AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Del Skrevet 11. august 2016 Var på en burger restaurant i går med forloveden min, og møtte plutselig på x'n min i det vi var ferdig med å spise og skulle ut. Kom til å kaste et tilfeldig blikk mot den lille køen ved kassa, og da så jeg rett inn i to store øyne over et blondt hode. Smiilende øyne! Og kanskje en smule ertende. Jeg tok med meg mannen og holdt stø kurs ut av lokalet, for å si det sånn. Jeg og mannen har barn sammen, og et hus vi har bygget i lag. Hva kjærligheten angår kan jeg aldri ha vært heldigere. Så aldri i verden om jeg savner en x! Likevel antydet blikket at han kanskje tror at jeg fremdeles er på knærne etter hanAt jeg skulle være sjalu over ei jente som kanskje var kjæresten hans. Må innrømme at jeg synes det er frekt at han får seg til å tro dette om meg, dersom dette stemmer. For jeg fikk jo en følelse av at han godtet seg over noe.. Han har tidligere fulgt etter meg og mannen med bil, når vi kjørte på tur i samme by. Og da hadde han ei søt jente i forsetet med seg, som han på død og liv ville at jeg skulle se. Hehhe Vel, har møtt på denne jenten ved et jobbtilfelle. Og hun er ei venninne av min x (forsto set fort, da hun i en samtale med noen nevnte navnet hans flere ganger). Venninnen skal også ha fått x' min og hans kjæreste?, til å dukke opp på jobben min. Men da bare overså jeg dem helt For dette føltes planlagt ut, og jeg bestemte meg straks for å spille med. Jeg pratet med venninna til x'n min, og kom etterhvert inn på praten om...min x. Og jeg sa med all entusiasme at jeg var glad på hans vegne for at han endelig har slått seg til ro med en ny kjæreste. At jeg var oppriktig bekymret for at han ville være alene som han sa tidligere osv. Etter at jeg var ferdig med uken min i jobben i skolesammenheng, fikk jeg omsider høre noe fra ei i klassen som hadde jobbet der etter meg. Hun hadde fått høre der om at jeg var smart, fra ei viss jente der. Såeh, hva er det egentlig x'n min holder på med? Hvorfor tror han at jeg skal komme til å savne han, når jeg nå er i et drømmeforhold? Noen som er flink i psykologi og som kan tolke denne? Anonymkode: e2d8c...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Åpenbart fungerer det han gjør ettersom du overanalyserer alt han gjør og lager et innlegg på KG om hvordan du skal tolke dette. Anonymkode: 9d38f...080 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Del Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart fungerer det han gjør ettersom du overanalyserer alt han gjør og lager et innlegg på KG om hvordan du skal tolke dette. Anonymkode: 9d38f...080 Det er da lov å tenke over sånt spill. Ville gjort det samme selv. Og kjenner det litt igjen. Vil heller si at ha ikke er over deg og at han prøver å overbevise seg selv like mye som deg at han er det. Han liker nok å se om han får reaksjoner fra deg på ting. Folk som dette er bare usikre på seg selv og evt i ditt tilfelle fortsatt in to you. Anonymkode: 5e1b4...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Del Skrevet 11. august 2016 Kanskje han også tenker "hva har den fyren som ikke jeg har." Forresten så hørtes han litt stalker ut. Anonymkode: 5e1b4...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #5 Del Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart fungerer det han gjør ettersom du overanalyserer alt han gjør og lager et innlegg på KG om hvordan du skal tolke dette. Anonymkode: 9d38f...080 Jeg og han ville aldri fungert sammen. Vennene hans kom foran meg på den lille tiden vi datet for lenge siden. De kom og bodde hos han som de ville, og...unnskyld meg....kn****t i gjestesengen Han ekskluderte meg også fra fester han hadde hos seg, og var bare helt slem. Alt tydet på at han ikke ville ha meg for lenge siden, så den saken er grei. Vonde minner dukker bare opp når jeg ser han, men er glad jeg har det bra nå TS Anonymkode: e2d8c...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Del Skrevet 11. august 2016 Han innså vel et sted hva han mistet. Evt at selv om han ikke klarte å beholde deg så vil han heller ikke at andre skal ha deg. Og blir litt sjalu/stalker. Anonymkode: 5e1b4...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå