes ikke det er irrelevant. Hadde det vært samboeren (riktignok litt utenkelig å velge å leve med en surpomp), søsknene eller foreldrene mine hadde jeg bedt dem ta seg sammen og oppføre seg som folk. Hadde det vært en perifer venninne eller noe, hadde jeg kutta ut vedkommende. Det er vel uansett ingenting å forsvare? Denne personen får vel selv stå for det h*n gjør. Møter jeg en mindre hyggelig person, så er det jo ikke sånn at jeg tror at alle i den personen kjenner er like lite hyggelige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 11. august 2016 3 minutter siden, Hjärtat skrev: Jeg synes ikke det er irrelevant. Hadde det vært samboeren (riktignok litt utenkelig å velge å leve med en surpomp), søsknene eller foreldrene mine hadde jeg bedt dem ta seg sammen og oppføre seg som folk. Hadde det vært en perifer venninne eller noe, hadde jeg kutta ut vedkommende. Det er vel uansett ingenting å forsvare? Denne personen får vel selv stå for det h*n gjør. Møter jeg en mindre hyggelig person, så er det jo ikke sånn at jeg tror at alle i den personen kjenner er like lite hyggelige? Hvis du leser hva jeg skriver. Personen skylder på alle andre hvis livet går en i mot. Først trodde jeg det var en unge i verste trassalder men det er snakk om en som er voksen altså. Jeg blir litt redd det temperamentet. Personen blir jo mer sinna enn bestefaren min på sine verste dager. Hvorfor skal man tåle sånt? Det går jo ikke an å diskutere vanlig med personen hvis det er noe og det er utrolig usaklig. Mest av alt er det dårlig ovenfor alle andre, men antar de skjønner at de færreste sier og gjør sånt i mot noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. august 2016 #10 Del Skrevet 11. august 2016 Er vel ikke verre enn å la være prate med vedkommende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, WubWub skrev: Er vel ikke verre enn å la være prate med vedkommende? Jo - men hvis de går ute på gaten og brauter etter en og skriver til folk på nettet om hvor kukker dem er i hodet og sånt? Når disse trollene ikke gir seg? Hva med å skaffe seg et sosialt liv og en hobby. Glem det - man tør jo ikke si i mot disse menneskene uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. august 2016 #12 Del Skrevet 11. august 2016 11 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Jo - men hvis de går ute på gaten og brauter etter en og skriver til folk på nettet om hvor kukker dem er i hodet og sånt? Når disse trollene ikke gir seg? Hva med å skaffe seg et sosialt liv og en hobby. Glem det - man tør jo ikke si i mot disse menneskene uansett. Jeg gir det samme rådet ved det scenarioet som du her nå skisserer. Er vel ikke verre enn å la være prate med vedkommende? Hva andre folk sier eller mener er vel irrelevant for deg. Overse det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 11. august 2016 #13 Del Skrevet 11. august 2016 Personen er sikkert deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå